20.08.2008.Depănăm amintiri.
இĐξм¤πஇGândesc puțin confuz scena ce sa declanșat în fața mea acum mai bine de două ore . Fata asta Angel este foarte sensibilă, poate fii rănită din orice lucru la cât de bolnavă este ,dar fratele ei este puțin mai mult tensionat aș zice.
Eu și Can privim la Hades de cel puțin două ore de când Îngerul a adormit cum se plimbă prin camera ,va face curând săpături în această marmură din biroul ăsta. Beau din paharul meu de whisky încet,stau tăcut, nu prea sunt vorbăreț de fel ,însă aștept momentul când Hades va,, exploda la vorbă".
Can este supărat de faptul că a fumat în cameră cu sora lui Hades ,însă prietenia lor nu va dispărea de la o greșeală de a lui Can. Nu sunt îngrijorat deloc de faptul că i-am luat sora,nu mă întreba despre asta ,deoarece cum ar putea el să își întrebe un ,,prieten vechi" o asemenea chestie .
- Sunt cel mai rău frate! zice Hades dând cu pumnul în biroul său.
În final ,începe spectacolul fraierilor ăștia! Ce onoare pe mine că sunt prezent .... Nici nu plănuiam asta!
- Nu este adevărat....ești un frate bun. zice Can zâmbind ca un maniac.
Tipi ăștia doi ascund ceva ,nu știu ce ,însă nu plec de aici până ei nu plătesc datoria care o au la mine.
- Can ți-am zis să ai grijă de ea ,nu să o omori mai repede decât îi este timpul! atacă dur pe Can fratele lui Angel.
- Și ce conta dacă murea nu pentru asta ești aici ? întrebă Can nervos.
Cum adică este aici pentru ca ea să moară? Ce fel de frate e ăsta?
- Taci!! Nu știi nimic ! spune cu voce tare Hades.
Can raportează și se îndrepta spre Hades destul de amuzat de ce spune fratele lui Angel, cred că în seara asta cei doi au de discutat lucruri importante, dar la cât au băut până să se petreacă accidentul lui Angel,mă mir că se mai țin pe picioare,ce proști!
- Nu tu spuneai dragă prietene că vom aștepta să moară sora ta apoi luăm bani și nu mai muncim niciodată în treburile astea ilegale și periculoase ? Zi, nu tu spuneai chestia asta până să venim aici din Italia? Spune-mi! țipă alcoolul din Can.
Ce?? Ăștia au venit pentru bani ei? Profită de moartea ei ! Așa cum au profitat și de mine când i-am salvat de la moarte și nici acum nu mi-au dat datoria înapoi care o aveau de la mine.
Dar cum să faci asta surori tale care moare de o boală necruțătoare? Cum??
- Nu mai spui nimic ? Te-a lovit adevărul sau ai uitat de ce ne-am întors la sora ta ? se exprimă Can liber.
Hades nu spune nimic ,privește în gol pierdut, însă ochii plini de furie a lui Can spune tot ce Hades nu reușește să zică. Ăștia profită și de un om bolnav....
- Nu ...mai .....pot.... apare glasul lui Hades cu privirea spre prietenul lui.
- Ce nu mai poți? Nu îmi spune că te-ai atașat de sora ta ! Până acum o dădeai la toți sfinți cu înjurăturile tale și acum ție milă de ea ? Ce este cu tine ? începe să îl umilească Can pe Hades.
Hades nu spune nimic, începe să se miște prin camera până când mâna să atinge din greșeală o sticlă de vin roșu, iar acea sticlă face contact cu marmura
și se sparge în mii de bucăți, vinul se scurs tot pe marmura albă, însă în sală domnește liniștea și după acest incident nefericit care tocmai sa întâmplat.
- Sora ta va muri și ne va aduce confortul de care avem nevoie cât vom trăi, nu că este minunat ? adaugă Can.
Hades strânge din dinți la fiecare cuvânt spus de Can ,parcă ceva îl incomodează ,dar ce ?
- Cu datoria voastră la mine cum rămâne? mă integrez eu în conversația lor .
- O achităm imediat ce sora lui Hades moare . O să avem bani destui atunci ,datoria ta este un nimic pe lângă bani care îi luăm de pe urma ei. adaugă Can sub privirea mirată a lor,nu se așteptau să mai fiu în cameră cu ei.
Momentul când Îngerul îmi aruncă bani în fața de față cu Skin pentru Ivan și datoria lui îmi apare forțat în minte.
De ce oare nu îi cere bani lui Angel pur și simplu ? Doar este fratele ei ,i-ar da!
- Nu vreau ca sora mea să moară! Nu vreau. sparge liniștea noastră Hades.
- Tu te auzi ce spui ? Am venit aici cu un scop,nu plecăm fără el Hades. zice hotărât Can.
