Pohled Remuse
Šli jsme do naší ložnice, kde jsme si chtěli něco zahrát. Jak tak přemýšlím, myslím, že budeme hrát flašku. " A co i zahrajeme?,, " Flašku?,, jako kdybych to neříkal. " Jo, to beru,, no co, aspoň bude sranda.
Jen co jsme došli do pokoje, vytáhl James prázdnou flašku od ležáku. " Sedejte,, sedli jsme si do kroužku a James do prostřed a zatočil. " Péťa dává úkol Willovi,, " Hm, rozcuchej Tichošlápkovi vlasy,, " To neuděláš,, " Ale udělám,, a jelikož ti dva seděli vedle sebe, nebyla to pro Williama taková práce.
" Splněno,, zpíval si. Vzal flašku a zatočil. " SIrius dává úkol Remusovi,, " Tak náměsíčníku, copak ti dáme za úkol?,, " Prosil bych něco normálního co neobsahuje nic nemravného,, " Máš to mít. Vem si tu nejtlusčí knihu co máš a prašti s ní Jamese,, " No, co se dá dělat,, zvednul sem se a šel si pro ni.
Vzal sem ji do ruky a šel k Jamesovi. " Promiň Dvanácteráku,, a praštil sem ho. " Hej, víš, že to docela i bolelo?,, " Mě to nevyčítej. Mě to nenapadlo,, " No jo furt. Točíš,, odložil sem knížku a zatočil.
" Fajn. James dává úkol Amy,, " Tak jo,, " To zas dopadne,, " Ok, takže ty, uděláš ze Siriuse fretku,, " No, jak chceš,, vzala hůlku, namířila ji na Siriuse a něco zamumlala. Během chvilky se z Siriuse stala česná fretka. " O, ten je roztomilý,, odložila hůlku a vzala si ho do náruče.
" Tak už ho nech,, " No jo,, položila ho zase na podlahu a proměnila ho zpět. " Jako fretce ti to slušelo víc,, " Nemyslím si,, " Chjo, točíš ségra,, vzala do ruky flašku a zatočila. Padlo to na Siriuse a Willa. " Williame Blackwoode, ty pozveš madam Pomfreyovou na rande a budeš s ní flirtovat. A ještě dneska se ji musíš zeptat. Jo a my musíme být u toho,,
" Pokud tě nepřiotráví, tak to dopadne dobře,, " Jdeme,, rozhodl Sirius. Vstali jsme s šli na ošetřovnu. " Tak to bude ještě zajímavý. Nemyslíš?,, " Jo, to bude,, " A, jak se máš?,, " Jo, jo dobrý. A ty?,, " Skvělý. Budeš si potom chtít opsat zápisy?,, " Pokud by ti to nevadilo tak ano,, " Nevadí. Ale musím tě upozornit, že v Dějinách jsme probírali historii famfrpálu,, " Takže hádám, že James ro jednou dával pozor,, " Máš pravdu.
A nejen on. Ale i Sirius a Will,, no jo. Famfrpál to oni ano. Ale dějiny školy? To ne. " A co jste probírali na ostatních předmětech?,, " Na péči o tvory jsme si povídali a jak to nazval profesor " študovali" testráli. Na dějinách, jak už sem ti řekla, jsme probírali historii famfrpálu,, " A potom jste měli dvě hodiny věštění,,
" Jo. A na nich jsme věštili ze zbytků čaje. Bylo to zajímavé,, " S kým si byla ve dvojici?,, " Se Siriusem,, " A, co jste si viděli ve vašich šálcích?,, " Sirius tam měl něco jako, že bude mít štěstí a zažije srandu,, " A ty?,, " Já tam podle něj měla něco jako dobrodružná láska,, zajímavý.
" No a pak jsme měli poslední hodinu před obědem, OPČM,, " A tam?,, " Kouzlili jsme patrona,, " Všechno?,, " Pokud si chceš poslechnout oběd a moje Studium mudlů tak sem ještě neskončila,, " Tak pok-,, " Hej, vy dva zamilovaní, už jsme na ošetřovně,, to už. Nějak rychle ne?
Will vešel na ošetřovnu a zamířil si to rovnou za Poppy. " Tak tohle si užiju,, " Já taky,, něco mi říká, že to nedopadne dobře. " Madam Pomfreyová?,, " Co potřebujete pane Blackwoode?,, " No, já jenom, že jste hezká a milá dáma,, " Opravdu?,, " Jistě. Sice to neslyšíte moc často, ale ošetřovna je jedno z mích oblíbených míst v Bradavicích,, " Sem překvapena,, " Tak bych se vás chtěl zeptat, jestli byste se mnou nešla na rande?,,
Kluci už to nevydrželi a začali se smát. Amy se taky pochechtávala, ale oni jsou prostě magoři. Já prostě nemám slov. " Hrabe jim?,, zeptala se mě po chvilce. " Mám takové tušení že ano,, " Jo, já taky,, no, zpět za Willem a Poppy.
ČTEŠ
Já a Poberti - Probíhá přepis
NezařaditelnéNáš příběh se odehrává za dob Harryho otce. Za doby, kdy Bradavicemi pobíhala partička čtyř chlapců, kteří se nebáli nejen školního řádu, ale i Kouzelnického zákona. Za doby Pobertů a jejich přátel i nepřátel. Ale ráda bych do našeho příběhu přidala...