" Bože můj, co se ti stalo?,, " Šli sme se projít lesem a narazili na vlka,, " Božínku, čí to byl nápad? Jamesi, jestli to byl tvůj nápad,, " Ne byl to můj nápad,, " Tvůj Wille?,, " Ano můj,, " Poťte dovnitř a ty Amy poť se mnou,, vešli dovnitř a Amy šla s paní Potterovou ošetřit tu ránu. " Udělám to kouzlem, aby to bylo rychleji,, jen co to dořekla, vytáhla hůlku a začala mumlat nějaká kouzla. " Hotovo, zbyla ti tam jenom malá jizvička,, " Moc Vám děkuji paní Potterová,, a objala ji. " To nestálo za řeč. Teť běž za klukama a spát,, jen co to dořekla, popřála ji Amy dobrou noc a šla nahoru do patra. " Kluci, zhasnout a spát,, ozvalo se jenom zamumlání a jinak nic. Amy to vzala tak, že chlapci už spí. Šla tedy do pokoje ve které spal její bratr, vlezla si do postele a vytuhla.
Ráno Amy vzbudil Sirius, který seděl vedle její posteli a smál se jako by si něco šlehnul. " Dobré ráno,, " Dobré,, " Co se ti stalo?,, " Nic, jenom že dneska jdeme k jezeru,, jen co to uslyšela, jako blesk vyběhla z postele a běžela do jídelny na snídani. " No dobré ráno,, " Dobré. Kde sou tví rodiče Jamesi?,, " Ministerstvo,, " Aha,, jen co snědla snídani, zavolal si ji k sobě Will. " Dneska jdeme k jezeru,, " Jo já vím,, " Jak?,, " Sirius je dobrý budík,, " Aha. No tak se převleč do plavek a za dvacet minut v obýváku,, a šel si vzít plavky. Amy na nic nečekala a šla si je vzít taky.
Jen co se převlékla, šla do pokoje a jelikož měla deset minut náskok, začetla se do knihy, kterou si vzala sebou. Po chvíli uslyšela dupot a zvuk něčeho, co spadlo. Šla se podívat, co ten vydává. Moc ji neudivilo, když viděla Jamese, na něm Williema a vedle nich na zemi Siriuse s Remusem. " Tak tohle byla ta velká rána co byla slyšet až v pokoji,, " To víš, my jsme prostě skvělí,, " No jo. Tak se zvedejte nebo si najdu kluka,, jen co to Will uslyšel, začal se zvedat. Nejdřív zvednul sebe, potom Jamese a nakonec pomohl vstát i Remusovi se Siriusem. " Tak to bylo rychlí,, jen co to dořekla, šla si pro věci které nechala v obýváku a vrátila se k chlapcům. " Proč máš moje tričko?,, " Nebezpečí očumování ze strany opačného pohlaví, které se nazívá muži a jelikož tu sem jediná dívka s partou čtyř chlapců, nechci to riskovat,, po krátké přednášce konečně vyrazili.
Když konečně dorazili k jezeru, které se nacházelo v lese, byli překvapeni. Jezero bylo krásně průzračné a čisté. " Kdo bude ve vodě poslední, je Filchova stará,, vykřiknul James. Všichni zahodili věci a rozběhli se do jezera. Jako první tam byl James, po něm doběhnul Will, po Willovi Amy a po Amy Remus. Sirius doběhnul jako poslední. Cestou zakopnul o kořen a natáhnul se. Pak se zvednul a běžel dál. " Tichoš je Filchova stará,, " Jo jasně. Já nemůžu za to, že se tam z ničeho nic objevil ten kořen,, " Měl si dávat pozor, kam běžíš,, " No jo furt,, " Skočím na břeh pro balón,, řekla a už plavala na břeh. Jen co tam doplavala popadla míč a šla zpátky. " Sem zpět,, " Dobře, házej,, pobídnul ji Remus. Tak mu tedy míč hodila. Ten ho zase hodil Jamesovi a James ho hodil Siriusovi a ten ho hodil WIllovi.
