James a Sirius v jedné posteli (nic si nemyslete vy úchyláci)

339 20 1
                                    

Ráno se Amy probudila v cizí posteli. Rozhlédla se, v čí posteli se to vlastně nachází. Když zjistila, že se nachází SAMA v posteli nebelvírského chytače, oddychla si. Vzbudila bratra a potom i Rema a šli se podívat jak spí James se Siriusem(nic úchylného prosím). Když přišli k posteli kterou vlastnil Sirius, čekalo je překvapení. Oba chlapci leželi čelem k sobě a obímali se. Amy to už nevydržela a šla pro kouzelnický fotoaparát, který dělá pohybující fotky a vyblejskla je. 

Když Amy s Willem a Remusem vzbudili Siriuse, dostal nápad. Opatrně se přetočil na záda a skopnul Jamese dolů z postele. Ten se díky tomu vzbudil a spustil nadávky na Siriusův účet. 

Když sem jim ukázala fotku, kterou jsem vyfotila, bylo na čase zdrhat, jelikož Williem řekl něco ve smyslu "Ukaž to Lili at' vidí, jak vypadají noci v ložnici pobertů". Samo sebou že to Amy schválila a vytratila se z pokoje a šla hledat Lili, aby ji ukázala tu fotku. Jenomže nepočítala s tím, že se za ní rozběhne James a s ním i Sirius. Když už viděla Lili, zakřičela na ni, aby si ji všimla. Lili ji uslyšela a otočila se jejím směrem. Když uviděla, jak ji pronásleduje James se Siriusem, vyšla ji naproti. Když už stála u ní, Amy ji podala fotku a řekla, at' se na ni rychle podívá. Lili tak učinila. Když si fotku pořádně prohlédla, propukla v nezastavitelný smích. To už ale u nich stál naštvaný James se Siriusem a vytrhli Lili fotku z ruky. Ta se smála dál. Jenom Amy nebylo zrovna dvakrát do smíchu, jelikož se na ni ze shora koukali naštvaní James se Siriusem. Než se chlapci nadáli, dívka už běžela pryč. Rozběhli se tedy za ní. Už ji skoro měli, kdyby se tam neobjevil dívčin bratr. Oba dva se uklidnili a společně zamířili na vyučování.

Já a Poberti - Probíhá přepisKde žijí příběhy. Začni objevovat