Pohled Amy
Dneska se mi vůbec nechce vstávat. Ale jelikož je středa tak vstávat musím. Vstala sem, udělala hygienu, učesala se, oblékla se sem pak vzala brašnu s učením a šla na snídani.
Cestou sem potkala několik kluků z kruvalu, kteří se něčemu smáli. Pozdravila sem je a šla dál. První hodinu mám OPČM se zmijozelem. Minulou hodinu jsme zkoušeli to kouzlo, o kterém sem říkala profesorovi a dneska bychom měli mít souboje.
Na snídani sem se moc nezdržela, protože sem se cestou do síně zakecala s Nickem. Snědla sem něco málo a pak vyběhla do učebny. Když sem tam přišla, lavice byli pryč. Rozhlédla sem se, jestli neuvidím kluky. Našla sem je a šla za nimi.
" Ahoj Jamesi,, " Ahoj Amy,, " Remus je v pokoji?,, " Jo je. Dohodli jsme se, že ho budit nebudeme. Byl bílí jako stěna,, " Tak to je dobře, že jste ho nechali spát,, " Jo je,, dokecali jsme a začali dávat pozor.
" Dobrý den studenti,, " Dobrý den pane profesore O' Conelle,, " Jak sem vám slíbil, budeme dneska dělat souboje. Rozřadím vás sám,, prosím, ať mám někoho rozumného. Prosila sem v duchu. " James Potter a Peter Pettigrew, Lili Evansová a Marlen McKinnonová, "Lucius Malfoy a WIlliam Blacwood,, a takhle četla dál. Mě ještě nepřečetl. Bojím se, ke komu mě přiřadí. " A nakonec Amy Blacwoodová a Sirius Black,, koukli jsme se na sebe.
Sirius. Já si myslela, že to bude horší. " Budete chodit tak, jak sem vás vyvolával na dvojice. Takže první Potter a Pettigrew,, vyšli do prostoru, učitel okolo nich vykouzlil bublinu, aby kouzal nelétala ven. James začal a Peter to zatím vykryl.
O jeden souboj později
James vyhrál. Nečekaně. Peterovi tohle moc nejde, ale nevedl si vůbec špatně. Když přišli zase k nám, kluci Jamesovi gratulovali. Já sem však šla k Péťovi. " Šlo ti to skvěle,, " Vážně?,, " Jo,, " Tak díky,, to nám však přerušil profesor. " Další Evansová a McKinnonová,, holky vyšli a učitel udělal to samé jako u kluků.
O jednu dívčí válku později
Bylo to sice hodně nerozhodné, ale nakonec vyhrála Lili. " Další Blackwood a Malfoy,, prosím, ať se mu nic nestane. Will s ním šel do prostřed a čitel vykouzlil zase tu ochranou bublinu.
První kouzlo vyslal Malfoy. Brácha ho bez problémů odrazil. V kouzlech se střídali. Malfoy už mezi tím stačil vyslat kletbu, která se nepromíjí jen proto, že je zatím WIlliam lepší. Ten se jí vyhnul. Naštěstí. Nakonec proti němu William vyslal levicorpus a tím souboj ukončil.
Malfoy vypadal hodně naštvaně. Jen co souboj skončil, poslal profesor Malfoye do ředitelny. Will mezitím přišel k nám. Hrozně se mi ulevilo, že se mu nic nestalo. Když byl u nás, objala sem ho. " Bála sem se o tebe,, " Neboj, nic mi není,, objetí mi oplatil.
O několik soubojů později
Poslední dvojice skončila a mohla sem jít já se SIriusem. " Tak poť, ať to máme za sebou,, popohnal mě. Stoupli jsme si proti sobě, profesor vykouzlil bublinu a my mohli začít. "Mdloby na tebe,, vyslala sem kouzlo. Vyhnul se mu. " Teď zase já. Expaliarmus,, teď sem se zase vyhla já.
" Mdloby na tebe,, " Protrgo,, " Expeliarmus,, " Anteocula,, Siriusovi vlasy se změnili v jelení paroží. " Já nejsem Dvanácterák,, " Od teď si,, " To si vypiješ. Obscuro,, najednou sem měla něco na očích. Neviděla sem. " A už tě jenom-,, " Expeliarmus,, vykřikla sem rychle. Slyšela sem, jak něco dřevěného spadlo na zem. " Výborně slečno Blackwoodová. Deset bodů pro nebelvír,, slyšela sem. " Si dobrá. Ale já sem lepší,, " Prosím tě, sundal bys mi to z očí?,, " Ok,, a kouzlem to sundal. Promnula sem si oči a se Siriusem jsme šli za ostatníma. " Musím přiznat, že sem fandil Tichošlápkovi,, přiznal se James. " Jak jinak,, zasmála sem se.
ČTEŠ
Já a Poberti - Probíhá přepis
RandomNáš příběh se odehrává za dob Harryho otce. Za doby, kdy Bradavicemi pobíhala partička čtyř chlapců, kteří se nebáli nejen školního řádu, ale i Kouzelnického zákona. Za doby Pobertů a jejich přátel i nepřátel. Ale ráda bych do našeho příběhu přidala...