- Ivan a dat de ea.....apare pe chipul lui Hades o supărare când spune asta.
- Ce căută pramatia aia aici? Și mai ales ce caută cu sursa noastră de venit pe viața? se împacietează Can la faptul că Ivan stă cu Angel.
- Nu știu....Dar sora mea are încredere în el.....adaugă nervos fratele lui Angel privind spre Can.
- Dacă Ivan va spune ceva ei pentru a se răzbuna pe noi ,suntem terminați !zice speriat Can.
-Știu....ne așteptăm la ce este mai rău după.....dar Can ....oricât de scumpă și calmă este sora mea, atât de răzbunătore este....știu asta foarte bine! tremură vocea lui Hades despre sora lui și acel Înger care încă nu îl cunosc în totalitate .
- Ce ar putea ne face? întrebă Can speriat de cuvintele lui Hades.
- Cu atâția bani de partea ei ,oare ce nu ne-ar putea face? se întrebă gânditor Hades .
- Eu vreau bani voștri, nu bani ei ! spun nervos încercând să nu intru în lupta lor pentru o avere.
- Bani tot bani sunt ,de oriunde i-ai lua ,ei sunt tot bani ! spune privindu-mă confuz fratele lui Angel.
Prietenul lui Hades plecă nervos spre ieșirea din birou, eu și Hades îl privim până iese din încăpere.
- Tot ce ai auzit aici, nu vei spune nimănui în special lui Angel ! mă instruiește el ca pe un țânc de patru ani care nu știe ce este aia viața.
- Dacă datoria mea nu este achitată până moare Îngerul, sunteți terminați amundoi ,vă omor eu ,înaintea ei! spun dur spre el.
Nu pot pricepe ce oamenii sunt ăștia să ia de la o persoană bolnavă tot ca să își facă ei viața perfectă,apoi să aștepte ca ea să moară....simt că această veste ar putea o omorî pe Angel ,fără boala ei.
Cuvintele Îngerului îmi invadează mintea cu fiecare pas care îl fac spre ieșirea din această vilă blestemată:
,,Asta e datoria mea și a lui Ivan ,pentru tine banii contează mult de ai ajuns să bați oamenii pentru ei. Așa că uităi, dar nu îl mai bate pe Ivan. ". Acestea sunt cuvintele rostite în acea seară de Îngerul,cuvintele acestea mă dor până în măduva oaselor de fiecare dată când îmi amintesc ce a spus acei doi tembeli ,mai ales cel care Îngerul îi spune frate ... Merg pe holul ăsta gol ,aproape de camera lui Înger deschid ușa ușor, apoi mă strecor în camera sa ,Îngerul este deja în tărâmul viselor ,nici nu observă și nici nu va ști că am trecut pe aici. Doarme așa frumos ,o suviță de par se află pe față ei ,iau suvița și o îndepărtez ușor de pe chipul ei angelic. Respiră puțin cam greu ,presemne fumul de țigară a cam chinuit-o ,dar dacă Can se întoarce și aprinde iar țigara? Nu cred că ar face asta ! Slăbită de boală ,Angel arată precum o păpușă anorexică,oasele îi se văd la încheieturi și fata care a cunoscut-o el la școală prima dată nici nu mai pare că există, este cu totul o altă persoană ,cât de nemilos poate fii un cancer cu un suflet atât de bun.
Deschid ușa din nou însă dau de privirea urâtă a lui Hades ,numai ăsta nu trebuia să apară în drumul meu acum.
- Ce crezi că faci în camera surori mele ?se repede spre mine el ,însă anticipez mișcarea, îl prind de gât și îl trântesc pe jos.
- Sora ta ? Ce glumă bună! Poate banca de bani din care ai să profiți o viață după moartea ei.... zic nervos spre Hades care mă privește de jos atent.
- Cum îți permiți să spui asta?se ridică de pe jos prinzând un tupeu jegos.
- Ce te supără așa? Nu ăsta este purul adevăr ? Chiar după ce ai mărturisit în fața mea și a celui papagal că de asta ați venit înapoi din Italia ,s-au mă înșel cumva? întreb eu încleștându-mi pumni.
Rămâne mut de ce spun eu,își bagă privirea în pământ de parcă s-ar ascunde de conversația cu mine.
- Așa a fost scopul meu la început.....dar când am venit și am văzut cum este sora mea...și că ma iertat chiar dacă am abandonat-o la un orfelinat....mi-am schimbat planul.... spune el supărat.
Acest tip nu se mai poate numi frate .....cum are Angel încredere în el după ce a lăsat-o într-un orfelinat?
- Prietenul tău era convins de plan ,nu cred că te va lăsa să pleci de aici fără bani. devin serios.
- Nu vreau să îmi părăsesc sora până moare....zice Hades dur.
- Dacă va afla te va părăsi ea pe tine! zic punând totul logic.
- Nu va afla ! încrezător zice.
