Návštěva

205 14 0
                                    

Je začátek listopadu. Za tu dobu se toho moc nestalo. Jenom James pořád zval na rande Lili. Ta neměla problém ho do patřičných míst. Sirius je pořád Cassanova. Peter zůstal jedlíkem, Williem má přítelkyni z myslím havraspáru a jsou spolu rádi. Charlieho si oblíbil Křiklan a Amy se víc věnuje čtení. No a Remus, ten se už tři (počítejme i prázdniny) měsíce připravuje na to, že řekne Amy, že se mu líbí. 

Všichni jdou na večeři, kde se Brumbál chystá něco říct. " zajímalo by mě, co Brumla řekne,, " Tak to nejsi jediný Jamesi,, po cestě napadla Siriuse pitomá otázka. " Hele lidi, když je McGonagallová kočka, jak se sprchuje?,, " Blbá otázka, blbá odpověď,, " Ale no ták, jak se sprchuje?,, " Tak se jí zeptej,, " Taky nápad. Díky Náměsíčníku,, " Počkej nemůžeš k ní jen tak napochodovat a zeptat se: Paní profesorko, jak se vlastně sprchujete, když ste ve své zvěromágské podobě kočka? To je blbí nápad Siriusi,, " Děkuji Remusi, právě si sestavil větu, kterou se McGonagallové zeptám,, v tu chvíli Amy probodla Remuse pohledem "Buď zticha, pokud chceš žít". Ten radši odvrátil pohled jinam.

Když došli do síně, sedli si ke kolejnímu a čekali na Brumbálův proslov. " Letošní rok sem se já a ředitel jedné kouzelnické školy domluvili, že abychom zpevnili školní vztahy, přijedou na měsíc a půl k nám do Bradavic,, jen co to dořekl, do síně vtrhnul Filch a.....běžel? " Jamesi puč mi brýle. Já asi špatně vydím. Filch utíká?,, " Bráško, já myslím, že ty brýle potřebuju taky,, školník doběhnul k řediteli a něco mu řekl. Potom odběhnul zase spět. " Přivítejte prosím studenty z Kruvalu a jejich ředitele,, dořekl a dveře do Velké síně se otevřeli a dovnitř vešli Kruvalští. Dvojčata se na sebe podívala. Pak se podívala na své přátele. Koukli se k učitelskému stolu, kde si Brundibál podával ruku s ředitelem Kruvalu. " Milý Kruvalští, posedejte si tam, kde je místo a pusťte se do večeře. Dobrou chuť přeju všem,, jen co zakončil proslov, tlesknul a na stolech se objevilo jídlo. Pár kruvalských si sedla k mrzimorskému stolu, několik dalších ke zmijozelskému, další k havraspárskému a nebelvírskému stolu. 

Po večeři dvojčata vystřelila z Velké síně jako stíhačky. " Hej! Blackwoodovi, zastavte,, zavolal za nimi někdo. Oba dva zastavili a ohlédli se. Za nima stál jejich bývalí spolužák z Kruvalu. " Co chceš Miku?,, " Jen si popovídat,, " My si nechceme popovídat. Dobrou,, odpověděla Amy a s Willem otočila a rozešla se směr nebelvírská věže. " Moment, já ještě neskončil,, a stoupnul jim do cesty. " Ale my jo Miku. Tak nech mě a Amy na pokoji,, otočil se k odchodu. V tom na zemi uviděl Norisovou. " Ty, Miku, máš pořád rád kočky?,, " Jo mám,, " Tak chytej,, zvednul Norisku ze země a hodil ji na Mika. Ten to nečekal a zřejmě to nečekala ani ta kočka. Oba dva se lekli. Než se Amy nadála, Mike ležel podrápaný na zemi. " Poť, vypadneme, než se sebere ze země,, popadnul ji za ruku a utíkal k věži. Po cestě do někoho narazili a svalili se na jednu hromadu. " Kterej matla?,, " No dovol, já nejsem matla, ale nejúžasnější, nejkrásnější, nejvyspělejší, nejoblíbenější, nejžádanější a nejchytřejší kluk na škole,, " Tak o tom bych se hádal Siriusi,, " Reme, to není Sirius, ale slon,, " Já a slon? Omyl má drahá,, " Já ti dám drahá! Já ti nařežu, že si týden nesedneš,, " A já ti pak přidám,, " Kluci a holky, poprosím Vás o maličkost. ZVEDNĚTE SE NEBO VÁS PŘEDHODÍM REMUSOVI!!,, "Klídek paroháči,, dokončili konverzaci a zvedli se. Amy na nohy pomohl Remus. " Jdete do věže?,, " Jo,, " Tak půjdeme společně,, dvojčata si jenom povzdechla a rozešla se s pobertama do věže.

