Pozvání a Úplněk

212 14 0
                                    

Pohled Amy

Byla sem zvědavá, kdo mě pozve. James určitě pozve Lili, Will  a Abby už to mají domluvené, Peter a Amanda -nebo aspoň doufám, že se tak jmenuje- půjdou spolu, Sirius chce pozvat Marlen McKinnonovou a Remus nevím koho pozve. 

Jdu si takhle po chodbě, když najednou uslyším Lili. Křičela o pomoc. Rozběhla sem se tím směrem. Když sem tam dorazila, Lili byla obklíčená nějakými parchanty ze zmijozelu. " Hej! Nechte ji být,, přesně tohle sem asi říkat neměla. Všichni se na mě otočili a Lili si nvšímali. Nenápadně sem ji naznačila, aby vypadla. Pochopila. Nenápadně se odplížila pryč. Naštěstí si ji nevšimli. " A podívejme se. Maličká si bude vyskakovat,, 

" Asi budu,, " Si nějaká drzá,, nic sem neříkala. Ti kluci šli blíž ke mě. " Nechceš jít se mnou na ten pes?,, " Promiň, ale ne,, otočila sem se, že odejdu. " Kampak slečinko?,, zeptal se jeden a chytl mě za zápěstí. Potichu sem sykla, jelikož to trošku zabolelo. " Pusť mě,, " Až se mnou půjdeš na ten ples,, " Tak to tady bude ještě dlouho, jelikož já s tebou nikdy nepůjdu na ten ples,, " Já se tě ale neptal, já ti to oznamuju,, " Ne, nikam s tebou nepůjdu,, zamračil se. Asi sem ho naštvala. Tak teď se začínám bát. Kde sou ti kluci, když je člověk potřebuje. " Hej, pusťte ji,, podívala sem se, kdo na ně zavolal. Byl to Robin.

" A proč bych tě měl poslouchat?,, " Prostě ji pusť a nic se ti nestane,, " Ton má být výhružka?,, " Možná?,, " Tak to je teda chabá výhružka,, ti ostatní se  začali smát. Robin se asi trošku naštval. Docela rychle přišel k nám. Když stál vedle mě, chytil moji ruku a vytrhnul mě tam tomu. " Hej, ta holka je moje!,, " Ta holka, má i jméno. A není nikoho,, řekl Robin a rozešel se se mnou pryč.

" Díky Robine,, " V pohodě. Sem rád, že se ti nic nestalo,, řekl a pohladil mě po vlasech. Měl tak veliké dlaně. Oproti němu sem já opravdový prcek. " Tak mě napadlo, nechceš jít se mnou na ples?,, zeptal se z ničeho nic. Byla sem překvapená. " Tak jo, moc ráda půjdu,, Robin se usmál. " Tak to sem rád,, má hezký úsměv.

" Nevadí, když tě doprovodím k věži?,, " Ne, nevadí,, " Jen se chci ujistit, že se ti nic nestane,, " Děkuju Robine,, a rozešli jsme se k věži. Cestou jsme si povídali o všem možném. Třeba kolik je vlastně Brumbálovi, nebo jestli Miný už někoho měla. Jo, probírali jsme skoro celý učitelský sbor. Na to nám naneštěstí nezbyl čas, jelikož jsme dorazili k naší společence.

Rozloučila sem se s Robinem, řekla dámě heslo a vstoupila. Ve společence nebylo moc lidí. Poberti a brácha tady taky nebyli. Chtěla sem jít za nimi do pokoje. Po cestě mě zastavila Lili. " Moc ti děkuju Amy, že si mi pomohla,, " To je dobrý. Ráda sem ti pomohla,, " Taky se omlouvám, že se tě tam nechala. Hrozně sem se bála,, " Já se na tebe nezlobím, neboj,, " Seš skvělá holka Amy,, řekla a odešla.

Rozešla sem se ke klukům do pokoje. Když sem stála před dveřmi, zaťukala sem. " Dále,, na vyzvání sem vstoupila. V pokoji to vypadalo, jako by tu vybouchla bomba. "Pánové, jde se uklízet,, " To ne,, " Jo,, " Ne,, " Jo,, " Ne,, " Jo a bez řečí,, založila sem si ruce na hrudi a hrála uraženou. " Ale notak, přeci nám tady nebude trucovat. Řekni nám něco,, " A co třeba?,, " Pozval tě někdo na ples?,, " Budeš se divit,, " Takže ne?,, " Ale ne, někdo mě pozval,, teď se na mě otočil i Peter. " A, kdo to je?,, " To ti neřeknu,, " Proč ne?,, " Zabil bys ho,, a to nehodlám riskovat. Stačí to, že je dneska úplněk.

V ten samí den v 23:30

" Ještě pár metrů a jsme tam Reme,, uklidňovala sem ho. Moc mi to ale nešlo. Když jsme přišli do chýše, položili kluci Remuse na postel v jednom pokoji. " Neboj, jsme tu s tebou,, a pohladila sem ho po vlasech. " Ne-chci ti ub-lí-žit,, řekl s námahou. " Neboj, nic se mi nestane. A klukům taky ne,,

Přesně o půl noci se začal měnit. Já i kluci jsme se už taky proměnili. Když se už přeměnil úplně, byl veliký. Mám ho ráda, ale občas se ho i bojím-při úplňku-. Pomalu se k nám rozešel. Zastavil těsně přede mnou. Začala sem se trošku klepat. Will to asi vycítil a přišel ke mě a sednul si ke mě. To se asi nelíbilo vlkodlakovi. Začal na Willa vrčet. Stoupla sem si na čtyři a rozešla se k vlkodlakovi. 

