Vražda? Zamítnuto

191 14 0
                                    

Pohled Remuse

Zítra je ples a já nemám holku. Chtěl sem pozvat Amy, jenomže mě někdo předběhnul. Šel sem do knihovny. U vchodu sem pozdravil knihovnici a šel si půjčit knihu.

Zrovna sem byl v regálu, kde se nacházeli knihy o kouzelných zvířatech, když sem něco uslyšel. Zaposlouchal sem se pozorněji. Byl to smích. Tichý dívčí smích. Nakouknul sem za regál abych se podíval, kdo se směje. Když sem se podíval za regál, uviděl sem Amy. To ona se smála. podíval sem se, kdo ji rozesmál. V tu chvíli se ve mě vařila krev. Ten někdo, byl Fletcher. Ten kluk mi vážně leze krkem.

Robin Fletcher

" No a pak sem ho do tý vody shodil,, zasmála se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

" No a pak sem ho do tý vody shodil,, zasmála se. Proč se do háje směje!? A proč se s ním baví? " A kdy si půjdeš kupovat šaty?,, " Asi zítra, až budu v Prasinkách,, ok. Musím ji tam pozvat. " A, nechtěla bys jít se mnou?,, seš mrtvej hošánku. " Tak jo,, " Dobře, zítra před vstupní bránou v 10:00 jo?,, " Jasně,, " Promiň , ale já už budu muset jít,, " Jo jasně, měj se,, " Ty taky,, a odešel. Konečně.

Začala si balit věci. Přehodila si brašnu přes rameno a rozešla se pryč. Šel sem za ní. Šla rychlím tempem. " Hej, Amy, zastav,, otočila se. " Ahoj Remusi, potřebuješ něco?,, a usmála se. " Kam jdeš?,, " Nevím. Chtěla sem jen tak bloudit po chodbách,, " A můžu bloudit s tebou?,, " Pokud ti to nebude vadit tak jo,, super. Šli jsme chodbami, kde bylo ticho. " A s kým jdeš ty na ten ples?,, zatraceně. " No, asi s Jamesem,, " Ty nikoho nemáš?,, zeptala se opatrně. " Ne, nemám. Ta, kterou sem chtěl pozvat, už je zadaná,, " To mě mrzí. Ber to i tak, že na plese si s ní můžeš zatancovat,, pousmála se. Jo, tak to mi nedošlo. " Jo, máš pravdu. Díky,,  

" A, s kým teda jdeš?,, " Když ti to řeknu, ty se naštveš,, " Neboj, nenaštvu se,, ujistil sem ji. " No, pozval mě kamarád,, " A jak se jmenuje?,, " Tak, jak ty ne,, " Z jaké je koleje?,, " To uvidíš,, " Proč mi to rovnou neřekneš?,, " Jak sem řeka, nechci tě naštvat,, musel sem si povzdechnout. " Neboj, nenaštvu se,, " Tak jo. Pozval mě Robin,, seš mrtvej Fletchre. " Aha, to sem nevěděl,, proč zrovna on? To si nemohla vybrat někoho lepšího? " Reme, seš v pohodě?,, " Jo, neboj. Sem v pohodě,, "Seš si jistý?,, co mám odpovědět? Mám ji říct to, že sem ji chtěl pozvat já, nebo něco plácnout? No, zkusím tu druhou. " Jo jenom mám hlad,, " Tak poť do kuchyně,, usmála se, chytla mě za ruku šla směr kuchyně.

Druhý den v Prasinkách

S klukama sem šel po cestě do kouzelnické vesničky. " Nechce se mi věřit, že ten idiot pozval moji sestru!,, zavrčel Will. " Mě taky ne. Neboj,, " No jo, pán zamilovanej,, " Nemůžu za to, že tě Lili nechce,, " To si neřekl,, a urazil se. No, urazil, spíš nafouknul tváře a dělal, že trucuje.

"Omlouvám se pánové, ale já a tady pan Tichošlápek máme namířeno k Taškářovi,, " Takže se od Vás odpojíme,, " Jistě pánové,, a odešli. " Já se taky omlouvám, musím do Medového ráje,, " V pohodě Péťo, jen běž,, a taky odběhnul pryč. " Tak jsme asi zbyli sami,, " Vypadá to tak,, šli jsme jen tak po hlavní uličce.

