Schody Au Au

172 6 1
                                    

Druhého dne se Amy probudila do prázdné ložnice. " Lili už asi šla na snídani,, řekla si, vstala a šla se převléknout. Když se převlékla, šla do koupelny a spáchala ranní hygienu. Vyšla z koupelny a měla namířeno na snídani. 

" Hej, Amy, zastav,, zakřičel za ni někdo. Otočila se, aby se mohla podívat, kdo na ni křičí jako James na Lili. "O, ahoj Siriusi. Co ty tady?,, " Snažím se tě dohnat,, " A proč nejsi s poberty?,, " No, kumbál,, a pokrčil rameny. " Že mě to nenapadlo. Tak poť, mám hlad,, a společně se rozešli do síně na snídani.

" A, jak to máš s Náměsíčníkem?,, " Jak to myslíš?,, "No, řeknu to takhle. Všichni vidí, jak se k sobě máte,, " Vadí?,, " Ne vůbec. Já jenom, kdy do toho praštíte a budete spolu,, " Jo, tak to si asi ještě chvilku počkáš,, " Chceš se vsadit?,, " O co,, " O to, že-,, " Ale, pan Black a slečna Blackwoodová. Slyšel sem, že se chcete o něco vsázet,, " Ano pane profesore Brumbále,, " Pokud by Vám to nevadilo, vsadil bych se s Vámi také,, " Ne, nevadilo. Že ano Siriusi,, a praštila ho loktem do žeber. "  Ne, nevadilo. A vsadíme se o to, za jak dlouho budou spolu chodit Amy a Remus,,       " Dobře. Souhlasím,, " Super. Kolik si vsadíte pane profesore?,, " Dávám tomu tři a půl měsíce,, " Dobře. Já týden. A ty Amy?,, " Rok,, " Rok?,, " Ano Siriusi, rok. Jak sem říkala, bude to trvat,, " Ok. A O co se vsadíme?,, " Já o moje ponožky, které pletl William,, " Já o lékořicové bonbo'ny,, " Ok, a já o lahev Máslového ležáku,, " Dobře. Sázka uzavřena,, " Tak uvidíme, jak to dopadne,, zakončil sázku Sirius. " Tak já zas půjdu. Mějte se,, " Vy taky profesore,, a odešel. Oba dva- Amy a Sirius-se dívali tím směrem, kterým odešel.

" Jaký máš pocit z té sázky?,, zeptala se ho Amy. " Takovej, že ji asi projedu,, dívka mu dala ruku na rameno. " Jo, tak to jsme dva,, " My se neměli vsázet,, " Ne, to neměli,, " Teď poť na snídani. Kluci už tam určitě čekají,, " Jo, tak jdeme,, otočili se, že půjdou do síně. V tom Siriuse napadl nápad. " Kdo tam bude poslední dá někomu pusu. A nesmí to bít poberta,, " Tak jo. Ať je sranda,, " Dobře. Tak, tři, dva, jedna, START!!,, a na start se oba rozběhli do síně. Zatím běželi stejně. " Seš rychlá,, " A ty pomalý,, " Stejně vyhraju,, " Nefandi si,, a zrychlila. Předběhla ho. 

" Hej! Dávej pozor,, zakřičel za ní jeden kluk, do kterého narazila. " Promiň,, omluvila se v běhu. Nezpomalovala a ani se neotáčela. Věděla totiž, že ji je Sirius za zadkem. " Blackwoodová, zpomal,, " Nezájem,, odpověděla udýchaně.

Před nimi se začali objevovat dveře do Velké síně. Nevšímala si okolí a nikoho. To se ji ale nevyplatilo. Nevšimla si schodů a plnou rychlostí z nich slítla. Při pádu se praštila do hlavy. " Do háje,, zaklela nahlas. Okolo ni se prohnal Sirius. Když mu došlo, že se sestře jeho spolubydlícího něco stalo, zastavil se otočil se na ni. " Hej, seš v pohodě?,, " Co? Jo sem v pohodě,, a pokusila se vstát. Už stála na obou nohách, když se ji zamotala hlava. Nebít Siriuse, který ji chytil ještě před jejím pádem, měla by rande s podlahou. A to nechtěl ani jeden z nich. " Proč si nešel do síně? Mohl si vyhrát,, " To sice mohl, ale protože vím, že spadnout na podlahu není zrovna příjemné, a taky je to trošku nefér,, Amy se na něj jenom podívala. " Jo, to asi jo. Teď mě polož a běž do té síně,, " Jako fakt?,, " Jo, polož mě a padej do té síně,, " Ok. Díky,, opatrněji položil na zem a šel do síně. Udělal dva kroky dovnitř, pak se otočil a šel k Amy. " Tak jo, a teď na ošetřovnu,, řekl, opatrně ji chytil za ruku a zvednul. 

Když stála, vzal si ji do náručí a šel s ní na ošetřovnu. " Že ty si něco uděláš, a já tě pak musím jít odnést na ošetřovnu,, " To víš. Přátelím se s Vámi. Musím počítat s civilními obětmi,, tomu se museli zasmát.

" Madam Pomfreyová, někoho Vám nesu,, zavolal Sirius na ošetřovnu. Položil Amy na lůžko a sám si stoupnul vedle. " Pane Blacku, kolikrát Vám mám opakovat, že ošetřovna není famfrpálové hřiště,, " Ok, pardo'n,, " No nic. A co se stalo Vám slečno Blackwoodová?,, " Slítla ze schodů a praštila se do hlavy,, odpověděl za ní Sirius. " Když to říkáte vy, tak proč na tom lůžku neležíte vy? Ptala sem se SLEČNY Blackwoodové. Ne PANA Blacka,, " No, spadla sem ze schodů a praštila se do hlavy,, zopakovala Amy. Sirius se na tím musel jenom ušklíbnout. " Tak se na to podíváme,, a už si to štrádovala k Amy. Tam se zastavila a začala ji kontrolovat hlavu. " Asi tady budete mít malou bouli,, " A kdy bude moct odejít?,, " Na konci dne,, sakra. Řekla si v duchu Amy. " Takže tady skejsnu na celý den,, " Bert to tak, že tě nemůže nikdo obtěžovat,, " No jo. Můžu tě o něco poprosit SIriusi?,, " Jo, jasně,, " Najdeš prosím tě Lili a popros ji, jestli by ti z našeho pokoje nemohla přinést knížku Oliver, kocour který zachránil vánoce,, " Jo, to bych mohl. A co za to?,, " Dobrý pocit,, " Nestačí,, " Někdy s tebou zajdu ke skřítkům do kuchyně,, " Jo, to by šlo,, " Tak domluveno,, " Ok. Zatím,, " Zatím a děkuju,, stihla ještě zavolat, než se za ním zavřeli dveře, které vedou z ošetřovny. 

Já a Poberti - Probíhá přepisKde žijí příběhy. Začni objevovat