Pust'te si ji, až Vám napíšu. Díky😊
Stále pohled Remuse
Začal červen. Zkoušky NKU se blíží. James se Siriusem Petrem se konečně rozhodli jít učit. Wiliem poslední dobou tráví hodně času s Amy. Amy. Pořád spolu nemluvíme. Občas se pozdravíme na chodbě, ale stále to není ono. S Robinem Fletchrem se baví pořád. Ten kluk mě štve. Začal sem s Willem uvažovat, jestli ho při úplńku nemám sežrat. To jsme ale hnedka zamítli, jelikož bych letěl z Bradavic. No, ale zpátky k tomu, co dělám. Momentálně sedím venku pod stromem a šprtám se na NKUčka.
" Máš tu volno?,, kouknu se kdo se zeptal. Překvapilo mě, že ten, kdo se zeptal byla Amy. Byl sem trošku vedle, jelikož se mnou prohodila tak jedno slovo za den. " Jo jasně, sedni si,, " Díky,, a sedla si vedle mě. Nic neříkala. Jenom se koukala do dálky a já ji nenápadně pozoroval. " Am, Reme?,, " Jo?,, " Já.....chtěla bych se ti omluvit. Chovala sem se k tobě příšerně a moc mě to mrzí,, řekla sklesle. Začali ji padat slzy. " taky bych se měl omluvit. Neměl sem na tebe tak vyjet,, přišoupnul sem se blíž a objal ji. Obětí mi opětovala, ale vzlykala dál. " Neboj. Už je dobře. Už nemusíš plakat,, asi mě poslechla, jelikož brečet přestávala, ale zatím mě ze svého obětí nepouštěla. " Tak, příměří?,, " Jo, příměří,, takhle sme tam tam seděli až do setmění. " Nechceš jít do hradu?,, " Jo, asi už jo,, " Ok. Počkej jen si zmenším knihy,, jen co jsem si je zmenšil, Amy ke mě přiběhla a řekla, že mám babu. Než sem se vzpamatoval, už utíkala ke hradu.. Rozběhnul sem se za ní. " Okamžitě zastav Blackwoodová!,, " Ani mě nehne Lupine! Musíš si mě chytit!,, " Jak si přeješ!,, a běžel sem za ní. Kličkovali sme chodbami a nedbali na volání školníka a jeho smetáku. Najednou začala zpomalovat. Asi už nemohl běžet dál. Využil sem situace a zrychlil. Už sem ji skoro měl. To sem ale nepočítal s tím, že si ze mě chce vystřelit. Skoro sem ji chytil, ale ona najednou zrychlila. To mě překvapilo. Na nic se nečekal a rozběhnul se za ní. Je rychlá, to se musí nechat, ale já jako vlkodlak sem rychlejší, takže ji doháním. Byly sme v jedné z chodeb docela daleko od naší společenky. Takže mi do ní nemohla zdrhnout. Běželi jsme dál. Se divím, že ji ještě neboleli nohy. No, je pravda, že se mění do vlka, ale i tak. Konečně začala trošku zpomalovat. Já naopak zrychlil. Když sem byl u ní, chtil sem ji za ruku a tím ji zastavil. " Mám tě Blackwoodová,, " Co když ne Lupine?,, " Ale jo, mám tě,, " A jak to poznám já,, " Jednoduše,, " Mám se bát?,, " Možná,, odpověděl sem a opřel ji o zed' a dal ruce okolo její hlavy, aby mi zase nezdrhla. Byla menší než já, takže sem musel koukat trošku dolu. " Tohohle se mám bát?,, " Možná bys měla,, a usmál sem se.
Když jsme se vraceli, zastoupil nám cestu Malfoy a jeho banda. " Ale, ale, ale. Kohopak to tu máme. Knihomola a hezkou holku,, " Co chceš Malfoy?!,, " Tu holku,, jen co sem to uslyšel, schoval sem Amy za sebe. Celá se třásla. " Dej mi ji a nechám tě být,, " Ne,, " But' to půjde po dobrém, nebo po zlém,, nic sem neříkal. " Tak asi po zlém. Mdloby na tebe!,, tak tak sem stačil uhnout. " Dej mi tu holku a já tě nechám být,, " Ne,, " hej reme, vyšlu patrona pro kluky,, zašeptala ke mě Amy. "tak jo,, a začala kouzlit. Když vyvolala kompletního patrona, zůstal sem zírat s otevřenou pusou. Jejím patronem byl vlk. Jako můj. " Běž pro Williema Blackwooda, Jamese Pottera, Siriuse Blacka a Petera Pettigreuwa a vyřit' jim, at' přijdou do šestého patra. Potřebujeme pomoct. Běž,, a patron se rozběhnul najít kluky. " Nech nás s Remusem být Malfoy,, " Pokud půjdeš se mnou, nic se mu nestane,, koukla se na mě. Zakroutil sem záporně hlavou. " Ne,, řekla mu na konec.
