Jen co jim skončilo přeměňování a ostatní hodiny, zašli si na školní pozemky. " Tak a co teď?,, " Dobrá otázka. Nemám šajna,, " Tak to nejsi jediná,, odpověděl Remus. Společně došli pod strom a sedli si pod něj. " Hele, támhle jde Evansová. Hej-,, než to dořekl, Amy mu zacpala pusu listím. " Řekneš to a budu to já, kdo tě zabije. Ne Lili,, řekla s děsivým výrazem Amy. " Ohey,, zahuhlal James. " Ta ti to nandala Dva-,, ten to taky nedořekl, jelikož mu Amy dala do pusy taky listí. " Jestli ještě někdo promluví, stane se mu to, co těmhle dvěma,, a ukázala na Siriuse a Jamese. Ostatní jenom přikývli. " Takže Jamesi, teď ti něco řeknu. Přestaň zvát Lili na rande. Štve jí to,, ten po ní hodil nechápavý pohled. " Taky na ni přestaň pokřikovat, dávat si ruku do vlasů vždy, když bude v tvé blízkosti, přestaň ji říkat Lilinko květinko a těma dalšíma přesdívkama, které si ji vymyslel. Dále přestaň šikanovat Snapea,, " Není toho málo,, " Pokud ji máš rád, tak to uděláš,, " No jo,, " Hoši, právě sem zařídila to, že bude zticha,, " Seš skvělá Amy,, řekl Will a objal ji. " Musím uznat, že máš pravdu,, " Ale noták,, " Co je, nemůžeme se radovat?,, " No jo,, " A co teda budeme dělat?,,
" Co třeba nějaké blbiny?,, " Tak ty děláme přece pořád, ne?,, " musím souhlasit s moji společnicí. Blbiny opravdu děláme pořád,, " Děkuji z tvůj názor Siri,, " Taky si myslíte, že udělat ze Siriuse holku, byla blbina?,, " Jo teda jo,, povzdechnul si Remus. " Já taky. Je k nevydržení mít v partě dvě holky,, " Musím s Vámi nesouhlasit pánové. Je skvělé mít v partě ještě jednu holku,, " Taky si myslím. Od kdy Vám vadím?,, " Od té doby, co se z tebe stala holka,, takhle se tam dohadovali ještě dlouho, než jim začala být zima.
" Pánové a dámo, rád bych šel, teda, šla, do hradu,, " Musím s tebou souhlasit Siri,, zvedli se a vydali se do hradu. Po cestě vedli vážnou debatu o tom, jestli Sirius bude mít kluka nebo holku, když je to kluk a na dnešek i holka. Této debaty se nezúčasnila Amy a Remus. " Proč nejsi s klukama a Siri ve předu?,, zeptala se ho dívka. Chlapec se na ní podíval. " Chtěl sem být s tebou,, " Aha, tak, děkuju,, " Sem s tebou rád,, " Já s tebou taky. A, kdy je vlastně další úplněk?,, " Zítra. A jestli tam budeš, tak si mě nepřej,, " Tak to říkáš trošku pozdě,, Remus zastavil, dal ji ruce na ramena a podíval se jí do očí. " Nechci ti ublížit,, " Ty mi ale neublížíš. Kluci tam budou taky a kdyby něco, tak mě ochrání,, " Prostě tam nebudeš. Sem nebezpečný,, " Nejsi. Půjdu tam a bez keců,, Remus se trošku zamračil.
" Amy, pochop to. Sem zrůda. Ublížím ti!,, " Přestaň o sobě tohle říkat!! Ty seš skvělej kluk. Máme tě rádi takového, jaký seš,, Remus si povzdechnul. " Ty seš tak zatraceně tvrdohlavá,," Tak to teda sem,, řekla a pousmála se. " Tobě jen tak něco nevymluvím, co?,," Ne, nevymluvíš,, " Ale teď opravdu. Nechoď tam zítra,, " Máš smůlu,, setřásla jeho ruce a lehkým během se rozeběhla za ostatními.
Remus se rozběhnul za ní. Když byl až u ní, chytil ji za ruku. " Proženeme je trošku?,, " Vaše přání budiž splněno,, a vysmekla mu poklonu. Společně se rozešli za ostatními. " Hej Jamesi, víš, že máš na zádech akromantuli,, jen co to uslyšel, začal vřeštit jako holka. Kývli na ostatní, jako že tam nic nemá. Ti na ně kývli taky, jako že chápou. " Sakra, sundejte to ze mě,, teď se neudrželi a začali se na plno smát. James se na ně nechápavě nechápavě podíval. " Ty tam nic nemáš,, řekl nakonec Remus. " Koho to napadlo?,, " Jeho,, odpověděli všichni-kromě Jamese a Remuse-. " Máš pět minut,, řekl nakonec James. Remus to pochopil tak, jestli že chce žít, musí zdrhat a jelikož byl druhého dne úplněk byl pomalejší než normálně.
Po půl hodině toho nechali a šli do hradu. Když přišli do Velké síně zjistili, že Brumla bude mít proslov. " Milý studenti. Tento rok se bude konat vánoční ples. Bude se konat přesně 22. prosince a je pouze pro studenty pátého, šestého a sedmého ročníku,, celou síní to zašumělo. " Všichni, kteří přijdou, musí mít doprovod. Pokud bude doprovod z nižšího ročníku, než je povoleno, bude moct přijít,, síní to zase zašumělo. " A pane Blacku?,, " Ano pane profesore?,, " Vy si sežeňte partnera DÍVČÍHO pohlaví,, " Jistě profesore,, " Tak to sem nečekala,, " Já taky ne,,
Když vyšli ze síně, James začal debatu. " Koho pozvete?,, " Do háje Jamesi, vždyť je teprve listopad,, " To sice ano, ale konec listopadu,, " No jo,, " Tak s kým?,, " Já asi s Abby,, ozve se Will. " A já s Amandou. Asi,, " To je ta mrzimorka?,, " Jo,, " A co vy tři?,, " Já ještě nevím,, " Já taky ještě nevím,, " A já tam asi nepůjdu,, všichni se na ní podívali. " JAK JAKO NEPŮJDEŠ?,, zeptali se jí všichni najednou. " No, nepůjdu,, " Tak na to zapomeň. Ty tam půjdeš, i kdybych tě tam měl dotáhnout,, tak tohle ji překvapilo. " No, když to tak slyším, možná tam půjdu. Ale nic neslibuju,, " Super,, " Moc se neraduj. Ještě pořád to můžu zrušit,, " Nic takového, ty tam prstě půjdeš,, zakončil to James.
ČTEŠ
Já a Poberti - Probíhá přepis
AcakNáš příběh se odehrává za dob Harryho otce. Za doby, kdy Bradavicemi pobíhala partička čtyř chlapců, kteří se nebáli nejen školního řádu, ale i Kouzelnického zákona. Za doby Pobertů a jejich přátel i nepřátel. Ale ráda bych do našeho příběhu přidala...