La povești cu Demon

116 14 0
                                    

20 Ianuarie , Fostul amic.


                       இĐξм¤πஇ

- Cine e Damian? De ce l-a luat pe Ivan ? Cine erau acei tipi ? Unde l-au dus ? adaugă Alya întrebări peste altele.
- Nu știu, iubito ! Nu știu..... spune Skin înnebunit de întrebările soției sale.
- De ce ar face cineva o scenă în fața casei tale Alya ? spune Samantha.
- E din vina lui Mike . spune Cleo.
- De ce din vina mea ? întreabă Mike.
- Dacă nu erai tu și datoriile tale, nu ne puneam rău cu acel grup și nu ne simțeam amenințați.  Acum ne răpesc și amici familiei . Ivan acela nu era luat degeaba . Din vina ta e acum răpit de acele persoane ! adaugă Cleo serioasă.
- Nu are logică! adaugă Luca.
- Prima dată vărul meu ,acum Ivan... Chiar de nu îl suport pe Ivan.... nu trebuie să moară așa... zice Vlad.
- Haideți să nu ne mai îngrijorăm ! Trebuie să fie o rezolvare. adaugă Hades optimist.
- Ce rezolvare ? întrebă Ștefania.
- Nu știu... Dar în această încăpere avem o persoană care nu a scos o vorbă de o oră . Poate ne poate deschide el mintea nouă.  spune Hades, făcând referire la mine.
Toți ochii sunt din nou pe mine. Urăsc uneori privirile astea insistente ale prietenilor mei. Dar de data asta situația e diferită este vorba de.... Damian care nu e chiar orice om.
- Demon , ști ceva ce noi nu știm? mă întreabă Alya.
O tăcere bruscă se face în cameră , dar nici eu nu sparg tăcerea.  Chiar nu știu cum să explic lor cine este Damian.
- Demon cu tine vorbim . spune Luca.
- Nu vă amestecați! Damian nu e chiar un adversar ușor. spun eu.
- Deci am avut dreptate.  Îl cunoști,nu ? întreabă Hades.
- Da... zic eu direct.
- Și nu ne puteai zice ? Noi ne batem capul aici de o oră și tu ai stat mut. zice Alya nervoasă spre mine.
- Damian e fostul meu prieten... sparg eu liniștea.
-Fost ? De ce fost? întreabă Vlad.
- Acum mulți ani în urmă eram cei mai buni prieteni , petreceam împreună, împărțeam mâncarea,  eram săraci la vremea aceia .... Credeam că prietenia noastră nu se v-a termina niciodată. Până când.... întrerup eu povestea.
- Până când.. , ce ? zice Alya.
- Noi doi aveam un prieten comun numit Alex , Alex era din grupul nostru, eram o familie de persoane care singurul gând care ne mai încălzea pentru a ne continua viața noastră precară de atunci era momentele petrecute împreună . Eram atât de săraci că împărțeam orice prindeam , precum frați . Alex a intrat în niște datori ,deoarece voia să ajungă departe, el se săturase de viața care o aveam și credea că de se împrumută și deschide o mică afacere ,face ceva bani și iese din sărăcie  . Problema a fost că firma a dat faliment, deoarece Alex nu avea cunoștințe mari în afaceri și nu avea cu ce achita datoriile. Într-o zi primim un apel de la un necunoscut . Necunoscutul ne spune că dacă ne vrem prietenul în viața să aducem tot ce avem . Nu eram bogați, așa că am luat tot ce aveam din economiile noastre și am plecat să ne salvăm prietenul. Ajunși acolo nu ne-am fi așteptat că ce aveam nu era deajuns...
Necunoscutul ne propune o viață de lux dacă îl omorâm pe Alex. Normal că nu am fost nebun să aprob asta. Am refuzat. Însă am fost singurul cu acest gând.... Damian chiar voia să trăiască în lux după urma pierderi prietenului nostru Alex . Zis și făcut! Într-o fracțiune de secundă Damian prinde un pistol și îl împușcă pe Alex direct în cap. Alex moare pe loc...
- De ce ar face așa ceva?Ce om! zice Alya .
