Leden a Hádka

260 15 0
                                    

Je leden. Normálně se chodí do školy. Ale stále trošku sněží, což trošku využít k dovádění v něm. 

Je úterní dopoledne a partička pěti chlapců a jedné dívky se rozhodli využít příležitosti a jít dovádět ven na sníh. Rozhodli se, že postaví sněhuláka. Peter měl jít sehnat šutry jako knoflíky, James udělal kouli, která měla být jako hlava. Amy s Willem udělali prostřední a Remus se Siriusem udělali tu spodní. Když už sněhulák stál, rozhodli se, že si zahrajou koulovanou všichni proti všem. Takže Peter se někam schoval, James, Sirius a Williem válčili mezi sebou a nakonec Remus s Amy válčili spolu. Jelikož Remus je kluk, tak má taky výhodu. Zato Amy je dívka a k tomu ještě drobounká, tak má menčí nevíhodu. Najednou proti ní Remus vystartoval. Naštěstí to rychle zareagovala a stihla zrdhat. Takhle se tam honili, než Amy zakopla o vlastní nohu a sletěla na zem, a jelikož za ní Remus běžel na krátkou vzdálenost, natáhnul se na ni. Jen co se vzpamatoval z toho pádu, zapřel se rukama, aby na dívce tolik neležel a nerozplácnul ji. Rukama se zapřel a zahleděl se  Amy do očí. Začal se k ní lehce naklánět v úmyslu ji políbit. Když byl u dívčinýho obličeje asi centimetr, spojil jejich rty v jedno. Dívku to překvapilo. Vůbec to od chlapce nečekala. Jen co se od sebe odtáhli, znovu se zahleděli do očí. Dívka v těch chlapcovích spatřila laskavost, odhodlání a......hlad? On má vážně hlad? " Am, Reme? Nemáš hlad?,, " Jo docela jo,, " Nechceš zajít pro něco do kuchyně?,, " A nechat tady ty čtyři samotný?,, " Jo,, " No, tak jo,, rozhodli a šli do kuchyně. Zatím co tito dva si šli v míru na svačinku, u ostatních probíhala třetí světová. Will už nebyl normál ní chlapec. Ted' z něj byl sněhulák, nebo Yety. To jim však nezabránilo, aby válčili dál. Po asi tak čtvrt hodině bitvy si všimli, že tu jsou sami. Došlo jim, že Peter šel asi do hradu. " A kde je Remus s moji sestrou?,, " Tak to bych taky rád věděl,, " Třeba šli do kumbálu na košt'ata,, " Co?!,, "Ale nic. Nevšímej si ho,, " Cos to řek?,, " Ale nic,, " Něco jo a já to chci slyšet,, "  To co řekl by se nikdy nestalo,, " Tak to doufám,, " Nebo, určitě sou ve společence. A kdyby ne, tak máme Pobertův plánek,, tohle h už trošku uklidnilo.