Takhle si házeli ještě dlouho než se rozhodli, že si zahrají vodní babu, že když ho chytí je baba s ním. Babu měl Sirius. " Až Vás chytím, tak vás sežeru,, vykřikoval. Nikoho zatím nechytil. " Jen počkejte, jednou Vás chytím,, nakonec chytil Jamese. Ten začal pomáhat Siriusovi. Netrvalo dlouho a chytili Williema. Zbyli už jenom Amy s Remusem. Nakonec chytili Remuse. Jen co k nim došel, domluvili se, že chytí i Amy. Jejich plán spočíval v tom, že dívku obklíčí. Hned ho schválili. Amy se začala bát, co na ni nachystali. Po chvíli se kluci rozešli směr Amy. Dívka se začala brodit na druhou stranu. Tu ji však do cesty skočil jelen a proměnil se na Jamese. Amy se otočila a vydala se jiným směrem. Tentokrát ji cestu zatarasil její bratr. Otočila se o 180 stupňů a nic. Nikdo tam nebyl. Rozbrodila se tím směrem.
Z ničeho nic se před ní vynořil Sirius. Dívka byla v pasti. Všichni ji obklíčili. Kluci se začali přibližovat. Dívka dostala nápad. Proměnila se ve vlka a rozběhla se proti Remusovi. V běhu skočila. Chlapec se skrčil. Vlk ho díky tomu v klidu přeskočil. Pak se zase proměnil zpět. " Díky Reme, máš to u mě,, " Náměsíčníku,, zavrčel James. " Chybička se vloudila,, " Musíme ji chytit,, " Tak to zkuste,, " Taky, že zkusíme,, a rozběhli se za Amy. Ta se dala na úprk.
Honili se ještě dlouho, než ji konečně chytili. " Proč seš tak zatraceně rychlá?,, " Sem zvěromág,, " To sem taky,, " Asi proto, že ty seš pes a já vlk,, " Nechte toho kočkování a pot'te na břeh,, rozhodnul nakonec Will. Na břehu si lehli na deky a Amy s Remusem si začali číst. " Pane bože, vy si tu knížku musíte brát vážně všude,, zabručel James. " Prostě nás baví si číst,, argumentoval Remus.
A to by nebyl James se Siriusem, kdyby ve chvíli největšího klidu něco nevymysleli. Kývli na sebe a Sirius vytáhnul od někud prázdnou flašku. " Hej sucharové! Hrajeme flašku, jdete taky?,, " Já jo,, " No tak jo,, " Ok tak hrajeme,, rozhodnul Will. " Točíš Jamesi,, padlo to na Siriuse a Amy. " Takže Blackwooková, skoč šipku do vody,, " Jo jasně,, zvedla se a šla k vodě a skočila šipku. Když se vynořila, šla si sednout a začala točit. Padlo to na Jamese a Remuse. Úkol dává Remus. " Hoď Amy do vody,, " Před chvilkou sem tam byla,, James na její lamentování nebral ohledy. Přehodil si ji přes rameno a nesl k jezeru. Tam ji sundal a hodil do vody. Hned co vyplavala začala nadávat. " Já nejsem James abyste si na mě zasedli. A to přehození přes rameno se odnaučíte,, dořekla a James zatočil. Padlo to na Willa a Amy. " Amy, dáváš úkol,, " Wille, ty shodíš Jamese do jezera,, " Ani nevíš jak rád,, odpoví, šibalsky se usměje a nakráčí si to k Jamesovi. Popadne ho za ruse a táhne směr jezero. Tam ho strčí do vody. James vyleze a jde k Amy. Ta se směje jako měsíček na hnoji. " Tohle si vypiješ Blackwoodová. Siriusi, pomůžeš mi?,, " Si piš že jo,, odpověděl a šel k němu. " Nohy,, jen tohle slovo stačio, aby Sirius pochopil. James ji chytil za ruce a Sirius na nohy. " Co to děláte? Položte mě,, chlapci ji neposlouchali a dál ji nesli k jezeru. Hned co došli na břeh, ji hodili do vody. Amy se vynořila celá rudá. " Tak tohle si vypijete,,
Když se vydováděli, šli zpátky k Potterovým. Převlékli se do normálního oblečení a šli si dělat oběd. No, oběd, spíš večeři. U jezera strávili celí den. Tak se najedli, umyli nádobí, převlékli do pyžama, zalezli k Jamesovi do pokoje a kecali. Okolo půlnoci Amy vytuhla. Chlapci se dohodli, že deska buse spát u Remus, který s tím souhlasil. Popřáli si dobrou noc a šli spát.
ČTEŠ
Já a Poberti - Probíhá přepis
RandomNáš příběh se odehrává za dob Harryho otce. Za doby, kdy Bradavicemi pobíhala partička čtyř chlapců, kteří se nebáli nejen školního řádu, ale i Kouzelnického zákona. Za doby Pobertů a jejich přátel i nepřátel. Ale ráda bych do našeho příběhu přidala...