Misiune

1.1K 69 7
                                    


                      இA๓ℊℯℓஇ

11.09.2008 . Viața îmi arată lucruri noi .

- Crezi că se v-a trezi ? Aud o voce cunoscută în timp ce am ochi închiși.
- În general trebuie să se trezească din clipă în clipă... Aud o altă voce cunoscută.
- Sunt cea mai groaznică prietenă din câte a avut Angel în viața ei. Aud din nou cealaltă voce.
Nu mai stau să ascult și pe alaltă, deoarece îmi deschid ochi ușor să văd ce se întâmplă.  Privesc tavanul alb al acestei încăperi, pereți negri ,iar pe ei un decor argintiu . Îmi mișc capul în jos să văd cine vorbea și dau cu privirea către cele trei persoane întoarse cu spatele la mine. Privesc mai atent să văd cine sunt aceste persoane și deodată îmi dau seama că în fața mea se află Alya ,Șkin și Demon...Unde mă aflu oare ?
- Alya..? Șoptesc  eu cu toată forța care o am din cauza că mă simt puțin amețită.
Deodată cei trei se întorc la mine rapid, Alya aleargă spre mine ,Demon mă privește speriat iar Skin e trist.  Ce au de mă privesc așa?
Ajunsă la mine Alya se aruncă la propriu pe mine . Aproape că vrea să mă omoare.
- Te rog să mă ierți Angel ! Am zis că stau cu tine la acea petrecere tâmpită și nu m-am ținut de promisiune ..... spune Alya tristă.
- Petrecere? Ce petrecere ? întreb eu puțin panicată că nu știu despre ce vorbește Alya.
Skin și Demon mă privesc confuzi de parcă au făcut ceva rău. Dar ce?
- De ce nu își amintește? întreabă Alya pe cei doi.
- Efectul medicamentului era să o adoarmă nu să nu mai știe ce a făcut. spune Skin mirat.
Cât timp ei vorbesc o durere puternică de cap apare ,o imagine îmi apare în fața ochilor. Petrecere... Acel tip care mă luat sus la etaj... muzica tare ...dormitorul murdar .... Demon..... injecția .....apoi întuneric.....toate astea mi se derulează prin minte ,acum înțeleg la ce se referea Alya și ei.
- Angel, esti bine ? mă întreabă Alya.
Ies din amintirile care mi se derulau în minte și sar ca arsă din pat. Demon,Skin și Alya mă privesc tulburați. Tot ce era în capul meu o fi adevărat? Chiar era să fiu violată?
- Angel stai în pat ,te rog ! Ești obosită! spune Alya serioasă.
- Tu ai idee ce am pățit aseară cât tu ai mers la acel bar să iei băutură și aproape că nu te mai întorceai de acolo de parcă nu mai erai ? o întreb pe Alya dur.
- Îmi pare atât de rău ...Angel...! spune ea supărată.
Mă uit prin cameră speriată de parcă am scăpat dintr-un orificiu de nebuni.
- Unde sunt? spun serioasă.
- Demon te-a adus la el acasă...  spune Skin.
Aproape că nu am observat că sunt într-o casă asemănătoare ca cea de aseară doar că această casă are un stil mai diferit ,stil întunecat ...ca Demon..
Ce mă pot aștepta normal că are o casă de lux și el doar e băiat de bani gata. Încă o casă nouă de a lui ,oare câte case mai are?
- Angel înainte să spui ceva ...te rog ,gândește-te cum acționezi, știu că nu e ușor mai ales ce ți s-a întâmplat aseară...spune Alya tristă privindu-mă speriată.
Încerc să mă calmez, încă nu pot crede ce mi s-a întâmplat...Nu știu nici cum să reacționez... Ce să fac mai întâi oare?
- Multumesc de ajutor, Demon... ! spun eu cu o voce blândă.
Demon mă privește intens fără să zică ceva . Skin și Alya așteaptă să văd ce o să fac ,cred că de asta mă privesc așa intens cum de obicei nu o făceau.
- Vreau acasă.... spun eu spre toți.
Alya vine spre mine cu o față de vinovată de parcă mi-am dorit acum luna de pe cer nu doar mersul până acasă cum este normal să fac.
- Este o mică problemă la asta Angel...spune Alya cu o față ciudată.
- Ce problemă mai exact? întreb eu curioasă.
- Suntem la douăzeci de  kilometri depărtare de oraș... spune Alya zâmbind vinovată.
- Ce?? Cum adică? De ce am venit așa departe ? spun eu îngrozită de ce aud.
