Pohled Remuse
Když sem se vzbudil, rozhlédnul sem se abych zjistil, kde to sem. Moc mě nepřekvapilo, že sem na ošetřovně. Ale co mě překvapilo bylo to, že na vedlejším lůžku ležela nehybně Amy. Pro boha, snad sem ji neublížil. Co to kecám, jasně že sem to byl já, kdo jiný by to byl.
V tom do dveří vrazili kluci. Bohužel všichni najednou. Takže se v těch dveřích zasekli Bože, proč někdy vůbec nepoužívají mozek. " Reme, jak ti je?,, " Stáhni volume Jamesi, jinak probudíš Amy,, " Jo, jasně,, " A, jak ti jinak je?,, " Trošku unavený, jinak v pohodě,, " Omlouvám se Reme,, " Za co se omlouváš?,, " V tu noc, co byl úplněk, sem tě hryznul do ruky,, a ukázal na moji obvázanou ruku. " Ty se za nic neomlouvej. To já bych se měl omluvit. Vám všem,, a sklopil sem hlavu. Moc mě to mrzí. " Hej, hlavu vzhůru. Jsme v pohodě,, " A ona?,, " Neboj, dostane se z toho,, " To doufám. Neměl bych se s ní kamarádit. Sem pro ni nebezpečný,, " Řekneš to ještě jednou a já ti jednu střihnu,, " Teď si zněl přesně jako ona,, " A ty se divíš? Jsme přeci dvojčata,,
" Co je to tady za hluk?,, a jéje, Poppy se naštvala. " Pan Lupin i slečna Blackwoodová musí odpočívat. Ven,, " No jo, zatím Reme,, " Zatím kluci,, a odešli. Podíval sem se na Amy. Spala. Najednou se začala vrtět. Probouzí se. " K-kde to sem?,, zněla tak tiše. " Seš na ošetřovně,, " Na-ošetřovně?,, " Jo. Jak se cítíš?,, " Jako by mě přejel parní válec,, " A jinak?,, " Skvěle,, a lehce se pousměje. " Tak to sem rád,, " A ty?,, " Trošku unavený, jinak dobrý,, " Tak to sem ráda,, vzpomenu si na její zranění. Zesmutním. Ona to asi poznala. " Remusi? Trápí tě něco?,, " Jo,, " Řekneš mi to? Možná se ti uleví,, " Já- omlouvám se. To že si na ošetřovně, je kvůli mě,, " Můžu si za to sama,, " Co?,, " No, já tě vyprovokovala. Omlouvám se,, " Co sem vyváděl tentokrát?,, překvapeně se na mě podívala.
" No, když si se proměnil, šel si ke mě. Trošku sem se rozklepala. Brácha si toho všimnul a šel vedle mě. Sednul si vedle mě. Tobě se to asi nelíbilo, protože si na něj začal vrčet. Chtěla sem tě uklidnit tak sem k tobě přišla a olízla ti čumák. Ty ses uklidnil. Pak sem se podívala na Jamese. Tlamu měl otevřenou a oči vykulené. Vypadal komicky. Pak sem se otočila zase na tebe. Pozoroval si mě. Přikrčila sem se. Vypadal si trošku děsivě. Přišel si ke mě a vzal si mě jako malé vlče za kůži za krkem. Zvednul si mě a přešel k posteli na kterou si mě položil. Na ní si mě položil a lehnul si ke mě.
Podívala se na kluky. Ti v klidu leželi. Pomalu sem se zvedla do sedu. Nevšimnul sis mě. Pak potichu na čtyři. Když sem chtěla seskočit, zavrčel si a zalehnul si mě. Přes zvířecí komunikaci sem něco řekla bráchovi. Ten to odsouhlasil. Na to se zvednul a přešel k posteli. Nějak sem tě ze sebe opatrně sesunula. Pak sem seskočila na zem. Když sem byla vedle Willa, drcla sem do něj a usmál se. No, nebyl to úsměv. Spíš obličej nějakého blázna.
Za námi se ozvalo zavrčení. Oba jsme se otočili a uviděli tebe jak na nás vrčíš. Toho si všimli ostatní. Přišli k nám. Will si potom stoupnul přede mě a sotva slyšitelně zavrčel. Ty si najednou po něm skočil. Já a Sirius jsme běželi za Váma. Já ti skočila na záda a Sirius chňapnul po tvojí pacce. Siriuse si potom odhodil. Mě si shodil a potom taky odhodil.
Když sem dopadla, rychle sem se postavila. Podívala sem se, jak je na tom Sirius. Vypadal v pohodě. Otočila sem se zpátky na tebe. Jamese s Peterem si odhodil někam. Ty sis dával fait s Bráchou. Vyhýbal se tvým úderům. Skočila sem po tobě a povalila tě na zem. Zvedla sem se a začala vrčet. Ty si taky začal vrčet. Nedávala sem pozor. Ty si po mě skočil a-,, přestala. " A?,, " A než sem stačila odskočit stranou, seknul si mě do boku,, skončila.
Proč s námi vůbec někam chodila. Mohla by být v bezpečí. " Proč si s námi chodila?,, " Protože sem chtěla pomoct,, " Tak příště nechoď,, " Reme-,, " Nechci ti ublížit!,, nic neříkala. Cítil sem jak na mě jde spánek. Poddal sem se mu. Ani sem si nevšimnul, že se Amy na tváři objevila slza.
ČTEŠ
Já a Poberti - Probíhá přepis
De TodoNáš příběh se odehrává za dob Harryho otce. Za doby, kdy Bradavicemi pobíhala partička čtyř chlapců, kteří se nebáli nejen školního řádu, ale i Kouzelnického zákona. Za doby Pobertů a jejich přátel i nepřátel. Ale ráda bych do našeho příběhu přidala...