Koulovačka a projíždˇka

283 17 0
                                    

Jen co vešli do Velké síně ovinula je příjemná vůně Vánoc. Posadili se k nebelvískému stolu a začli obědvat.

Když doobědvali šli si obléct kabáty, čepice a rukavice a vyrazili ven. Sněhu napadlo hodně. Rozhodli se, že si zahrajou koulovačku. Rodělili se dvou týmu a jelikož jich byl lichý počet, jeden tým musel mít o jednoho člena méně. Týmy byly takhle: Dvojčata vs Poberti. A začalo se. Sirius s Jamesem se zaměřili na Willa a Remus zase na Amy. Moc se jim to líbilo. Takhle válčili nejméně ještě hodinu. James se Siriusem zatím nad Willem vítězili. A takhle to bylo i u Amy s Remusem. Remus, jakožto chlapec měl navrch jelikož byl silnější a o hlavu vyšší než dívka. 

Po chvíli se Amy podívala, jak si vede její bratr. Zasmála se, když viděla místo svého bratra sněhuláka. Její nepozornosti si všimnul Remus a využil ji. Rozběhnul se proti nic netušící Amy  povalil ji pod sebe. Oba dva se při tom smáli jako postižení lachtani. V tom okamžiku se Amy proměnila ve vlka a svalila Remus pod sebe. Slezla z něj ale nepřeměnila se zpět. Místo ho mu naznačila, aby si na ni nasednul. " Mě neuneseš. Sem na tebe moc těžký,, Amy se na něj podívala pohledem" Jako vážně? "a ještě jednou mu naznačila, aby si ani nasednul. Tentokrát to neokecal a vylezl si na ni. Jen co se pohodlně usadil a chytil se její srsti, dala se do pohybu. Nejdřív jen tak našlapovala a potom se rozběhla. 

Když si jich všimli i ostatní, přeměnili se taky a vyběhli za nimi. Když je doběhli tak všichni zatavili. Remus slezl z Amy a ta se poté proměnila zpět na člověka a po ní i James s Willem a Siriusem. " A co tedˇ?,, " Projíždˇka?,, " Jak to myslíš?,, " Normálně. Já a kluci se přeměníme a rozmístíme se po lese. Jeden z nás tě bude mít na zádech a bude hledat toho dalšího. Ten další bude na jednom místě a bude čekat, až ho někdo najde. Takhle se budeme střídat až se vystřídáme všichni. Chápete?,, " Jo,, " Tak deme na to,, a přeměnili se. Jako první měl jít Will. Remus na něj nasedl. Jen co se usadil a chytil, Will se rozběhnul k dalšímu Siriusovi. Po pěti minutách ho našel a předal mu Rema. Ti dva se pak vydali hledat Jamese. Když ho našli Sirius mu předal Rema a James s Remusem se rozběhli hledat Amy. Po pár minutách ji našli ležet u jednoho pařezu. Remus seskočil z Jamese a šel k Amy. Ohlídnul se, jestli tam James pořád je. Stihnul spatřit už jenom mizící ocas mezi stromy. Otočil se tedy na Amy. Ta se posadila, vyplázla jazyk a vlčím úsměvem se usmála. Remus se k ní rozešel a pohladil ji po hlavě. Ta spokojeně zavrtěla ocasem, zvedla se naznačila mu, atˇ si nasedne. Ten gesto pochopil a nasednul na ni. Chytil se její srsti a mohli běžet. " Máš hebkou srst,, řekl po chvíli Remus. Amy pouze štěkla na souhlas. Remus si ježdění na vlkovi užíval. 

Když doběhli na konec Zapovězeného lesa, Amy se proměnila zpět na dívku. Jenom něco nedomyslela. Nedomyslela to, že její vlkodlačí kamarád z ní nesesednul. Tím pádem když se proměnila ucítila, jak na ni něco těžkého dopadlo. Pak si uvědomila, že to je Remus. I chlapec byl překvapený. Nečekal, že se dívka tak najednou přemění. Pak si všimnul rozpláclé Amy pod ním. Slezl z dívky a pomohl ji vstát. Amy něco napadlo. Nenápadně se proměnila a skočila zezadu na nic netušícího chlapce. Ten skončil rozpláclí pod vlčím tělem. Vlk stál nad ním a prohlížel si ho. Chlapec se mezitím přetočil na záda, aby mohl vidět vlka a ne sníh. To už se zase Amy proměnila zpět na dívku. Toho si všimnul(nečekaně)chlapec. Překulil se a tedˇka byla pod ním Amy. Oba dva se rozesmáli. Když se smát přestali, zahleděli se jeden druhému do očí. V ten okamžik běželo Remusovi hlavou "Mám ji dát pusu? Pokud to udělám Will mě zabije a když to neudělám budu litovat toho, že sem to neudělal". Takovéhle myšlenky vířili hlavou mladého vlkodlaka. Zapraskala větvička. Oba dva se otočili tím směrem, odkud zvuk vycházel. Stál tam jelen a vedle něho rys se psem. Všichni tři se na ty dva koukali pohledem "Co se tady děje". Remus se tedy postavil a pomohl Amy. Jelen s rysem a psem se proměnili. Místo nich tam tedˇ ka stál vykulený Williem a vytlemený Sirius s Jamesem. " Co se tady do Merlinových smradlavých ponožek stalo?,, " Užíváme si zimu bratříčku,, " Má pravdu. Nebutˇ takový suchar Blackwoode,, "Jo, užívej zimy,, 

Já a Poberti - Probíhá přepisKde žijí příběhy. Začni objevovat