Pohled Remuse
Když jsme přišli do společenky, James seděl v křesle, William proti němu na gauči, Peter tady ještě nebyl a Sirius šel před námi. " Sázka?,, " Bože, zase jaká?,, " No jaká asi, když to navrhnul James?,, zeptala se řečnicky Amy. " Jaká asi? Přece pitomá,, " Tak jaká je,, " Když Amy obejme Brumbála, Sirius bude jeden den chodit v dámském, chovat se jako dáma a vypadat jako dáma,, " Beru,, " Já taky,, " Nic proti tomu nemám,, " Já taky ne,, " Ok, tak kdy to uděláš?,, " Až na něj narazím, logicky,, " Tak ho jdeme hledat ne?,, řekl Sirius, popadnul ji za ruku a táhnul ven ze společenky. Proč ji chytá za ruku? A kam ji to táhne? " Kam jdou?,, " Asi do kumbálu,, " CO?,, " Klid zamilovanej,, " Já nejsem zamilovanej,, " Ale seš,, " Kašli na to, vážně i táhne do kumbálu?,, " Podle mě ne. Asi šli hledat Brumlu,, tak a teď sem si oddychnul.
" Hledáme je už čtvrt hodiny, kde zatraceně jsou?,, " Taky si nestěžuju, když ty hledáš Lili, tak ty si nebudeš stěžovat, když hledáme Amy,, " No jo,, ale jako fakt, kde jsou? Nějak se mi to nezdá. Doufám že se James mýlil, když řekl, že s ní šel do kumbálu.
" Třeba už toho Brumlu našli a teď jdou do věže,, " Ne, Brumbál je většinou u sebe,, " Co ty víš?,, " No jo,, pokračovali jsme v cestě. Petera jsme nechali po cestě v kuchyni a Will se odpojil, když uviděl svoji holku.
Jdeme takhle po chodbě a najednou uslyším Amy. " Amm, pane profesore?,, " Ano Amy? Potřebuješ něco?,, " No, víte, amm, mohla bych Vás prosím obejmout?,, tak to mě překvapilo. " Jistě, dlouho mě nikdo neobjal,, " Děkuji,, a objala ho. Podíval sem se na Siriuse. Kulil oči. Doslova. " Takhle krásně mě už dlouho nikdo neobjal,, " Tak to sem ráda, že sem Vás objala,, " No, promiň, ale budu muset bohužel jít,, " Dobře, zatím,, " Zatím Amy,, a odešel. " Tys to fakt udělala?,, " Jamesi, zavři pusu, nebo ti tam vletí moucha,, řekla a usmála se. " A ano, udělala sem to, takže Siriusi, zítra nastoupíš jako madam Black,, " Rozkaz kapitáne Amy,, zasalutoval Sirius.
Když jsme se vraceli, narazili jsme na Mika a jeho partu. Naneštěstí si nás všimnul. Já a James jsme schovali za sebe Amy. " A hele, ty si ten její kluk co?,, James a Sirius se na mě divně podíval. " Jo, to sem já,, " Tak ti oznamuju, že ti ji přebírám,, a rozešel se k nám. Amy mě chytla za ruku. Podíval sem na ni. Celá se třásla. " Hej Reme, mám nápad,, " Teď bych bral i tvoje nápady Jamesi, takže to vyklop,, " Dej jí pusu,, " CO?,, " Slyšel si,. Polib ji do háje,, " Pro jednou ho prosím tě poslechni,, " No jo,, za tu ruku, za kterou mě držela sem si ji přitáhnul blíž. Druhou rukou sem ji chytil kolem pasu a políbil ji. Po oku sem se podíval na Mika. Zrudnul vzteky, otočil se a naštvaně odešel.
Pustil sem ji a krok odstoupil. " Díky kluci,, řekla objala nás. " Sem rád, že ti nic není,, " To my taky,, " Jamesi, jdeme najít Petera,, " Jo, jdeme,, a odešli. Prostě nás tady nechali. " Neudělal ti nic?,, " Ne, sem v pohodě. Neboj se,, odpověděl sem a pohladil ji po vlasech. " Tak to sem ráda,,
Druhý den
Hned co sem se vzbudil, šel sem vzbudit i kluky. " Hoši, je na čase vstávat a ty, Siriuis, se musíš jít chystat,, " Takže to projel?,, " Ano projel to,, " No jo furt. A kde vlastně seženu dámské věci?,, v tom někdo zaťukal. " Dále,, otevřeli se dveře a v nich stála Amy. " Dobré ráno pánové a dámo. Nesu věci pro madam Black,, " Dobré i tobě Amy a děkujeme za ty věci,, " V pohodě. No tak Siri, vstávej,, přešla k jeho posteli a shodila ho z ní.
" No jo, už vstávám,, " Že ti to ale trvalo,, " Tak mi podej ty věci, ať to mám za sebou,, " Tady to je,, a podala mu dívčí uniformu. " Běž se převléct do koupelny,, jen co se za ním zavřeli dveře, vytáhla líčení. " Chudák Sirius,, " No ták, chceš být taky holka Remusi?,, " Myslím, že to vynechám,, " Tak prosím no koment,, " Už mlčím,,
Když Sirius vyšel z koupelny, James se svalil na zem a smál se jak potrhlí. Will k tomu neměl daleko a Peter radši spal. " Tak Siriusi, tady máš líčení,, ten se na ní vyděšeně podíval. " To mi nemůžeš udělat,, " Promiň, ale musím,, a šla k němu. Čapla ho za ruku a vedla do koupelny.
Po deseti minutách vyšli. Sirius vypadal......zajímavě. " Ono to má i copánek,, zasmál sem se. " Ono to má i jméno vlčku,, " Nevypadáš špatně,, " Tak to díky Jamesi,, " Pánové, nechte tady slečnu Blackovou bít,, " Aspoň nebudeš jediná holka v naší partě. Sice jenom na jeden den, ale i tak,, " Tak to je fakt super. A ty se chovej jako dáma blecháči,, " No jo furt,, " Nechci Vám kazit náladu, ale my přijdeme pozdě,, " Do háje, to si nám nemohl říct dřív?,, " Ne, nemohl,, rychle sme popadli naše učení a vyběhli sme z pokoje.
Po cestě se Amy natáhla. Přiběhnul sem k ní a pomohl jí se zvednout. " Díky,, " V pohodě, teď už ale poběž,, nepouštěl sem její ruku a běžel dál. Když sme doběhli do učebny, učitel něco psal na tabuli. Naštěstí máme Binse, takže v pohodě. Kouknul sem se, kde seděj kluci. Nečekaně seděli v poslední lavici a hráli karty. Vážně by se měli učit.
Rychle jsme si k nim přisedli. " Kde jste byly?,, " Amy se natáhla, tak sem ji pomohl se zvednout,, " Ok,, pak jsme ztichli. Já sem dával pozor, Peter dospával, James se Siriusem hráli karty a Will s Amy hráli kámen nůžky na fackování. Musím uznat, že facka od Williama musí bolet. Od Amy už vím, že bolí. A to hodně.
Po hodině sme měli přeměňování. Tak to bude sranda. Jen co sme přišli do učebny, zazvonilo. Sedli jsme si a vytáhli učení. Do učebny vešla McGonagallová. " Pane Blacku, co to máte na sobě?,, " Paní profesorko, já nejsem pan Black, nýbrž slečna Blacková,, " Dobře slečno Blacková. Co to máte na sobě?,, " Školní uniformu,, " Pro jednou to nechám,,
ČTEŠ
Já a Poberti - Probíhá přepis
RandomNáš příběh se odehrává za dob Harryho otce. Za doby, kdy Bradavicemi pobíhala partička čtyř chlapců, kteří se nebáli nejen školního řádu, ale i Kouzelnického zákona. Za doby Pobertů a jejich přátel i nepřátel. Ale ráda bych do našeho příběhu přidala...