Když s Hagrydem na loďkách dopluli až ke břehu,převzala si je profesorka McGonagallová. Na záčátek jim řekla,že až vstoupí do Velké síně,budou rozdělení moudrým kloboukem do jednotlivcích kolejí.
,, Ty koleje se jmenují Nebelvír, Havraspár, Mrzimor a Zmijozel,"řekla jím profesorka. Když vešli společně do Velké síně, všichni se na ně otočili. ,,Ty kráso. Ta holka je fakt hezká." ,, To jo" ,, Odkud jsou?" ,, Nevím. Ale ta holka je kus." Něco takového slyšela Amy, když procházela mezi stoly k moudrému klobouku.
Když došlo s ostatními prváky před učitelský stůl, McGonagallová vyvolala nejdřív Willa.,,Seš velmi odvážný chlapec. Už to mám- NEBELVÍR," vykřikl Moudrý klobouk a Will se šel posadit k Nebelvírskému stolu k Pobertům. ,, Amy Blackwoodová," řekla profesorka a Amy vyšla a sedla si na stoličku.
,,Seš stejně jako tvůj bratr odvážná. Jsi ale také velmi chytrá. Hodila by ses do Havraspáru, ale i do Nebelvíru." ,,Prosím Nebelvír." ,,Nebelvír? Proč ne? Ať je to tedy-- NEBELVÍR!!!"
Jen co to klobouk dořekl, profesorka vzala klobouk a Amy si šla sednout za svým bratrem a Poberty. ,, Gratuluju k Nebelvíru," řekl Remus a pogratuloval Amy. Zbytek zazařování už Amy neposlouchala. Byla uchvácena kouzelným stropem.
Jakmile skončilo zařování,Brumbál tleskl a na stolech se objevilo jídlo. Jakmile všichni dojedli, prymusové si zavoli k sobě prváky a šli do svých společenských místností. Amy a Will šli společně s Poberty. Cestou na ně koukali studenti z různých ročníků a kolejí.
Když dorazili k Buclaté Dámě, James řekl heslo a všichni vstoupili.
Nebelvírská společenka byla červeno- žluto-zlatá s křesílky a gaučem. Byl tam také krb, ve kterém plápolal oheň. Amy se rozloučila s Willem a Poberty a šla do své ložnice, kterou sdílela s Lili Evansovou.
Will šel zase s Poberty do jejich ložnice, jelikož tam s nimi teď bydlel.
ČTEŠ
Já a Poberti - Probíhá přepis
RandomNáš příběh se odehrává za dob Harryho otce. Za doby, kdy Bradavicemi pobíhala partička čtyř chlapců, kteří se nebáli nejen školního řádu, ale i Kouzelnického zákona. Za doby Pobertů a jejich přátel i nepřátel. Ale ráda bych do našeho příběhu přidala...