Revedere 3

174 14 0
                                    

6 mai 2010 , Cine ești tu?

   

                       இA๓ℊℯℓஇ

Am ieșit la o plimbare prin parc, după aproximativ patru ore de vorbit cu Alya despre emoțiile și pregătirile de nuntă.
Am vrut să îi dau o pauză minți mele care din răsputeri contribuie la fericirea prietenei mele ,ajutând cu idei de bază pentru pregătirea evenimtului special. Vremea este una călduroasă, soarele strălucește în splendoarea lui pe cerul senin. Mă simt bine atât fizic cât și psihic . Plimbarea aceasta mi-a adus benefici destul de bune. Îmbrăcată mai sport, decât în mod obișnuit mă bucur de peisajul naturi și de persoanele din parc care se destind și ele ca mine după o zi lungă.
Ies din parc și merg spre terasa apropiată de parc ,vreau să beau ceva.
Abia voi avea timp să dau un telefon.
Mă așez confortabil la una dintre mese și aștept să apară chelnerul. Nu stau mult și văd cum un băiat de varsta mea care ține un meniu deasupra fetei sale și vine spre masa mea (acoperit la față cu meniul ).
- Doriți o porție de Luca la pachet? zice el.
Lasă meniul jos și observ fața prietenului lui Demon. Super!
- Luca ? De când nu ne-am mai văzut! îi spun eu ridic de pe scaun și lându-l în brațe.
- Credeam că ai dispărut de tot!
- Ai fii vrut asta ? îl întreb.
- Nu . Sigur că nu ! Mă miră să te văd!
- Sunt în trecere pe aici . Mă bucur că ne-am regăsit!
- Presupun că nunta Alyei te-a adus aici.
- Deci...ești informat despre eveniment..
- Sunt unul dintre invitați! spune el mândru.
- Asta e super ! Ne vom vedea la nuntă!
- Mai frumoasă cu fiecare an ce trece ești! Stai că trebuie să apară și Vlad ,nu mai e atât de imatur că ultima dată. Până apare el , cu ce te servesc ? mă întreabă Luca.
- Vreau o cafea... Vlad ? Lucrați în același loc ? întreb mirată.
- Da , nu doar în mafie lucrăm împreună, cât și aici!
- Supeb! spun eu .
Nu am vrut să mă întâlnesc cu ei , chiar nu mai vreau să mai dau de ceva care are altercație cu Demon . Nu zic că nu e frumos că ne-am reîntâlnit ,dar e prea așa, sper să nu scoată alte vorbe și cine mai știe ce au în cap ,nu sunt de încredere.
Luca s-a dus să îmi adică comanda. Vlad apare pe ușă, îndrumat de Luca vine rapid spre mine.
- Măi să fie ! Pe cine avem noi aici ? Îngerul lui Demon ? Spune el zâmbind.
-  În fața ta acum se află Angel Smith , nu există nici un Înger al lui Demon !Spun eu apăsat spre el.
Cuvintele sale m-au enervat rău de tot , chiar și după atâta timp știind situația mea ,încă mai spune cuvinte care nu își au rostul în conversația noastră.
- Bine ,bine. Ce te-ai supărat așa? mă întrebă el curios.
- Vreau să mi se spună pe nume ! Poreclele vechi ale mele nu mai sunt acum în termen. spun eu spre el.
- Ce pot să zic ? Nu am ce ! Cum zici tu Angel! adaugă el.
Luca apare cu comanda mea , apoi se asează lângă noi.
- Ai venit permanent acum ? mă întreabă Luca.
- Nu după nuntă plec . zic eu.
- Poate ajungi și la nunta mea și a lui Vlad...
- Cum adică? întreb eu.
- Ne-am găsit și noi soți ! Adică ce?  Numai Skin să se însoare, noi nu? adaugă Vlad.
- Sigur ,voi veni ! spun eu.
Nu știu dacă pot respecta misiunea asta ,dar sper să ajung și la nunta lor.
- Luccaaa ! Am venit! spune o fată cu o voce pițigăiată.
- Oh, Rosse.... Tu erai ! zice Luca plictisit de prezența acestei fete.
- Ea cine e ? se uită spre mine.
- O prietenă veche. Ce te aduce pe aici ? o întreabă Luca.
- Îl caut pe iubitul meu Domi ! Îmi e dor de el tare ! Nu știu unde e ,voi știți?
- Pe Demon ? întrebă Vlad .
- Da , Domi al meu el e ! zice Rosse.
,, Domi al meu " , deci Demon are o nouă iubită, e frumoasă se potrivește cu el ,sper să le țină mai bine decât ne-a ținut nouă la vremea de atunci.
- Pe ea cum o cheamă? întreabă ea.
- Vrei să faci cunoștință cu ea ? întrebă Vlad.
- Da ,chiar e interesantă, am putea fi prietene ,prietena voastră e frumoasă ,nu pot zice că nu e ! îmi face complimente această tipă.
- Mulțumesc de compliment ! La fel de frumoasă ești și tu ! Mă numesc Angel Smith! Încântată de cunoștință Rosse ! îi spun eu zâmbind blând spre ea.
- Angel Smith?? Nu îmi spuneți că ea e fosta lui Domi al meu ! spune ea țipând mai mult decât vorbind.
- Ea este ! De ce ai reacția asta ,Rosse ? o întreabă Luca.
- Noi nu putem fi prietene , poate dușmance ! Nu o să te las să îmi prinzi iubitul în ghearele tale încă o dată.  S-a înțeles? Ori mă voi face înțeleasă! spune ea cu un ton tare spre mine.