Zatím Amy a její vlkodlačí kamarád šli směr kuchyně. Jen co tam došli, přiběhnul k nim jeden skřítet. " Co si pán a paní budou přát?,, " Já si dám dýńovou štávu,, " A já horkou  čokoládu prosím,, " Jistě, hned to bude,, odpověděl jim skřítek a upaloval dělat to, oč ho ti dva požádali. Mezitím se posadili k jednomu stolku a začali si povídat. " Myslíš, že si všimly, že sme odešli?,, " Možný to je. Když se do něčeho zaberou, ničeho si nevšimnou,, " Tak to máš asi pravdu,, " Já mám pravdu přece vždycky,, " O tom bych se hádala,, " Na co tím narážíš?,, " No, nikdo nemá vždycky pravdu, ne?,, " Tady to máte. Bude te si přát ještě něco?,, " Já nic. Děkuju,, " Já taky nic,, " Dobře, kdyby pán nebo paní něco potřebovali, zavolejte,, " Dobře,, " Kde sme to skončili?,, " U toho, že nikdy nemáš pravdu,, " Já mám přeci pravdu vždycky,, " Tak a ted'ka si zněl jako James a Sirius,, " Už mě asi nakazili,, " Nebo ty  je,, " Jak jako já je?,, " No jako že si je ty nakazil,, " Takže já je?,, " Jo, ty je,, " Nekecáš ty takhle náhodou?,, " Ne, nekecám,, " Jak to mám poznat?,, " Jednoduše. Poznám to totiž já,, " Jo ták. Tak ty to poznáš sama,, " Přesně tak,, " Nějak nám tady divočíš,, " Vadí?,, " Já jenom, že když sme s klukama přišli ve vlaku do vašeho kupéčka, byla si stydlivá,, " A co když pořád stydlivá sem?,, " Tak nesplníš sázku,, " Jakou?,, " Dáš pusu Siriusovi,, " Není problém,, " Cože?,, " Slyšel si dobře. Není problém,, " Počkej to byla sranda,, " Máš smůlu. Neměl si to říkat,, dořekla a zvedla se ze židle na které seděla. " Tak to moment. Nic mu nedáš,, řekl Remus a stoupnul si před ní. " A kdo mi v tom zbrání?,, " Co takhle já,, " Promiń ale sázka je sázka,, odpověděla dívka a začala obcházet chlapce. " Kam to jdeš?,, " Ven,, " Ted'ka jsme tam byly,, " Nevadí,, " Tak jo,, a otočil se a šel do společenky. V hlavě mu ale něco nedalo spát. Proč by šla ven? Vždyt' venku je jenom Will s Jamesem a- SIRIUSEM!! Do háje ona tu sázku vzala vážně. Sem to ale vůl. Že já něco takovýho vůbec říkal. A rozběhnul se ven za Amy. Když dorazil ven uviděl Amy jak hledá jejich přátele a jejího bratra. " Hej, Amy!,, dívka se otočila, kdo to na ni volá. Jen co však spatřila chlapce, rozešla se jiným směrem, než byl Remus. Rema to ale neodradilo a za dívkou se rozběhnul. Běžel těsně za ní, když tu se najednou dívka zastavila. Chlapec zastavil kousek za ní a podíval se před ní. To co spatřil nebylo nic neobvyklého. Kluci zase šikanovali Severuse. Amy se rozešla tím směrem, kde se James s jeho kámošem nacházeli. Když k nim přišla, byla docela vytočená. 

" CO SI MYSLÍTE, ŽĚ DĚLÁTE?!,, začala na ně Amy řvát. Jen co si ji všimli, James se přestal soustředit na kouzlo a Snape spadnul na zem. Hned se taky zvednul, pokynul Amy hlavou na znamení díků a zmizel. " Zeptám se ještě jednou. CO STE TO DĚLALI!?,, " No, otravovali Srabuse?,, " Proč?!,, " Protože se baví s Lili,, " Co?,, " Slyšelas. Protože se baví s Lili,, " Já si myslím, že Lili má svoji hlavu a přátelit se bude s kým chce,, po tomhle zůstali zticha. " A ty, ty je ani nezastavíš?!,, " Co?,, " Slyšel si. Tak odpověz!,, " Já se snažím ale oni mě neposlouchají,, " Tak na ně musíš jinak sakra!,, " A jak když seš tak chytrá?,, " Rozhodně tak, jak si to dělal do ted'!,, " Tak si dělej sama když seš tak chytrá!,, to byla její poslední kapka. PLESK!!! ozvala se rána od plesknutí. 

Remus dostal facku. " A já si myslela, že ty seš ten normální z té Vaší party,, řekla nakonec než se otočila a odešla. Remus si sáhnul na tvář, kam mu dala facku. Byl ještě celý vykulený. " No, ale musíš uznat, že páru teda má Náměsíčníku,, " To teda má,, " Jo. Ona když se naštve tak je nebezpečná. Jednomu klukovi v Kruvalu rozbila nos za to, že mi smál, jeliž sem v tu dobu měl sádru a ona mi pomáhala. Prostě se naštvala a dala mu přes držku,, " Něco ti řeknu kámo. Ted' sis to u ní posral,, " Máš pravdu. Sem vůl,, " Rád bych řekl  že nejsi, ale seš,, " Díky za podporu Siriusi,,

Já a Poberti - Probíhá přepisKde žijí příběhy. Začni objevovat