Conflict

233 21 4
                                    

25 mai 2010 , Lupta puteri.


                     இĐξм¤πஇ

La insistențele lui Skin revin înapoi în Chicago după o lungă perioadă de timp, perioadă în care ,, mi-am pus gândurile pe tavă" după moartea lui Angel...
Nu am mai luat legătura cu absolut nimeni înafară de prietenul meu Skin.
Timpul petrecut la distanță de locul încărcat mi-a adus o îmbunătățire bună  mental ,deoarece simțeam că aveam nevoie de una. Mafia nu poate își așteapta liderul la infinit, Skin e cel ce a preluat-o de la mine temporar , astăzi mi-o v-a  da înapoi.
Da, nu am renunțat la lucrările ilegale.
Nici nu ma gândesc să o fac. Acest lucru acum este parte din mine .
Ajuns acasă pun un pahar de wishy și îl savurez încet , aștept un musafir important care v-a negocia cu mine niște transporturi de droguri.
Skin nu poate participa la această negociere, deoarece iubita lui Alya nu se simte bine . Presupun că dorul de Angel nu a dispărut nici la ea...
Soneria îmi sună , menajera mea primește musafirul la ordinele mele.
Savurez alcoolul și privesc spre intrarea în sală, vreau să văd cine vrea să îmi fie nou partener în afaceri.
Un zâmbet tâmp îmi apare pe față, musafirul mult așteptat se dovedește a fi nimeni altul decât Can ,prietenul lui Hades . Hades știe oare de asta ?
- Mai , mai ,mai pe cine avem noi aici ? spun eu zâmbind spre el.
- Surprins ? întreabă el așezându-se pe canapeaua mea .
- Foarte !
- Voi fi direct ! Vreau să lucrăm împreună pentru un profit mai generos.  Tu ești as în afaceri și am nevoie de tine . Te bagi? zice el.
- Ce părere v-a avea Hades despre asta ?
- Nu v-a avea , încă nu e în apele lui..
- Ești tu sigur ca v-a vrea să lucreze cu mine după ce am neglijat înmormântarea surori lui ? îl întreb eu privindu-l în ochi.
- Nu era ca și cum erai parte din familie . Dacă voiai veneai ,dar cum nu ai vrut .... Ce să îi pese lui de tine dacă nu aveți nimic în comun ? Dar vom avea afaceri în curând . Asta e ce contează, nu? mă întreabă el serios.
- Impresionant cum ei tu decizi singur !
- Profit de orice obține să ajung în vârf. Nu e rău în asta ! adaugă el zâmbind.
- Atunci să facem pace! spun eu.
Telefonul meu sună întrerupând conversația noastră , cine să fie ?
Mă uit ,făcând semn lui Can să aștepte puțin, numele lui Rosse apare și el.
Convorbire telefonică:
- Iubitule la ușa ta se află o doamnă care nu mă lasă să intru. Spune-i că sunt a ta ! Am venit să te văd, îmi era dor de tine iubire ! spune Rosse.
- Domnule o las să intre ? aud vocea menajerei .
- Da. spun eu serios și închid apelul.
Convorbire telefonică închisă .