Deci ,am o dușmancă nouă fără să fac nimic ? Nu vreau asta ! Nu mai sunt cu el și nici nu mai vreau să fiu. Plus fata asta mi se pare ,,o persoană cu aere" , nu vreau eu asemenea prieteni.
- Nu voiam oricum prietene de genul tău, nu stau cu persoane de genu în general , nu te flata din nimic . Îl poți păstra pe Demon  ! adaug eu.
- Abia a venit și vorbește așa ! Dispari din fața mea ,altfel nu o să fie bine !
-Ce ai putea face ? o întreb eu.
- Aș putea... zice ea dar nu o las să termine.
- Poți sa îți cari mofturile după tine ,atât poți! Patetic să discut cu o așa persoană.
Deodată Luca și Vlad privesc în spate insistent ,făcând niște ochi mari ,ce văd? Mă întorc să văd ce se întâmplă și îl zăresc pe.. Demon . Deci la el se uitau ei? Demon e același, nu s-a schimbat deloc ,decât a mai pus ceva mușchi și pare puțin mai înalt.
- Iubire! Ai venit ! zice Rosse.
- Da..... Bună Angel ! adaugă Demon.
- Bună! Eu trebuie să plec Luca și Vlad ,mi-a făcut placere să ne reîntâlnim ! zic eu.
Mă ridic de la masă cu gândul să plec cât mai departe de zona asta.  Nu mă simt confortabil aici cu ei.
- Pleci așa de repede ,Angel ? Aud vocea lui Demon din depărtare.
Mă gândeam eu că nu poate sta fără să zică ceva. Chiar nu se poate abține!
- Da plec ,am treabă! întorc eu spre ei să le răspund.
Așteptarea mea era să rămână la masă ei ,însă Demon era deja în spatele meu.
Rosse vine și ea spre Demon , ceva normal ,mai ales că adineauri era să explodeze când a auzit numele meu.
- Iubire ! Hai la masă! adaugă ea.
Demon nici nu o bagă în seamă, o privește puțin confuz și apoi se uită la mine.  Ce mai vrea acum?
- Ne vedem la nuntă Angel ! spune el.
- Da.. zic eu.
-Iubitule aici sunt ! De ce mergi după ea ? adaugă Rosse nervoasă.
- Hai la masă iubito ! îi zice Demon.
,, Iubito" acest cuvânt mă doare pe mine, acest cuvânt nu de mult era folosit la adresa mea ,acum e folosit la altcineva, dar ce îmi mai pasă mie ?
Îi privesc cum merg amândoi spre masă și se asează unul lângă altul .
Dacă eram Angel după timpuri, chiar acum eram geloasă, însă acum simt un dezgust complet asupra lui Demon.
Nu o pot învinovăți pe Rosse pentru nimic ! Ea acum este în situația mea de atunci . Mă întorc și îmi văd de drum .
În mersul meu rapid , telefonul se aprinde și pe ecran apare Alya :
- Bună! Ce faci ? mă întreabă ea.
- Bună! Mă plimbam prun oraș, am dat de Luca, Vlad ,Demon și Rosse. Tu ce faci? o întreb eu.
- Ai dat de cine ? Nu cred! Spunea Demon că este plecat din oraș și e cu Rosse. Presupun că te simți prost...
- Nu , mă bucur pentru el ! Trebuia să își găsească și el perechea ,nu?
- Da , însă pe tine te-a rănit din nou... Când ai plecat , ai plecat înșelată și te-ai întors acum cu o persoana în peisaj. Nu te simți rănită deloc ? mă întreabă Alya surprinsă.
- Mă așteptam să aibă pe altcineva . Între noi oricum nu v-a mai fi ceva !
- Niciodată să nu spui niciodată, Angel!
- Lasă asta acum ,de ce mai sunat ? o întreb eu evitând subiectul Demon.
- Voiam să știu ce faci , mi-am făcut puține griji că te vei acomoda greu aici în oraș, după atâta timp de stat în Paris.
- Recunosc este puțin dificil ! Dar ce nu fac eu pentru amica mea !
- Ai picat aproape de nuntă mea ! Dacă nu ajungeai ,nu știai de eveniment.
- Așa e...adaug eu supărată.
- Te-ai pregătit pentru eveniment ? Ori vrei să te ajut eu ? întreabă ea.
- Sunt pregătită! Mulțumesc de ofertă, dar sunt gata de cel mai tare eveniment din viața ta ! îi zic eu.
- Hai să nu mai vorbim ! apucă din nou emoțiile! zice Alya.
- Să ai emoti e firesc ! Lasă că totul v-a fi bine ,vei vedea !
- Skin a plecat până la ai lui , abia mâine se întoarce.  Le duce invitația la nuntă.
- Nuntă se apropie rapid , așa că presupun că și Skin e agitat ca tine.
- Da.
- Ne vedem la nuntă Alya ! Lasă emoțiile să plece în alta parte !
- Așa voi face ! Ne auzim Angel !
- Ne auzim ,ne vedem !
Telefonul se închide , mă bucur că e mai calmă Alya , dimineața era foarte agitată. Biletele de avion către Paris le-am anulat ,deoarece am luat bilet spre Malta. Doresc să fac o vacanță de o lună pe acea insulă. Vreau să îmi scot grijile din cap ! Nu am zis Alyei și la restul ,deoarece vreau o experiență care să o cunosc doar eu.
După multă muncă , apare și răsplata!
Merg spre apartament cu gândurile mele în ,,picioare ".




HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum