Doare când nu poți iubi

736 48 9
                                    

07.01.2009 . Totul cu el este frumos.

                    இA๓ℊℯℓஇ

Un miros înțepător îmi invadează căile respiratori , somnul meu se retrage cu fiecare secundă când simt parfumul bărbătesc mai aproape de mine . Lenevesc trezită cu ochii închiși, nu am chef deloc de lumina puternică a soarelui,vreau doar să dorm... atât.
Simt prezența unei mâini pe fața mea ,dar cred că visez ,nu are cine să mă atingă așa, mai ales că sunt la atâta depărtare de fratele meu ,doar el făcea așa când voia să mă trezească dimineața.  Nu îmi deschid ochii ! Prefer să stau așa ,,moartă",decât să mă trezesc la ora asta ,pare că este destul de dimineață. Azi sunt leneșă!
- Îngerule?... Îngerule ?... aud vocea aceia plăcută și cunoscută, simt mâinile persoanei care strigă așa cum o face el... simt mâinile lui pe umărul meu ....
Stai ce naivă spun ..... Demon încearcă să mă trezească și eu dorm...Am înnebunit de tot! Încep să deschid ochii ușor, razele soarelui îmi ,,pătrund " ochii ,făcându-mă să orbesc de la atâta lumină.  Dar trebuie să rezist la lupta
mea cu somnul meu de dimineață.
- Haide, Îngerule ! ...Mai avem momente de făcut ,iar timpul trece și melodia nu se compune stând și dormind. adaugă el.
- Urăsc când ai dreptate ,știi?spun eu cu o voce ragușită de dimineață. 
Mă întorc cu spatele la el ,încercând să adorm la loc, însă deodată mă ridică din pat în brațele lui ,,că o mireasă " .
- Nu te mai las să dormi, nici o secundă! Cum facem noi momente dacă tu dormi? întrebă el pe mine.
- Nu putem inventa momente ?spun eu adormită.
- Frumos încercat ,însă muzica se face pe sentimente adevărate, nu inventate !
Mă așează pe scaunul de la bucătărie în fața unui platou plin de mâncare ,plus o cană de ceai în fața platoului .
- Vom mânca împreună! Și asta poate fii un moment . zice el.
- Îmi pare rău să te dezamăgesc ,dar nu îmi este foame acum... îl privesc eu .
Se apropie de mine ,sper să nu se supere , întinge pe o felie de pâine niște unt ,apoi adaugă dulceața peste și  întinde felia aceia spre mine.
- Doar gustă! mă încurajează el .
- Chiar nu îmi este foame ...
- Te rog , gustă pentru mine! mă îndrumă el.
Mă las convinsă de cuvintele lui , prind cu mâinile mele felia de pâine și gust din ea. Este chiar delicioasă ! Însă fie vorba între  noi, nu prea am voie să mănânc așa ceva, regimul meu e stric...
- Bun ,acum să părem un cuplu normal  care ia micul dejun. explică el.
Mâncăm împreună în liniște, nici unul din noi nu vorbește. El mă privește într-un mod ciudat, eu încerc să îi evit privirea să nu pară că mă holbez la el.

**************************************

După ce terminam de luat masa , Demon se duce spre o pungă și mi-o întinde mie. Ce este asta ?
- Doar deschide această pungă! spune el.
Nu comentez ,mă las pe mâna lui de data asta. Deschid așa zisa ,,surpriză " ,uimirea mea cred că se citește  pe chip. Este o rochie .... de ce mi-ar face astfel de cadou ? Și de unde a cumpărat? Pentru că nu văd magazine prin zonă ,doar suntem într-o pădure. Rochia este albă cu dantelă, scurtă, însă destul de drăguță:

 Rochia este albă cu dantelă, scurtă, însă destul de drăguță:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum