Nastal den plesu. Všichni se chystají na tu velkou slavnost. Všichni kromě pokoje, ve kterým se spí. Nečekaně to byl pokoj pobertů. V tom k nim jako vichřice přilétla(bez koštěte) Amy. " Ale noták, vstávat a jde se na oběd,, přešla k posteli chytače a shodila ho z ní. Ten ale spal dál a nic si nedělal z toho, že ho dívka shodila z postele. " Tak tady asi ne,, řekla si a šla k posteli, kde spal Peter. " Petere, vstávej,, začala na něj opatrně. " Ne, ještě chvíli mami,, " Já nejsem tvoje mamka,, na to otevřel oči a vylítl do sedu. " Aha, to seš ty Amy?,, " V celé své kráse,, " Promiň,, " V pohodě. Běž zbudit Jamese. Je vedle postele,, " Jasně,, zvednul se a přešel k Jamesovi.
Amy mezitím došla k WIllovi a taky ho shodila z postele. " Co blázníš ségra?,, " Chceš jídlo nebo ne?,, jen co to uslyšel, zvednul se a stoupnul si vedle postele. " Kde je jídlo?,, " Ve velké síni,, to jste měli vidět ty sprinty. Rychle se obléknul a vystřelil z pokoje. Amy nad tím jen zakroutila hlavou a přešla k posteli, na které spal mladý vlkodlak. " Jestli mě taky shodíš, shodím tě taky,, to Amy překvapilo. Tak moc se těšila, jak ho z postele shodí a najednou nic. " Ty seš ale kazič radosti Lupine,, " Snad se mi tady neurazíš?,, " Už se stalo,, " Ale noták,, přetočil se tak, aby na ni vyděl.
Amy něco napadlo. Přešla k jeho posteli. " Jak se říká, risk je zisk,, a shodila ho z postele. " Já tě varoval,, ale než se stačil zvednout, dívka vyběhla z ložnice pryč. Remus na nic nečekal a vyběhnul za ní. " Já tě přetrhnu Blackwoodová,, " Tak to si nemyslím,, a pokračovali dál.
Vyběhli ze společenky a běželi chodbami. Vyběhli shody do dalšího patra. Těsně potom, co vyběhli schody se Amy zastavila. Remus to nečekal a narazil do ní. Ta pod jeho váhou spadla a rozplácla se na zem. " Reme, slez ze mě,, " Co když se mi nechce?,, " Tak tady budeme ještě dlouho,, " Asi jo,, tak tam tak leželi. " Nechceš se zvednout? Prosím?,, " Jo jasně,, vstal a pomohl ji na nohy. " Díky,, a usmála se na něj. Taky se na ni usmál.
" Nepůjdeme do společenky?,, " Proč?,, " Se koukni, co máš na sobě,, ukázala na jeho oblečení. Taky se na něj podíval. Vykulil oči. Celou dobu tady pobíhá v pyžamu s motivem čokolády. " Jo máš pravdu. Půjdeme do věže,, čapnul ji ruku a vyrazil na cestu.
Večer před plesem
" Pánové, neměli bychom se jít obléct do společenského?,, " Jo to by šlo,, všichni přešli ke své skříni a vytáhli z ní společenský oblek. V tom někdo zaťukal. " Dále,, na vyzvání se dveře otevřeli. Stála v nich Amy a v ruce měla tašku. " Nebude Vám vadit, že se připravím s Vámi?,, všichni vykulili oči. " Ne, nebude,, " Díky,, a vešla do pokoje. " Já si myslel, že se připravuješ s Evansovou,, " Ne, ta se připravuje s holkami z vedlejšího pokoje,, " Aha,, " Opravdu Vám to nevadí?,, " Ne nevadí,, " Díky,, " Mám ale podmínku,, ozval se Will. " Jakou?,, zeptala se opatrně. " On se nebude koukat,, a ukázal na Siriuse. " Já?,, " Ano ty Siriusi,, " A proč se můžou dívat ostatní?,, " Oni se dívat nebudou,, " A co když budou?,, " Dám jim do držky,, odpověděl a usmál se. Chlapci polkli. " Klid, půjdu do koupelny. Pokud to nebude vadit,, " Já se z tebe picnu. Jasně že to nevadí,, " Díky brácha,, poděkovala a šla do koupelny. Jen co se za ní zavřeli dveře, chlapci se začali převlékat.
O dvacet minut později
" Díky za půjčení koupelny,, řekla Amy, když vyšla k koupelny. Všichni v pokoji se na ni otočili. Vykulili oči údivem. " Děje se něco?,, zeptala se jich. " Ne, nic se neděje. Seš jenom, hrozně krásná,, Amy pocítila, jak se jí do tváří nahrnula červeň. " Děkuju,,
Její šaty + Vlasy👇
ČTEŠ
Já a Poberti - Probíhá přepis
AléatoireNáš příběh se odehrává za dob Harryho otce. Za doby, kdy Bradavicemi pobíhala partička čtyř chlapců, kteří se nebáli nejen školního řádu, ale i Kouzelnického zákona. Za doby Pobertů a jejich přátel i nepřátel. Ale ráda bych do našeho příběhu přidala...