28.aprilie 2010 , Căutări în desfășurare.
(* Perspectivă secundară: Alya*)இ ΔζγΔ இ
- Skin ,iubire ? strig ca o nebună prin casă după viitorul meu soț.
Nici un răspuns. Ori chiar a plecat de acasă fără să mă anunțe, ori se preface că nu aude , clar.
- Iubire? Nu mă face să vin după tine , clar nu îți place acea parte ! țip eu.
De când ne-am mutat de la bloc la casă simt că nu mai pot fii auzită cum trebuie de Skin ,ori îi trebuie aparat auditiv , poate a îmbătrânit mai rapid.
Urc scările la etaj și constat niște haine de ale sale aruncate pe hol , nu pot să cred ,eu abia am făcut curat. Ce crede el că face ? Își bate joc de munca mea ?
Mă duc ușor spre camera noastră ,unde nu îmi vine a crede alte haine aruncate pe jos în fața uși. Îl omor!
Pășesc în cameră sperând să fie curat, însă toată camera e plină de haine aruncate peste tot și al meu Skin în mijlocul camerei uitându-se la mine ,eu fiind ,,roșie de furie".
- Iubire,ai pățit ceva? mă întrebă el.
- Nu pot să cred ce mizerie ai făcut, acum zece minute făcusem curățenie aici , cum poți să faci asta? țip eu nervoasă, aproape că îl omor doar cu privirea mea .
- Hai că nu e așa mizerie , îmi căutam o cămașă .... dar nu o găsesc.... am ședință în două ore.. cămașa nu e nicăieri..
- Știi cine nu v-a fii la ședință în două ore ?
- Cine ? întrebă el.
- Tuuuuuuuu !!!!!!! Să faci înapoi cum ai găsit ,altfel te omor iuubirree ! țip eu la el precum o furtună.
Îl văd cât de speriat este de mine ,însă chiar m-am săturat să strâng după el ,ăsta e începutul ,dar chiar e dificil .
Plec nervoasă spre bucătărie. Îl observ spre final cum începe să facă curat fără a spune nimic,nici măcar o obiecție.
Partea mea preferată din toată acestă casă este bucătăria, da, fix bucătăria... De ce ? Doar aici am putut expune o poză cu mine și Angel... în restul casei Skin spune că ,, persoanele disparute în trecut ,nu au ce cauta în viitor", deși dor vorbele lui.... Țineam la Angel precum la o soră, nu îmi imaginam viața fără ea , mi-aș fi dorit să nu fi plecat și să terminam împreună facultatea.... dar nu a fost să fie.... nici un semn nu a mai dat și au trecut deja doi ani.... Unde ești, Angel ?
Îmi e dor de nebuna mea ! Dacă știam că în seara aia o să fie ultima seară când eu și Angel ne mai vedem, aș fi petrecut mai mult timp cu ea.
Skin coboară treptele și apare în fața mea ,pregătit pentru ședință .
- Am făcut curat... Sper ca nu te superi pe mine pentru acea chestie ,știi doar că te iubesc și respect !
- Știu. Dar uneori e dificil cu toate greutățiile veți, job,casă, cumpărături... voi înebuni ! spun eu .
- Te înțeleg! Promit că de voi obține o mărire de salariu,jur iubire, vom angaja o menajeră.
- Serios? Vom avea menajeră ?
- Da. Cât de repede se poate!
Efectiv mă simt foarte fericită ,chiar aveam nevoie de o menajeră, curând ne vom putea permite una.
Fericirea de pe chipul meu dispare când observ tabloul meu cu chipul lui Angel.... Skin observă asta.
- De ce te-ai întristat? Nu vrei menajeră? Eu nu am zis că tu nu ai face o treabă bună, deoarece este cea mai bună viitoare soție,jur !
- Nu..... Am văzut pe Angel...
- Unde? Nu o văd aici!
- E în sufletul meu ,iubire...
- Au trecut doi ani,Alya ! Poate și-a găsit și ea iubirea ca noi...
- Nu ! Dacă noi trăim și ea nu ? Doar ți-am explicat de boala ei ,știi și tu!
- Nu cred că a pățit ceva.
- Să te audă cel de sus !
- Uite, chiar trebuie sa ajung la ședință, iubire ! Promit că vorbim după ce vin !
Mă pupă pe frunte și pleacă spre ieșire.
Sper să fii bine, Angel ! Oriunde ai fi !
Mă pun pe făcut mâncare, deoarece mâncarea nu se gătește singură .
De aș mai avea ocazia să mai văd pe nebuna mea ,aș face orice mi-ar sta în putință să mai stau o clipă cu ea.................................
După patru ore :
Telefonul sună și eu sunt cu ochii pe cuptor . Încă puțin și puiul cu legume este gata. Mă duc spre telefon și observ numele lui Mike ,fratele meu.
Am reînceput legătura, deși nu pot îl ierta ce a făcut părinților lui Angel. Însă e fratele meu ,între frați mereu e o altfel de conexiune. Mi-a promis că se va lăsa de lumea mafiei ,iar din câte am înțeles a și făcut asta, acum e mecanic la o vulcanizare .
Deschid telefonul până nu închide:
(*convorbire telefonică*):
- Surioară credeam că nu mai vrei să vorbești cu mine .
-Credeai prost ,frate !
- Ce mai faci ,tu??
- Uite gătesc pentru Skin niște pui cu legume ,tu ?
- Sună delicios!
- Îți trebuie o Alya în viața ta să îți gătească și ție!
-Cu siguranță! Dar cine ar lua un fost hoț,pușcăriaș de soț?
- Sigur exista cineva !
- Nu de asta te-am sunat surioară ! Am să îți dau o veste mai nasoală..
-Ce veste?
- Despre prietena ta , Angel...
- Ai aflat ceva despre ea ?!!
-Da.
- Ce ?? Spune !
- În noaptea aceia când a plecat , mașina care o ducea la aeroport s-a răsturnat, a fost accident rutier ! Șoferul a murit !
- Ce ???? Și Angel ??
- Despre celelalt pasager nu se cunosc informații, singura informație ce am putut o primi a fost că a plecat la spital în stare critică.
Sufletul meu s-a micșorat când am auzit toate cele spuse de fratele meu.
- Surioară mai ești la telefon ?
- Da. Afla ce poți! Vin la tine !
- Bine. Te aștept!Ai grijă la drum !(*convorbire telefonică închisă *)
Prind cartela mașini în mână și gonesc spre fratele meu. Aștept să văd informațiile în față ,după atâta timp în final o șansă la găsirea lui Angel....
CITEȘTI
HЕART HAUNT
RomanceFacultatea locul cel mai bun pentru a îți forma noul viitor, prietenii noi si viața nouă. Toți tineri visează să studieze la New Music School, cea mai bună facultate din Chicago, însă puțini au norocul sa ajungă acolo. Dar acest lucru nu o împiedică...