Rybník a setkání

114 7 0
                                    

Pohled Williama

U Jamese jsme už týden. Ten čas tak rychle běží. Naštěstí tady budeme ještě jeden týden. Pršet přestalo asi dva dny po Siriusově příchodu. Od té doby je teplo s svítí slunce.

Domluvili jsme se, že dneska půjdeme k rybníku. Převlíkli jsme se do plavkových kraťasů, vzali míč, Amy s Remusem knížku a ještě jsme si všichni vzali ručníky a suché oblečení.

Vyšli jsme z domu Potterovích a šli k rybníku. Šel s námi i pan Potter. Říkal, aby jsme s ním byli v bezpečí, když se tady potuluje ten psychopat z Azkabanu. Došli jsme v lese k rybníčku, položili věci na břeh a běželi do vody. " Není moc studená,, " Opravdu. Je příjemná,, 

Došel sem do hloubky, ve které mi byla voda do poloviny těla. Měli pravdu. Je příjemná. Něco mě chytilo za kotník a stáhlo pod vodu. Stihnul sem zadržet dech. Když sem se vynořil na hladinu, spatřil sem smějícího se pana Pottera. " Pane Pottere, já se lekl,, vyčetl sem mu. 

" Omlouvám se Wille. A tykej mi,, " Dobře,, " A můj nápad to nebyl,, " A čí teda, když ne v-teda, tvůj?,, " Jamese,, odpověděl prostě. Už vím, kdo půjde čichat hlínu. " Jamesi, je po tobě,, zavrčel sem a plaval k němu. Začal zdrhat někam do pryč.

" Stůj, ať tě můžu zabít,, " Ne díky,, a zdrhal pryč. Doběhl až k Amy a schoval se za ní. " Schovávat se za holku. Že ti není studno Jamesi,, " Víš, že ani není?,, " Sakra vylez Jamesi, běž se schovat za Remuse, ne za mě,, otočila se na něj čelem a strčila ho do vody. Vyšla na břeh, sedla si na deku a začetla se.

Svoji pozornost sem opět přesměroval na Jamese. Si mrtví jelen. Nenápadně sem k němu přišel a znovu shodil do vody. " Spokojený?,, zeptal se mě, když se vynořil. " Jo, spokojený,, zakřenil sem se na něj. 

" Hej lidi, dáme kohoutí zápasy?,, zeptal se Sirius. " Proč ne. A hraje i ségra,, dodal sem. " Proč i já? Mám rozečtenou kapitolu a zrovna je to zajímavý,, " Bez keců,, dojde k ní Peter a vytáhne ji na nohy. " A jde se,, vedl ji k nám do vody. " A kdo s kým bude?,, " Hádám, že Sirius bude s Jamesem,, 

" Ne, já sem s Peterem a James nevím s kým je,, " Aha,, tak to sem nečekal. Ti dva spolu jdou všude. Snad i na záchod a najednou spolu nejsou? To je mi ale záhada. " Fajn. A co my?,, " Tak já budu s Amy,, přihlásil se Flemont. " Proč ne,, " tím pádem zbývám já, Will a Remus,, " Já budu dělat rozhodčího,, řekl sem.

" Paráda. První jde tým Sirius proti týmu Remus,, " Hele, proč to není tým James?,, " Protože ty si vespod,, " No jo,, vzal si ho na záda a postavil se. To samé udělal i Sirius s Peterem. " Družstva připravit, pozor, teď,, odpočítal sem to. Na to teď se do sebe pustili. 

" Konec, vyhrál tým Remus,, " Super,, plácli si. " Další jde tým Amy a Flemonta proti Peterovi a Siriusovi,, " Jde se na to,, Flemont si vzal Amy na ramena a postavil se s ní proti klukům. " Připravit, teď,, odstartoval sem to. Nejdřív měl navrch Peter, ale po chvíli se to změnilo ve prospěch Amy. 

" Vyhrál tým Amy a Flemonta,, " Jo,, " Zase jsme prohráli,, " Moje chyba to není. Já nejsem vespod,, " Tím chceš říct, že je to moje chyba?,, " To neříkám,, " Nechtě toho kluci,, napomenula je ségra. " Poslední zápas, Remus s Jamesem proti Flemontovi a Amy,, oba dva týmy se připravili naproti sobě.

" Můžeme? Tak, teď,, na to se do sebe pustili. Oba dva Potterové vespod a vlčkové nahoře. V jednu chvíli sem si myslel, že Amy spadne. Naštěstí ji udržel. Amy s Remem se pořád přetahovali. A James s panem Potterem se probodávali pohledy. Vypadalo to komicky. 

Byl to zatím nejdelší zápas, co jsme tady vedli. " Sakra Reme, je to jenom holka. Tu snad přepereš ne?,, " No, právě, je to holka. Nemůžu ji ublížit,, dohadovali se tam ti dva. Nedávali pozor a toho využil Flemont a Amy. Strčili do nich a oba dva spadli do vody. " Konec. Vyhrál Flemont s Amy,, " Super,, slezla mu z ramen a postavila se do vody.

Já a Poberti - Probíhá přepisKde žijí příběhy. Začni objevovat