Rande

142 5 0
                                    

Pohled Amy

Dneska po vyučování mám s Remusem rande. Sem z něj nervo'zní.A taky se bojím, že udělám něco špatně. Akorát jdu s Lili z naší před poslední hodiny. " Amy, ty si nevozní, že jo,, " Jo, ani nevíš jak. je to moje první rande. A já se bojím, že něco zvrtám,, " Neboj, nic nezvrtáš,, uklidnila mě. 

" Jak myslíš,, a šli jsme na další hodinu, Dějiny, na který sedím s Remem. Sedla sem si do lavice a čekala na začátek hodiny. Měla sem ještě pět minut čas, tak sem vytáhla knížku a sedla si s ní na lavici. Otevřela sem ji na založené stránce a začetla se.

Za tak tři minuty si ke mě přisednul Remus. " Zase čteš?,, otočila sem se na něj. " A ty snad nečteš každou chvilku?,, " Dobře, máš mě,, přiznal nakonec. Přichystal si učení a vzal si knížku. " Já říkala, že pořád čteš. Seš knihomol,, " Fajn, přiznávám, že sem knihomol. Spokojená?,, " Jasan,, zašklebila sem se na něj. " Nedělej ksichty, nebo ti to zůstane,, " Jak si pán přeje,, " Hele, neprovokuj,, 

" Jestli si to přeješ,, sedla sem si zpátky na lavici-tu na které se sedí, ne píše-. " Jo, přeju,, " Tak to dělat nebudu,, " Správně,, " Hele, nejsi učitel, abys to říkal,, " Co ty víš, třeba jednou budu,, " Tak do budeš říkat studentům, ne mě,, " No,, " Já ti dám no,, pocuchala sem mu vlasy. " Dobře, dobře, nebudu ti to říkat,, zasmál se a já s ním. 

Tabulí proplul učitel Binns. Pozdravil nás a začal vykládat látku, kterou sem vímečně neposlouchala. " Konec hodiny. Do příště se to doučíte,, cože? To už je konec? Asi jo. Sbalila sem si věci a vyšla z učebny. Zamířila sem si to do věže. Před Dámou sem zastavila. " Famfrpál,, řekla sem heslo. Nic. Místo toho, aby mě pustila, mi ukazovala její zpěv. Merline, i James zpívá líp. " Famfrpál,, " Ne ne ne, počkej,, " Co se děje?,, přišel jeden kluk ze sedmého ročníku. " Nechce mě pustit,, postěžovala sem si.

" Famfrpál,, zkusil to on. Zase nic. " Tak, co teď?,, " Na to samé sem se chtěla zeptat já tebe,, " Aha,, odpověděl jednoduše. Mezitím přišlo několik dalších lidí, kteří to taky zkoušeli, ale neuspěli. " Jo, a já tady stojím už asi sedm minut,, řekla sem jim. James předstoupil a spustil. " Buclatá dámo, heslo je Famfrpál,, zkusil to. " Počkej, teď to přijde,, " A sakra,, zašeptala sem. Ten Nick, jak se mi představil, mě asi slyšel. " Přesně, a sakra,, 

" Slunce, svíííít, nás oslepííí, a my pak budeme slepíííí,, zpívala. To už jsme však nevydrželi a zacpali si uši. Já s Nickem a Jamesem jsme to odnesli nejvíc, protože jsme stáli přímo před obrazem. Pak tam přišla McGonagallová. " Co se to tady děje?,, " Buclatá dáma nás nechce pustit do věže profesorko,, řekla Lili. " Aha, Buclatá dámo, pustíte prosím moje studenty do věže?,,

" No dobře. A heslo?,, " Famfrpál!,, zařvali jsme všichni najednou. Konečně otevřela. " Bože, nemůžu uvěřit, že to dělá už přes dva roky,, " No, nejen dva roky. Ty si nová, pro tebe dva roky. Pro mě sedm let,, " Ty se nemáš,, " Jo, nemám,, mezitím, co jsme si povídali jsme došli do společenky. " Nechtěla bys dneska někam zajít?,, zeptal se mě z ničeho nic. 

" Promiň, ale dneska už něco mám,, " V pohodě. Tak se měj Amy,, " Ty taky Nicku,, a odešel do pokoje. Byl docela milý. Chtěla sem jít do pokoje, jenom že na mě někdo zavolal. " Amy, počkej,, otočila sem se. " Potřebuješ něco Reme?,, " No, já jenom, jestli plátí ten dnešek,, zeptal se stydlivě. Merline, ten je roztomilý. " Jo, platí,, odpověděla sem a začervenala se. " Tak dobře. Za hodinu tady,, přikývla sem a šla do pokoje.

V pokoji sem sebou švihla na postel. Po chvilce přišla Lili s holkama. " Takže, kdy máte to rande?,, " Za hodinu ve společence máme sraz,, " No holky, máme hodinu na to ji upravit,, co? Vymrštila sem se do sedu. " Ne, nic takového,, " Ale jo,, " Fajn, ale ne líčení,, " Co když jo?,, " Mám alergii na makeup,, " Fakt?,, " Jo,, " Aha. A na rytěnku taky?,, " Jenom na tu hodně červenou. Jinak na obyčejný lesk na rty ne,, " Bezva. Dáme se do toho,, zavelela Lils. 

Já a Poberti - Probíhá přepisKde žijí příběhy. Začni objevovat