Mă uit la acest om fără pic de milă, va plăti cu vârf și îndesat într-o zi ,ar atunci Îngerul nu va fii la spectacol ,dar aș putea face ca spectacolul să ajungă mai devreme la noi.
- Două zile ! zic cu voce tare.
- Ce ?întreabă serios.
- Ai două zile să îmi achiți datoria și tu și Can ăla, dar fără ajutorul cuiva, mai alea ajutorul lui Angel ! Două zile! Nu aduci bani ,te omor și pe tine și pe prietenul tău! țip la el nervos.
- Ce va spune Angel când va afla că ne omori? Sora mea te va omorî! susține Hades zâmbind.
- Ce va spune Îngerul când va afla adevărul?Va fii contra mea s-au contra ta și a lui Can ? întreb zâmbind de data asta eu cu tot zâmbetul care îl am în mine .
-Te rog ,nu îi spune ! Îți voi aduce datoria ! Nu îi spune ,te rog! mă imploră Hades .
- Ai timp două zile ....nu uita ! Tic-tac timpul se duce ! spun zâmbind.
Văd cum Hades aleargă spre ieșirea din casă, ce fraier ,nu a putut da el datoria mea în toți acești ani și o va da acum în două zile ? Nu va reuși! Am să dovedesc contrariul Îngerului când mi-a spus că:
,, pentru tine banii contează mai mult de ai ajuns să bați oamenii pentru ei". De data asta am să bat oamenii pentru ea.
Până la urmă știu sigur că clovni ăștia doi ca și Ivan nu pot aduce datoria la timp,așa că, spectacolul abia începe, iar Îngerul va vedea că nu sunt așa cum spune ea ,dar îi va răni sufletul fratele ei care este defapt un profitor așa ca Mike ,fratele lui Alya. Dar înainte de toate trebuie să aflu ce colaborare este între Hades și Ivan,de și-a lăsat el sora să fie luată de acel idiot de la școală.
Mă voi răzbuna pentru minciunile care ne mint acești indivizi fără jenă ,Îngerule! Sper să reziști să vezi tot ce ei nu vor putea face vreodată nouă!**************************************
Parchez mașina pe alea unde locuiește prietenul meu Skin cu iubita lui Alya. Merg spre intrare ,sun la sonerie,deschide nimeni alta decât Alya cu un zâmbet trist pe față, supărată din cauza lui Angel mai mult ca sigur.
- Demon? Ce cauți aici la ora asta târzie? trag o privire spre ceas și observ că este ora 3 dimineața.
- Trebuie să vorbim ! spun dur spre ea.
Mă primește în casă, ne ducem in sufragerie unde mă așez pe o canapea destul de comodă, sigur ăsta este stilul lui Skin . Deodată Skin apare și el în pijamale în fața mea ,împreună cu iubita lui ,Alya.
- Ce este activitatea asta la ora asta frate ? mă întreabă îngrijorat.
- În seara asta vorbim despre Îngerul....spun eu ușor, iar privirea lor este destul de mirată.
- A pățit ceva Angel ?spune Alya speriată.
Le povestesc tot planul lui Hades și Can ,iar aceștia mă ascultă până la capăt îngroziți de tot ce aude.
- Asta este îngrozitor! Cum să faci așa ceva surori tale ? întrebă Alya.
- Ce ai în plan ? mă întreabă Skin.
- Mă răzbun pentru datoria lor la mine,iar în același timp și pentru Înger.
adaug eu neîntrerupt.
- Trebuie să o luăm de acolo ! Dacă va afla ....sunt prietena ei și știu...Angel nu va rezista la asemenea minciună..... O vom pierde și noi și ei dacă îi spunem. zice Alya panicată.
- Ai dreptate iubito! aprobă Skin.
- Cum facem asta ? Fără să o supărăm pe ea? întrebă Alya curioasă.
- Asta știu eu ,dar am nevoie de voi! spun fără ezitare.
- Te ascultăm! spun amândoi în cor.
Mă apropi de ei și încep să spun planul meu ,explicând cu precizie fiecare pas care trebuie să îl facem . Cei doi ascultă fără să clipească. Asta numesc eu muncă în echipa și un lider bun ca mine. Mă voi răzbuna și pentru mine și pentru Înger, mai ales la oamenii care fac chestii de genul. Le arătăm noi că nu trebuie să se pună mai ales cu mine și am să arăt Îngerului că nu sunt numai după bani eu . Sper ca într-o zi să vadă și ea asta! Să dăm drumul la joacă!
CITEȘTI
HЕART HAUNT
RomanceFacultatea locul cel mai bun pentru a îți forma noul viitor, prietenii noi si viața nouă. Toți tineri visează să studieze la New Music School, cea mai bună facultate din Chicago, însă puțini au norocul sa ajungă acolo. Dar acest lucru nu o împiedică...