Revin la Can care aproape mi-a băut tot wishy-ul din casă.  Profită de bunătatea mea. Însă pentru afaceri ce nu face omul, îl las să îl consume pe tot de e nevoie . După urma lui mai cumpăr multe sticle de afacerea merge bine.
Rosse apare și sare la propriu pe mine. Ochi lui Can sunt deja pe ea are gusturi bune și el ,nu doar eu.
- Iubitule abia am venit de la ai mei . Am adus și niște pachete puse de mama. Ea acum e mai bine . Ce dor nebun am de tine ! adaugă ea fericită.
- Și mie îmi este dor de tine ! Însă acum trebuie să mă scuzi puțin am afaceri de terminat.  îi spun eu , făcându-i semn să plece să ne lase singuri.
Aprobă din cap se dă jos după mine și dă să plece ,însă ochi ei se măresc și privirea mea se duce spre Can care ține în mâna lui un pistol ,având degetul lui pe trăgaci, pistolul are ținta fixată pe mine. Ce face el acum?
- Can ? E o problema? îl întreb eu .
- Problema ești tu ! Fără tine aș avea toată puterea afacerilor ilegale . Însă acum că acest glonț v-a nimeri ținta ce o aștept de o vreme , voi ajunge în vârf.
- Ești nebun ? Crezi că mă poți omorî așa de ușor ? îl întreb eu.
- Voi termina cu tine și cu papusica ta !
- Nu vreau să mor iubire ! spune Rosse plângând.
- Planul meu este aproape de final. In curând voi fi cel mai puternic pe piața ilegală ! adaugă el râzând.
Pistolul lui se îndreaptă spre Rosse , ținta slabă e prima atacată, interesant...
- Fac orice numai nu mă omorî! Lasă-ne în pace !zice ea.
Nu am presupus ca musafirul meu să aibă atâta curaj în casa mea ,Can e nebun de legat de crede că un glonț mă poate pune jos.
- Demon acest glonț e de ultimă generație, o lovitură și te-ai dus ! adaugă el fericit de realizarea lui.
- Ce ? întreb eu surprins de ce zice.
E posibil să existe așa ceva ? El chiar s-a pregătit pentru a mă omorî, asta nu e bine !
- Deci o ultimă dorință Rosse ? spune Can cu pistolul spre Rosse.
- Nu , nu mă omorî! țipă ea.
- Atunci pe cine să omor în locul tău?
- Pe el ! arată Rosse spre mine.
Tarfa tot tarfă rămâne, doar în momentele dificile se arată .
- Renunți așa ușor la el ? zice Can zâmbind.
- Da ,viața mea e mai importantă ! Plec și nu voi zice nimic , nu am văzut nimic. Pot ? întreabă ea.
- Da ! Plecă ! îi spune Can.
Rosse fuge spre ușa, scot pistolul din pantaloni și o împușc . Trădători nu au de ce să fie în viața! Așa am vazut pe cine am aproape .
- Vai ! Demon ce ai făcut? Te-a supărat târfa ta ? Ai omorât-o! spune râzând.
- Vrei să mori și tu? Următorul tu ești Can ! îndrept eu pistolul spre el.
Amândoi tragem unul în altul însă ne ferim la timp din calea glonțurilor.
Tragem unul în altul gloanțe, tot în jurul nostru se sparge . ,, Ploaia de gloanțe " nu ne țintește pe niciunul.
Arunc obiecte după Can pentru ai distrage atenția dar le evită destul de bine . S-a antrenat se vede asta !
- Încetați! țipă Skin spre noi.
- Ți-a venit prietenul! îndreaptă Can pistolul spre Skin.
- Să nu îndrăznești ! spun eu împingând pe Can în neatenția lui.
Cade la pământ  pistolul lui îi sare la o distanță mare de el. Se ridică rapid și scoate un alt pistol ce îl îndreptă spre mine. Era aproape să îl țintească pe Skin !  Trebuie să am grijă la prostul ăsta! Puțin și cauza probleme.
- Skin pleacă! îi spun eu.
- Chiar nu vreau să mai fac o victimă nevinovată să plece din lumea asta pentru tine Demon , predăte ! spune el.
- Victimă nevinovată ? spun eu și Skin la unison.
- Cine m-a mai apărat de tine ? întreb eu.
Observ cum în spatele lui Can pe o ușă laterală apare Alya . Ea deja asculta discuția, abia am văzut-o în spatele lui.
Skin îi face semne să plece ,dar ea nu se mișcă . E periculos, ce face ea ? Nu e timp de joacă ,Alya e nebună!
- Angel ,frumoasa ta fostă iubită. zice Can spre mine.
Eu ,Alya și Skin rămânem blocați la ce auzim ...... El e criminalul lui Angel !
- Tu ești criminalul ? Vei plăti pentru asta ! zic eu spre el.
- Cine să mă oprească ?
- Eu....! vocea Alyei se aude .
Alya prinde în mână pistolul care a sărit din mâna lui Can și îl îndreptă spre el , Can o privește mirat ,acum s-a prins și el că Alya este in spatele lui.
Can râde,  nici eu nu o cred pe Alya în stare să facă asta ,ea nu se pricepe la asta. Skin face semne spre Alya ,dar ea sta cu pistolul ridicat spre capul lui Can.
- Păpușă, ce faci tu ? o întreabă Can.
- Pentru tine Angel ! țipă Alya plângând.
Apasă pe trăgaci și glonțul pătrunde  prin fruntea lui Can și iese afară după ce a ,, explorat" tot capul lui pe jumate.
Privirea surprinsă a lui Can rămâne pe Alya, Skin este și el blocat ca și mine.
Can pică jos , mort direct ! Pistolul cade din mâinile Alyei și Alya lesină.  Totul se întâmplă așa de repede că nu apuc să fac ceva nici eu și nici prietenul meu.
Alya l-a omorât pe Can !
Skin se duce să o ridice pe Alya o i-a în brațe și pleacă cu ea spre o cameră apropiată să o pună în pat ,trage o privire spre mine, însă eu nu mai zic nimic. Pun doi gardieni să ducă cadravul să îl îngroape.
Alya este un adevărat prieten , ea chiar s-a razbunat pentru Angel !
Mă duc spre camera unde se află Skin și Alya ,voi ajuta cum pot ca Alya să treacă peste această fază. Sigur v-a rămâne cu niște resentimente! Trebuia să mă lase pe mine să o fac !
Angel ..... tu chiar .... mai iubit cu adevărat! Îmi pare rău Ingerule ! ....



HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum