V cizím pokoji a posteli

587 31 0
                                    

Bylo 6:30 když se Amy probudila. Jakmile otevřela oči a trochu se rozkoukal a zjistila, že není ve svém pokoji ale dokonce ani ve své posteli. Otočí hlavu napravo a zjistila že vedle postele v které celou dobu ležela je postel ve které spí nebelvírský chytač. 

Otočila hlavu na druhou stranu zjistila že v posteli bojím levém boku spí bradavický Casanova. Vedle nebelvírského chytače spal Peter a vedle siriusovi postele spal Will. Amy si dala všechny své informace co zatím dostala do hlavy dohromady a zjistila že jediná postel kterou neviděla byla Remusova. Jakmile se vzpamatovala vyskočila na nohy a tím nedopatřením vzbudila i chlapce který s ní spal v posteli ( nic úchylného prosím). Když se probral i hoch zjistil, že dívka už nespí, ale že stojí vedle jeho postele.

 ,,Dobré ráno," pozdravila Amy. 

,,Dobré," odpověděl Remus. 

Takhle na sebe asi chvíli zírali nejsi zbudil Amyin bratr. ,,Dobré ráno. Proč vy dva na sebe tak zíráte? Vždyť jste se viděli včera?" To už ale dívka i chlapec zareagovali a oba se na něj otočili. ,,Dobré brácha," pozdravila Amy. ,,Dobré ráno," pozdravil i Remus. ,, Myslím, že jsi měla už vylézt z postele, Amy," napomenul ji Will. Jen přikývla a zvedla z postele.

 Poté se všichni tři najednou otočili na Suriuse, který ještě spal. Všechny tři napadla ta stejná myšlenka. Přešli k posteli černovlasého chlapce a všichni tři najednou vypustili do svých hůlek kouzlo "Aquamenty". Na to se černovlasý mladík už probudil a docela se lekl, když spatřil ty tři, jak se smějí začala se smát s nimi. Tím smíchem ale probudili zbývající dva obyvatelé pokoje. Amy uvědomila že není ve svém pokoji a jako kdyby hořelo, vyběhla z pokoje a běžela až do svého pokoje který sdílela s rudovláskou.

Já a Poberti - Probíhá přepisKde žijí příběhy. Začni objevovat