U kluků v pokoji
"Kde je Remus?,, " Myslím, že šel ven,, v tom se u nich oběvil patron vlka. " Hele, to je Remův patron,, " Musím tě sklamat, Jamesi, ale tohle je Amynin patron,, " Mont pánové, když má Náměsíšník a Amy stejného patrona, tak sou,, " Ano sou,, "Máte jít do šestého patra pomoct Remusovi a Amy,, a potom se rozplynul. " Zmijozeláci,, vykřikly James se Siriusem a už se zvedali. Všichni vyběhli z pokoje a ze společenky a běželi najít ty dva.
U Amy a Remuse Pohled Remuse
Pálil po nás jedno kouzlo za druhým. Zatím sem všechna kouzla stihnul vykrýt. Jeden kluk začal pálit i po Amy. Taky to zatím vykrývala. Je dobrá. Najednou na Amy začal pálit další. Začala couvat. Chtěl sem jí jít pomoct, ale cestu mi zastoupil poslední člen toho jejich "gangu". Jeden z těch dvou na ni poslal hodně silný kouzlo a ona ho nestihla vykrýt a odletěla na protější zet'. " AMY!!,, zakřičel sem na ni. Najednou sem uslyšel, jako by někdo běžel. " Reme!,, to jsou kluci. " Tady sem!,, jen co přiběhli, všimli si Amy. " SÉGRA!!,, " Kdo?!,, koukl se Sirius na zmijozeláky. Ti však brali do zaječích. " Sraby,, utrousil naštvaně James. To už však bral Will Amy do náruče. " Musíme na ošetřovnu. Hned!,, rozhodl Will a běžel s Amy na ošetřovnu. My čtyři jsme běželi za ním. Když jsme doběhli na ošetřovnu, James otrvřel dveře, aby mohl Will s Amy vběhnout dovnitř. " Madam Pomfeyová!,, " Pane Blac-u Merlina, co se stalo?,, " Měli jsme menší potyčku se zmijozeláky,, " Aha, položte ji sem,, " Bude v pořádku?,, zeptal sem se. " Bude v pořádku. Vypije několik lektvarů a zítra ji pustím,, " To je dobře,, " Ted'ka byste měli jít pánové do své společenské místnosti. Šup, šup. Za slečnou Blacwoodovou přijd'te zítra,, řekla nám, než nás vyhodila z oštřovny. " Snad bude v pohodě,, " V to doufáme všichni,, shodli sme se a šli do Velké síně na večeři a potom do pokoje. " Neboj, zítra za ní zajdeme,, " Je to moje chyba že je na oštřovně. Nedával sem na ni pozor. Omlouvám se,, ( Ted'ka si ji pust'te. Od 1:23. Díky.)" Není to tvoje chyba. Je to chyba těch zmijozeláků. Nemají Vás otravovat,, " Co vlastně chtěli a kdo to byl?,, " Byl to Malfoy. A chtěl Amy,, " Co?,, " Jo. Zase,, " Já toho parchanta zabiju,, " Ted'ka si zněl jako Lili, když nadává Jamesovi, co ji zve na rande,, " Hej!,, " Je to pravda. Já byl u toho,, " Seš ale zrádce Tichoši,, " Ale noták, nehádejte se,, " Jo. Zítra dáme Malfoyovi přes držku a pak půjdeme za Amy,, " To zní jako plán,, " To teda,, " Souhlasíte?,, " Si piš, že jo,, hned sem se přihlásil. " Zabírám si první ránu,, kluci vykulili oči. " Stejně je to moje chyba, že je na ošetřovně,, " Dobře a já si zabírám druhou,, " Jdu po tobě Wille,, " A já po tobě Jamesi,, " Takže na mě zbyla poslední rána. No, co se dá dělat,, " Nebut' smutný Petere. Ty mu můžeš dát jako poslední malí překvapení. Kopanec do holeně,, " Jo, Remus má pravdu. Nohou do holeně to bolí. Mám to vyzkoušený,, " No jo, ty a ty tvoje jednodeńovky. Ty se nezměníš,, " A co když jo?,, " Tak k horšímu,, " Klid kluci. Pojd'te už spát. At' máme zítra na Malfoye sílu,, " Dobrou,, řekli sme postupně a začli usínat.
ČTEŠ
Já a Poberti - Probíhá přepis
De TodoNáš příběh se odehrává za dob Harryho otce. Za doby, kdy Bradavicemi pobíhala partička čtyř chlapců, kteří se nebáli nejen školního řádu, ale i Kouzelnického zákona. Za doby Pobertů a jejich přátel i nepřátel. Ale ráda bych do našeho příběhu přidala...