Když sem byla u něj, lehce sem mu olízla čumák. Hned se uklidnil. Podívala sem se na Jamese. Ten jen stál s otevřenou tlamou a vykulenýma očima. Podívala sem se spět na Rema. Pozoroval mě. Přikrčila sem se. Vypadal děsivě. Rozešel se ke mě. Zastavil těsně přede mnou. Skrčil se a opatrně mě vzal jako štěně za kůži na krku. Zvednul mě, otočil se se mnou a šel k posteli, na kterou mě položil. Jen co mě pustil, skočil za mnou a lehnul si vedle mě. 

Podívala sem se na kluky. Ti leželi a asi si povídali přes zvířecí komunikaci. Pomalu sem se zvedla do sedu. Zatím si mě nevšimnul. Potichu sem se zvedla na čtyři. Když sem chtěla seskočit, něco mě povalilo zpět na postel. A to něco zavrčelo. To něco byl Remus-vlkodlak-. Ležel mi na zádech a tím tak znemožňoval se jakkoliv hýbat. " Wille, pomoc,, " Jak?,, " Jakkoliv. Prosím,, " Dobře,, domluvili jsme se. Všimla sem si, jak se rys -Will- zvednul a pomalu se začal přibližovat. 

Podařilo se mi ze mě pomalu vlkodlaka sesunout. Když byl Will u postele, seskočila sem na zem. Došla sem ten kousek k bráchovi a drcla do jeho hlavy tou moji. Usmála sem se vlčím úsměvem, takže to vypadalo, jako když chci někoho zabít. 

Na jednou se za námi ozvalo vrčení. Oba jsme se otočili. Remus -vlkodlak- stál pár metrů před námi a vrčel. Toho si všiml i James se Siriusem a Peterem. Stoupli si nedaleko nás a bedlivě nás pozorovali. Will si stoupnul přede mě a skoro slyšitelně zavrčel.

Vlkodlak najednou skočil po Willovi. Sirius a já jsme rychle běželi k těm dvěma. James s Peterem na paroží nám byl za ohonem. Já sem skočila na vlkodlakova záda a Sirius ho chytil za levou pracku. Nejdřív odhodil Siriuse a pom mě shodil a taky odhodil. Po dopadu sem se rychle postavila. Podívala sem se, jak je na tom Sirius. Vypadal, že je v pohodě. Znova sem se rozběhla k Removi a klukům. James zrovna odletěl někam a Peter s ním. Brácha se vlkodlakovým úderům zatím vyhýbal. Skočila sem po vlkodlakovi a povalila ho na zem. Rychle sem se zvedla a začala na něj vrčet. Taky na mě zavrčel. Než sem se nadála, skočil po mě. Nestihla sem uskočit a tak mě seknul do boku. Z rány se začala řinout krev. Bolelo to, ale dalo se to vydžet.

Začalo svítat. Vlkodlak se zase začal měnit na chlapce. S klukama sem k němu přišla. Přeměnili jsme se na lidi. James vyčaroval deku, do které ho zabalili. " Jste v pohodě kluci?,, zeptám se tiše. " Jen pár škrábanců, ale jinak jako rybičky,, " Tak to sem ráda,, " Ale ty nejsi v pořádku,, " Co?,, " Tvůj bok,, zatraceně, úplně sem na něj zapomněla.

Jen co jsme vyšli z chýše, ozval se můj bok. Chytla sem se za něj a zastavila. " Amy!,, přiběhnul ke mě Peter. Rychle mě podepřel. " Pomoz ji do hradu,, " Jasně,, a vyrazili jsme do hradu.

Když jsme byli u jednoho schodiště, zatočila se mi hlava. Málem sem sebou sekla o zem, kdyby mě Peter neodepřel. " Amy, slyšíš mě?,, " Jo, jo slyším,, " Bolí tě něco?,, " Bok. Pravý,, odhrnul mi tričko a podíval se na tu ránu. " Zatraceně, Siriusi, vyměň se se mnou,, " Proč?,, " Vypadá to, že sebou každou chvíli sekne o zem a já ji neunesu,, " Dobře,, Peter přešel k Removi a Sirius ke mě.

" Teď se nelekni, vezmu tě do náruče,, " Dobře,, vzal mě do náruče a šel za klukama. " Nejsem moc těžká?,, zeptala sem se ho. " Nejsi, seš lehoučká jako peříčko,, aspoň to. Najednou sem začala vidět všechno rozmazaně. " Amy, nezavírej oči,, " Si-ri-u-si, mě se, chce, spát,, " Amy, poslouchej mě, nezavírej oči,, " Promiň Siri-us-si,, " Ne, Amy-,, a to bylo poslední, co sem slyšela, než sem se propadla do temnoty.

Pohled Siriuse

Omdlela mi v náručí. Zatraceně, ztratila moc krve. " Hoši, máme problém,, " Jaký?,, " Amy omdlela,, " Sakra, musíme zrychlit,, zrychlili jsme. Jen co jsme dorazili na ošetřovnu, položil sem Amy na lůžko a zaběhnul pro Poppy. " Pane Blacku, co s stalo?,, " Přinesli jsme Remuse a Amy taky. Je zraněná,, " U Merlina,, a vyběhla na ošetřovnu. Nejdřív se podívala na Remuse a potom ošetřila i Amy. 

" Zítra se tady stavte,, " Dobře, dobrou noc,, a odešli jsme na pokoj. " Doufám, že se z toho dostanou,, " Já taky,, na pokoji sme si dali sprchu, udělali hygienu, převlékli se do pyžama a šli spát.

Já a Poberti - Probíhá přepisKde žijí příběhy. Začni objevovat