" Co se vlastně stalo, že jste nedávali pozor na cestu?,, " Nebezpečí jménem Mike,, " A to je zase jako kdo?,, " Jeden kluk z Kruvalu. Pořád nás otravoval,, " Aha,, " A sakra,, " Co je?,, " Podívej se za Siriuse,, Will se tam podíval. " No doprčic,, " Napadá tě to samé, co mě?,, " Myslím, že jo. Pryč,, a brali do zaječích. " Co se jim stalo?,, " Tak se ohlédni ty jelito,, James se ohlédnul a spatřil jednoho kluka, který po nich házel nerudné pohledy. " Potřebuješ něco?,, " Kam ti dva běželi,, " Do ložnice,, " A kde je?,, " V tomto hradě,, " A kde v tomhle hradě?,, " Někde,, " Kde přesně je ta ložnice?,, " Tam kde ty nejsi,, " Naposledy se zeptám, kde je ta ložnice, o které tu melete?,, " Když ti to řeknu, nebudeš nám věřit,, " Tak to vyklop,, " V tom to poschodí to nebude. Sbohem,, a už pádili pryč. Cestou se smáli jako postiženci. " Asi se nakrknul,, " Tak to je hodně slabé slovo Jamesi,, " Jo to je,, 

" Heslo je Odvaha,, " Jistě drahoušku,, jen co se obraz odklopil, dvojčata do něj rychlostí světla vběhla. " Tak to bylo o fous McGonagallové,, " To teda jo,, " A co teď?,, " Půjdeme k nám na pokoj a počkáme na kluky,, " To by šlo,, a šli ke schodům do klučičích ložnic. Jen co tam došli, sedli si na Willovu postel, jelikož na zemi byl svinčík. " Zkusíme vyvolat patrona?,, " Tak jo,, vzali do rukou hůlku, vybavili si nejhezčí vzpomínku a řekli kouzlo. " Expecto Patronum!,, z hůlky, kterou držela Amy vyběhnul krásný vlk a z Williemovi zase rys. Obě zvířata si spolu začala hrát. V tom do pokoje přišli ne, vtrhli poberti. Jen co si všimli obou patronů, Remus vykuli oči. Zakoukal se na vlčího patrona, který si hrál s patronem ryse. " Kam ste zmizeli?,, " Jak vidíš Jamesi, tak do vašeho pokoje,, " Nechali ste nás tam s naštvaným klukem, kterého ani neznáme,, " Toho nechceš poznat Siriusi,, " Prč byl vlastně naštvaný?,, " Hele, nechcete si radši sednou?,, " To by šlo,, tak si tedy sedli. " No tak, kdo to byl?,, " Jak už říkal brácha, jeden kluk z Kruvau, který nás otravoval,, " A balil ségru,, to už zpozoroval Remus. Uvnitř sebe se na toho kluka naštval. Chtěl ho za úplňku roztrhat. Navenek však nedal nic znát.

" Jak dlouho tady budou?,, " Měsíc a půl, takže do půlky ledna,, " Ségra, jestli nás bude štvát celou dobu, nebo aspoň do konce listopadu, přísahám, že ho předhodím Remusovi při úplňku,, " Brácha, musím s tebou souhlasit,, " Zítra je sobota, že jo?,, " Jo je a je povolený výlet do Prasinek,, " Super, díky za info Jamesi,, " Nemáš zač. S kým půjdete? Já zkusím pozvat Lili,, " Prosím tě, ty ji radši nezvi. Chci přežít noc,, " No jo. A s kým tedy půjdete?,, " Já asi pozvu Abby,, " Já sem včera pozval jednu holku z mrzimoru a ona souhlasila,, " Peter někoho pozval? Není možná,, " Už to tak bude. Ta holka se mu líbí,, " Bomba, ale neodbíhejme od tématu, s kým půjdete vy tři?,, " Já mám domluvený kumbál s jednou holkou z mrzimoru,, " Já půjdu asi sama. Nikdo mě nepozval,, " A já taky s nikým nejdu,, " Tak jděte spolu sucharové,, " Já a suchar? Já že sem suchar?,, zeptala se Amy. " Jo ty a Remus,, " Aspoň nejsem sama,, " Tak to je fakt super,, " To teda,, " Sakra, to už je tolik? No nic, dobrou noc saláti,, než sešla schody do společenky, uslyšela ještě něco. " BLACKWOODOVÁ!!,, " AMY!!,, 

Já a Poberti - Probíhá přepisKde žijí příběhy. Začni objevovat