Vlak byl asi ve tři čtvrtině cesty do Bradavic, když si Amy vzpomněla, že se musí převléct do školní uniformy. Vyndala si tedy uniformu ze své kabelky, která byla opatřena zvětšovacím kouzlem a řekla Willovi, že se jde převléct na toaletu.
,, Dobře ale buď opatrná," odpověděl ji Will. Když za sebou zavřela dveře od kupéčka, vyrazila na toaletu, kde se měla převléci do uniformy. Když byla převléknutá, zmenšila si svoje normální oblečení, které si pak dala do náprsní kapsy na košili. Byla asi v polovině cesty, narazila - doslova - na chlapce v jejím věku s blonďatým až bílými vlasy.
,, Co děláš?! Koukej na cestu!" zakřičel na ni.
,,O-omlouvám s-se," řekla Amy tiše, jelikož ji vyděsil.
,, Tebe sem tu ještě neviděl. Seš nová?" zeptal se jí blonďák.
,, A-ano sem nová," odpověděla roztřeseně Amy.
,, Tak, z-zatím."
,, Sotva jsme se potkali a ty mi chceš odejít?" optal se blonďák a zastoupil Amy cestu. ,, Nech mě projít." ,,Až mi řekneš svoje jméno, tak tě možná pustím," přiblížil se k ní. ,, Jméno ti neřeknu a ty mně pustíš.." ,, Ne," řekl rozhodně a štípl ji do tváře. ,, Řekni mi své jméno a já tě pustím." ,, Dobře.," řekla dívka.
,, Jmenuju se Amy," řekla tiše a doufala, že jí pustí. ,, Amy. Hezké jméno. Já sem Lucius. A jak jsem řekl, tak tě pustím. Zatím Amy." Prošel kolem ní do jiného vagónu a zmizel ji z dohledu. Amy se v tu ránu dala do běhu a doufala, že už doběhne do svého kupéčka. Naštěstí tam doběhla rychle. Když otevřela dveře od kupé, padlo na ni pět párů očí. Jakmile za sebou zavřela dveře, posadila se na své místo vedle Willa a naproti Peteru. ,, Amy, seš v pořádku?" zeptal se jí Remus. ,, A-ano sem v pohodě," řekla tiše.
,,Amy, co se ti stalo?" zeptal se jí opatrně James.
,, Nic, jsem v pořádku."
,, Moje milá, jsi špatná lhářka. Na tváří máš červené místo, které tam ještě před tvým odchodem nebylo."
,, Kdo ti to udělal?" zeptal se mírně rozzlobeně Will.
,, Nikdo " odpoví tiše Amy. ,, Někdo ano. Zeptám se ještě jednou. Kdo ti to udělal?" zeptal se Will už trošku víc podrážděně a trošku více hlasitěji.
,, Říkal, ž-že se j-jmenuje L-lucius."Odpověděla mu přikrčená Amy. Will si všimnul, že se ji oči začínají zaplňovat slzami. ,, Promiň Amy. Nechtěl sem na tebe tak křičet," řekl Will a sednul si vedle ní a obejmul ji. ,, To je v pohodě," odpověděla Amy. ,, Takže jsme v pohodě?" zeptal se Will.
,,Jo," odpověděla Amy. To už se ale blížili do nádraží v Prasinkách, což znamená, že kluci vyhnali Amy ven z kupé, aby se mohli převléci do hábitů.
Když společně vyšli ven z vlaku, řekl Remus dvojčatům, že prváci a ti, co jsou tu noví - jako dvojčata - jedou na loďkách s Hagrydem. Když jim Sirius a spol popřáli hodně štěstí, vypravili se ke kočárům, které je dovezli až na hrad. Mezitím Amy s Willem nastoupili do jedné z loděk na které přepluli Černé jezero a dorazili do menšího přístavu. Tam se jich ujala starší paní v zeleno-černých šatech a s kloboukem na hlavě.
ČTEŠ
Já a Poberti - Probíhá přepis
RandomNáš příběh se odehrává za dob Harryho otce. Za doby, kdy Bradavicemi pobíhala partička čtyř chlapců, kteří se nebáli nejen školního řádu, ale i Kouzelnického zákona. Za doby Pobertů a jejich přátel i nepřátel. Ale ráda bych do našeho příběhu přidala...