Najednou se z jednoho obchodu vynoří Amy a za ní Fletcher. Podíval sem se na Willa. Nedával na sobě ten vztek tak znát. Vevnitř však musel zuřit. Musím přiznat, že já to prožíval taky. " Zakroutíš mu krkem teď nebo pak?,, " Nejradši teď. Ale je tady moc svědků a já sem na Azkaban moc mladý,, " Musím s tebou souhlasit,, " Tak co uděláme?,, " Nevím,, hned sem si všimnul, že na větvi, pod kterou Fletcher stojí, je hromada napadeného sněhu. " Hej Wille, podívej se na tu větev nad Fletchrem,, podíval se tam. Poťouchle se usmál. " Myslíš na to, co já?,, " Jo myslím,, a vytáhnul hůlku. Namířil ji na tu větev a zamumlal kouzelnou formuli.

Všechen sníh se na něj sesypal. " Robine, seš v pořádku?,, vynořil hlavu z hromady. " Jo, jo sem,, " Počkej, pomůžu ti,, " Díky,, a začala mu pomáhat. " Díky,, " Jo. A Robine?,, " Jo?,, " Postřeh,, a hodila po něm sněhovou kouli. Trefila ho do obličeje. Musím uznat, že mušku má. " To si vypiješ,, zvednul se a rozešel se k ní. Amy začala utíkat.

Po chvíli se nám ztratili z dohledu. " Proč je s ním?,, " Nevím,, povzdechnul sem si. " Kdy je vlastně ten ples?,, " Pozítří,, " Super,, " Něco tě žere. Vyklop to,, " Já jen že,, " Pokračuj,, " No, Amy se mi líbí,, překvapeně se na mě podíval. Usmál se. " Teď už vím, že si slušný a hodný člověk. Ty ji neublížíš. Sem rád, že si to ty,, " Fakt? Ty mě nepřerazíš?,, " Ne, neboj,, " Tak to sem rád,, usmál sem se. " Tebe mrzí, že není s tebou, co?,, " Jo. To, co dělali, jsme dělávali spolu,, " Aha,, a v tichosti jsme šli zase dál. 

" Půjdeme do hradu?,, " Jo, tak jo,, rozešli jsme se do hradu. Po cestě jsme ještě nabrali Jamese, Siriuse a Petera. " A co jste dělali pánové?,, " Já byl v Medové ráji,, " Já byl s Remusem a nadávali na účet jednoho zmetka,, " Ten  Kruvalu?,, " Nezakřikni to,, " Někdo jiný?,, " Jo,, " Kdo?,, " Znáš Robina Fletchra z havraspáru?,, " Párkrát sem ho vyděl,, " Jo, tak ten,, " Co ti udělal?,, " Vytáčí mě a motá se okolo ségry,, " Tak to jo,, a pokračovali jsme v cestě.

Před vstupní branou sem do někoho narazil. " Ou, promiň Lili,, " V pohodě Reme,, " Hej Evansová, co takhle rande?,, " Nikdy Pottere! S takovým namachrovaným blbcem nikdy!,, otočila se a odešla. " Stejně mě miluje,, " Že o tom nevím,, " Protože sem to ještě neoznámil,, " To je blbí argument Jamesi,, " No jo,,

Ve společence sem si sednul do křesla. " Ahoj Remusi,, okamžitě sem se otočil. " O, ahoj Amy,, " Jak ses měl?,, " Ale jo, dobře a ty?,, " Super. Byl si v Prasinkách?,, " Jo byl,, " Užil sis to?,, "No, ale jo,, " Něco tě žere,, " Přesně tohle mi řekl i tvůj bratr,, " Nediv se. Jsme dvojčata. Tak to vyklop,, " A co?,, " To, co tě žere,, " Mě nic nežere,, "Jasně. Kdyby tě nic nežralo, neseděl bys tady a netvářil se, jako by ti kluci snědli všechnu čokoládu. Vyklop to,, tak, a co teď? Nemůžu ji říct, že se mi líbí. Nebo jo? Arrgg, já nevím. " Sem v pohodě,, " Nezní to moc věrohodně,, ale noták. " Věř mi, sem v pohodě,, " Ach jo. Tebe nemá cenu přemlouvat, co?,, " Ne to nemá,, " Tak kdyby sis potřeboval o něčem promluvit, sem tu pro tebe,, jen co to dořekla, objala mě. " Tak, dobrou Reme,, a odešla do pokoje. " Dobrou Amy,,

Já a Poberti - Probíhá přepisKde žijí příběhy. Začni objevovat