- Casa unde s-a ținut petrecerea a fost asaltată de polițiști azi noapte... Se pare că cineva de acolo a avut droguri la el..Și ca să nu fim și noi audiați, adică poliția să nu ne prindă că am fost la acea petrecere ,trebuie să stăm puțin ascunși  mai departe de oraș... ca să nu aibe probe contra noastră, vom spune că am fost plecați în excursie.... spune Alya jucându-se cu degetele .
- Dar erau camere de filmat acolo ... Sigur ne-au văzut! spun eu sigură pe mine.
- Atentă mai ești! spune Skin mirat.
-Doar că acele camere nu merg, Îngerule! spune Demon dur.
- Cât timp vom sta aici ? întreb nesigură pe mine.
- Cât se mai liniștesc ,, apele" în oraș. răspunde Alya la întrebarea mea.
- Eu mă duc să mă denunț ! spun eu dur.
Deodată toate privirile sunt pe mine și niște priviri destul de profunde. Parcă i-am speriat pe toți cu decizia mea.
- Ce tot zici Angel ? Vrei sa trăiești în închisoare toată viața? mă întreabă Alya.
- Nu pot minți! Dacă am o vină mă duc să mi-o asum ,nu o să fug ,nu e genu meu! toți mă privesc șocați.
- Ai înnebunit ?  mă întreabă Alya nervoasă.
- Nu pot ascunde asta în suflet și să rămân pe viața cu ea acolo, ,,spânzurată" în sufletul meu ...Poate că nu înțelegeți la ce mă refer ,dar Alya tu ști cel mai bine că  de ar fi să  plec cândva, vreau să plec împăcată....spun eu Alyei dur.
- Angel....Eu ....Eu... Nu știam...Alya începe să plângă instant .
- Nu face asta ! Spun eu Alyei făcând referire la faptul că nu ar trebui să mai plângă  .
- Atunci ....hai! Vin cu tine, mă denunț și eu , nu te las singură! spune ea privindu-mă blând.
Bucuria ne este străpunsă de sunetul unor pantofi bătând cu putere în marmura de pe jos. Ne întoarcem amândouă privirea spre cele două părți masculine din camera care nu sunt deloc entuziasmate de bucuria noastră.
Aproape că vor să ne mănânce la propriu cu privirile lor dure.
- Nu plecați la nici o poliție! spune Skin dur.
- Ne demascăm pe noi ,nu pe voi! spune Alya lor .
- Cred că nu ne-am făcut înțeleși cu tine Alya ! spune Skin dur.
Alya se întoarce la mine cu o față supărată și parcă nici nu mă mai privește în ochi de la ce i-a spus Skin ăla . Despre ce înțelegere vorbesc ei?
- Uite ce e Angel ....Eu am un frate ..... Il cheamă Mike ...este mai mare decât mine și...mai prost....s-a încurcat cu oameni răi...am dat bani să îl descurc din acele treburi murdare ....dar nu a  putut mă ajuta nimeni ,înafară de ...Demon....îi sunt datoare atâta timp cât știu că fratele meu este bine oriunde l-au dus acei oameni răi..spune Alya plângând.
- Ai anunțat poliția? O întreb eu .
- Da ,nu m-au putut ajuta ,au renunțat la caz imediat ce au aflat ....spune ea tristă de realizările poliției.
- Asta este incredibil! Spun  nervoasă pe cele auzite de la Alya.
- Știu că inima ta Angel ,nu s-ar duce la poliție să spună despre petrecere ,dacă vrei ca eu să fiu fericită cât de cât... spune Alya.
- Ce legătură are petrecerea cu tine Alya ? o întreb eu.
- Am încercat să construim o capcană pentru cei care l-au luat pe fratele meu....acei oamenii răi sunt atrași după chestii ilegale ,imediat ce au aflat că vor fi droguri la acea petrecere ,au venit.spune Alya rapid.
- Adică acele droguri sunt opera voastră de ajutor lui Mike ? Îi întreb eu .
Alya și băieți aprobă din cap ,răspunzând la întrebarea mea direct. Rămân mută de ce aud.
- Nu ai de gând să mai spui nimic Angel ?întreabă Skin.
Alya este speriată de răspunsul meu ....știu sigur dacă m-aș duce la poliție ,prietena mea ar face ani buni de închisoare ,iar eu nu mai știu dacă trăiesc atât de mult să o mai revăd după închisoare...atunci singur nu voi muri împăcată...
- Nu am să spun nimic poliției Alya...spun eu serioasă ,văzând  că chipul Alyei s-a mai luminat.
- Ești cea mai tare prietena care am avut-o ! spune Alya sărind de bucurie pe mine.
- Deci nu se duce la poliție? întreabă Skin.