- Surprins de comportamentul lui Damian . Am vrut să plec din încăpere.  Aveam inima sfâșiată... nu mă așteptam să sfârșim așa.. Pentru mine a fost un șoc ,nu am știut cum să reacționez.
Damian se comporta ca și cum nu a făcut nimic rău. Mă uitam la el și persona lui mă făcea să îmi fie ,, scârbă" și mai mult de el . Cum să faci asta prietenului tău ? Am dat să plec, dar Damian m-a prins din urmă . Fără nici un pic de umanitate fața de prietenul ce l-a omorât . M-a întrebat dacă vin în lux cu el și omorâm împreună pentru o viață mai bună. Am refuzat , dându-i un pumn, l-am făcut să se dezechilibreze și să cadă. L-am întrebat cum de a putut face acel lucru ,dar răspunsul lui a fost un râs nebunesc. Mi-am dat seama că nu e în toate mințile.. dar durea rău ceea ce am luat eu parte. Am abandonat încăperea fără a mai zice ceva ,era prima dată când un om a fost omorât în fața mea.  De asta m-am și axat pe vânzarea de droguri și nu pe altele.
Niciodată nu am înțeles ce era în capul lui Damian, nici azi nu l-am înțeles. Dar acum știu sigur , uciderea oamenilor este plăcerea lui, el ucide de plăcere. Asta deja a confirmat zilele astea. Din ziua aceea eu nu am mai auzit de el până astăzi.  Bine am auzit că este un terorist periculos la ora actuală  căutat de organele de poliție din unele țări.  Însă nu mă așteptam să dau de el acum.
Mi-am promis că îl vor răzbuna cumva pe Alex , ziua aceasta a venit și Damian a apărut și el în peisaj..
Liniștea se așterne în încăpere , toți privesc surprinși spre mine și sunt în șoc după fețele lor ,precum eram eu.
- Uite în ce ne-ai băgat Mike ! spune Cleo nervoasă pe Mike și speriată de ce am povestit eu.
- Oare știe că a țintit într-un prieten de al tău ? spune Alya referindu-se la Mike ,fratele ei.
- Probabil da, probabil nu...zic eu.
- Dar oare cum a  ajuns să își omoare un prieten? întrebă Vlad.
- Pentru putere... Nu îl voi ierta niciodată! Aici nu e vorba de Mike, aici este vorba despre mine și el. adaug eu.
- Era înainte să ne cunoști pe noi ? zice Luca,cap de găleată.
- Da. îi răspund eu.
- Acum înțelegem cum nu te miră nimic , deoarece la viața ta ai văzut deja prea multe Demon. adaugă Vlad.
- Și care e faza cu Ivan ? întreabă Ana.
- Ceva îmi spune că Ivan la fel ca și Mike s-au cam jucat cu bani lui Damian.
- Ce te face să crezi asta ? întrebă Hades curios de argumentul meu.
- Îl cunosc pe Damian . Când vine vorba de bani lui ,nimeni nu îi poate sta în cale, nici măcar cel mai bun prieten al său....spun eu.
- Nu îl putem lasa pe Ivan în ,, ghearele lupului " ,știu că nu prea îl ,,digerați" ,dar  acolo sus în cer avem o Angel care îl considera prieten.  Nu îl putem lăsa singur cu Damian ! zice Alya spre noi.
- Iubito ? Promite-mi că nu te amesteci în această treabă.  Tipul ăla este foarte periculos. Ivan e un bărbat matur , cunoaște el ce are de făcut. îi spune Skin lui Alya.
- Dar... nu apucă să își termine fraza Alya, fiind întreruptă de soțul ei.
- Niciun dar ! Nu ne băgăm. Aici e problema și lui Demon , Mike și-a făcut-o singur . Ivan cine știe ce a făcut și el. Nu Alya , data asta îți zic ,, nu "! Până acum nu am comentat ,dar acum e diferit. spune Skin dur.
- Care e planul? mă întreabă Luca.
Ma ridic de pe canapea și plec spre ieșire. 
- Mă duc să îl caut pe Damian... Rămâneți aici! le zic eu.
Plec imediat după această frază.  Trebuie să îl găsesc pe Damian ! Nu mai poate fi în libertate și akm ,cine știe ce mai are în capul ăla , el trebuie dat justiției.  E un pericol public!











HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum