Cože udělala? a BUM!!!!

203 13 1
                                    

" Já toho parchanta zabiju,, rozkřikla se Amy, když s poberty šla do věže. " Klid, jo,, " Klid? Vážně? Můj bratr je na ošetřovně a ty mi říkáš klid?!,, " Měl si být zticha vlčku,, " To bys měl být ty, pokud od ní nechceš přes hubu,, " Kdo ho vlastně dostal na ošetřovnu?,, " Mike,, zavrčela vztekle. " Mike? To je tamten?,, zeptal se Remus a podíval se na Amy. " Jo, to je on,, " A jak vypadá?,, " No, má černé vlasy, je vysoký, docela otravný a pořád se něčím vychloubá,, " Tak toho asi vidím,, " Kde?,, " Otoč se doprava,, Amy tak udělala. Jen co ho spatřila, zrudla zlostí. " Seš mrtvej,, a rozešla se k němu. " Amy, zastav se,, zavolal za ní James. Nereagovala. " TY!,, " O, ahoj. Jak se vede Williamovi?,, " Bude mu líp, až tě zabiju!,, řekla, vytáhla hůlku a dala mu ji pod krk. Mike zvednul ruce v obrané gestu. " Hej, klik,, " Amy, nech ho,, ozval se zezadu Sirius. Dívka ho poslechla. Dala hůlku dolů. " Stejně bys mi nic neudělala,, zasmál se Mike. V tom se ale velice mýlil. Amy se prudce otočila. Byla čelem k Mikovi.

Mile se usmála. Napřáhla pravou ruku a rozbila mu nos. " Au,, zavřeštěl. " Věř mi, tohle ještě nic nebylo. A teď poslouchej,, chytla ho za límec a přitáhla si ho blíž. " Už nikdy, NIKDY neublížíš nikomu, koho mám ráda. JE TI TO JASNÝ?!,, nic neříkal. " To beru jako souhlas,, řekla s ledovým klidem. otočila se na kluky a rozešla se k nim. " To byla skvělá rána,, " Díky,, " Jo, byla úžasná. Někdy to zopakuj,, " Tak jo. A ty budeš cíl Siriusi,, " No, myslím, že to asi nechci vidět,, " Hodnej pejsek,, " A já sem co?,, " No, roztomilej vlček?,, " A James?,, " Jelimanskej jelen,, " Hej,, " Je to pravda. Kdyby ses vyděl při posledním úplňku, nepoznal by ses, jak si byl vykulenej,,

" Neboj se o Willa. Bude v pohodě,, " Jo, zítra za ním zajdem,, " Tak jo. Díky za všechno kluci. Vážím si toho,, usmála se na ně. " Tak a teď poťte do věže. Zítra je taky den,, " To jo. Ale mohli bychom jít ven. Nemyslíte?,, " Tak jo. A co tam?,, " Zabruslit si na ledě?,, " Souhlasím. Bude sranda,, " James má pravdu,, " A kde seženeme brusle ty chytrej?,, " Vykouzlíme si je,, " Jo, to mě nenapadlo,, " Tak poťte kluci. Kdo tam bude poslední, je smeták na podlahu,, vykřikla Amy a už běžela ven. Kluci na nic nečekali a běželi za ní.

" Seš smeták na podlahu Reme,, " No jo. teď ale poťte bruslit,, zavelel Remus, přičaroval jim brusle a šel na led. Ostatní ho následovali. " Doufám, že všichni umíte bruslit,, " Jo, umíme,, " Tak jo,, všichni se rozjeli po ledě. Jenom Amy s Remusem zůstali spolu. " Tak, jedeme?,, " Jo,, chytil ji za ruku a rozjel se.

Tak tam tak bruslili a ani si nevšimli, že už se setmělo. " Neměli bychom jít do hradu?,, " Jo, mohli to bychom mohli,, přitakal Remus. Přibruslili na okraj, odčarovali brusle, nazuli boty a vydali se do hradu. " Bylo to skvělý,, " To teda jo,,

Když přišli do společenky, rozloučili se a šli každý do svého pokoje.

Když se Amy druhého dne vzbudila, oblékla se a udělala takové ty ranní věci a vyrazila na snídani. Tam se potkala s poberty. " Dobré ráno. Jak se Vám spalo?,, " Ale jo, ušlo to. Jenom kdyby Peter nechrápal a James ze spaní nemluvil o Lili, byla by ta noc úžasná,, " Ty máš co říkat. Skoro polovinu noci si mluvil o Amy-,, nic dalšího už neřekl, jelikož mu Remus zacpal pusu rohlíkem.

" Já už budu muset jít. mějte se hoši,, " Kam jdeš?,, " Na ošetřovnu za bráchou,, " Tak to jdeme s tebou,, " Jo, ten zmetek by tě mohl někde napadnout a taky chceme jít za Willíkem,, " Tak jo. Díky kluci,, společně se zvedli a šli na ošetřovnu.

" Ahoj brácha,, " Nazdar Wille,, " Ahoj lidi,, pozdravil je. " Kdy tě pustí?,, " Přemluvil sem Poppy, aby mě pustila po obědě,, " To je skvělé,, řekla Amy a posadila se k němu na postel. " Sem rád, že jste přišli,, " Samo sebou. Seš náš kámoš. A ti drží spolu,, " Jo,, " Jste super,, " To ty taky,, " Něco ti řeknu. Když jsme šli všera z ošetřovny, potkali jsme toho Mika. Amy se naštvala a rozbyla mu nos,, " Jo, byla to dobře mířená rána,," Promiň, cože udělala?,, " Dala pěsti Mikovi,, " Fakt?,,zeptal se a podíval se na Amy. " Jo, fakt. Naštval mě. Prostě to šlo samo,," Seš skvělá Amy. Fakt bomba,, " Jo, ty seš takovej fackovací stroj,, " Chceš dostat?,, pohrozila Amy. " No, myslím, že to vynecháme,," Tak mlč Siriusi. Facka od ní fakt bolí,, " Ještě jednou se ti omlouvám,, " A já ti ještě jednou říkám, že to nevadí. Říkal sem si o to,, no a takhle se bavili ještě dlouho. Fakt dlouho.

Já a Poberti - Probíhá přepisKde žijí příběhy. Začni objevovat