- Nu se duce! spune Alya.
- Doar că este o singură problemă Alya....spun eu ușor.
- Care ? mă întreabă ea mirată.
- Nu am medicamentele la mine...spun tristă..
- Sunt doar trei zile Angel ,știu că poți rezita fără ele ,pentru mine ,te rog! spune ea rugându-mă.
- Am să încerc ,promit! Spun eu sigură pe mine.
Mă îmbrățișează strâns în brațele ei apoi ne îndepărtăm ușor una de alta.
- Mai ar fi o întrebare de adresat ție Angel! spune Skin.
- Ascult ! Spun eu dur.
- Noi știm că toată seara ai fost atentă în club la fel cum ne-ai spus detaliul acela despre casă. Ai văzut ceva neobișnuit? Mă întreabă Skin.
- În ce sens neobișnuit? întreb eu.
- Gen vrun om ciudat ,prafuri ,oamenii care își fac semne ,mirosuri ciudate etc.
dă exmple Skin mie .
Rămân în gândire ceva vreme ,toți se uită spre mine curioși să vadă dacă știu ceva sigur acel ceva ajută la cautarea lui Mike .
- Nu știu.....S-au ....ar putea fi....spun eu spre ei.
- Ce ar putea fi Angel ? Spune Alya.
- Ați spus că se încadrează și mirosul...spun eu .
- Da și  el se încadrează la căutări. spune Skin.
- Singurul miros diferit care l-am simțit în acea casă a fost la etajul de sus...spun eu lor.
- Ești sigură că nu din cauza sperieturi ți  s-a părut Îngerule? Spune Demon .
- Sunt sigură că acolo este ceva ce căutați, asta am simțit atunci neobișnuit...spun eu .
- Dar cum ne mai ducem acolo ? Toată poliția este acolo.. spune Alya .
- Ne ducem după ce pleacă ei . Spune Demon dur.
-Dacă găsesc indiciul înaintea noastră? După nu o să mai știu nimic de fratele meu ,asta era singura șansă să aflăm și am dat în baltă. Spune Alya tristă.
- Nu chiar .... spune Demon scotându-ne pe toți din gânduri.
- Cum adică bro? întreabă Skin.
- Știm destul de bine că în toate misiunile care am fost să îl căutăm pe Mike în toate au fost ascunse indiciile și să nu uităm că nici dățile trecute polițiști nu au găsit nimic.spune Demon dur privind spre fereastră.
- Aici are dreptate! spune Skin.
- Ai văzut vrun indiciu Îngerule? Mă întreabă Demon.
- Nu...spun eu.
- Atunci de data asta indiciule nu este deasupra și dedesubt. Spune Demon .
- Adică? întreabă Alya.
- Unde nu putea vedea Îngerul indiciul? întreabă Demon pe Skin.
- Sub marmură .... Spun eu și Skin la unison.
- Exact! Aplaudă din palme Demon.
- Atunci Angel trebuie să vină cu noi ca să ne dăm seama în ce loc este...spune Skin.
- Adevărat!  Ne ajuți Angel ? Te rog! spune Alya.
Aprob din cap și Alya cu Skin zâmbesc, însă Demon e rece ca de obicei.
- E prea periculos pentru ea! spune Demon.
- E singura soluție Demon! spune Alya.
- Nu ! țipă Demon la Skin și Alya.
- Eu decid pentru viața mea Demon ,iar eu aleg să ajut pe Alya! spun eu dur lui Demon.
- Am zis nu ! spune spre mine dur Demon.
Skin și Alya ne privesc mirați ,nici ei nu știe ce este cu noi ,dar Demon a început nu eu și asta sigur s-a văzut.
- De când decizi tu pentru mine? întreb eu.
- De  când vreau! Nu mergi acolo și punct ! spune Demon din nou.
- Dar dacă ea nu vine cum aflăm indiciul de la oameni ăia? întreabă Alya pe Demon.
- Ori îl căutăm ,ori adio Mike ! Spune Demon Alyei dur.
- Haide bro! Angel ne poate ajuta mai rapid ,până căutăm noi poate nu avem simțuri bune ca ea ,nu mai ușor ne îndrumă ea? Spune Skin.
- Nu e o joacă de copii... E periculos pentru ea !spune Demon.
- Cu ea avem indiciul în fața noastră! spune Skin.
- Nu e nevoie de acordul lui ,dacă vrea vin și fără să spună el ,nu e șeful meu! spun eu dur.
- Vezi ea vrea să ne ajute ,tu nu o lași ..spune Skin.
- Bine fie! Dar dacă pățește ceva, adio Mike! spune Demon serios.
- S-a făcut! Spun Alya și Skin la unison.
Sper să fiu de ajutor pentru Alya ,chiar vreau ca ea să își găsească fratele ,deoarece dacă  eu voi păți ceva să aibă cu cine rămâne .







HЕART HAUNT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum