Je 24.12 a v pokoji pěti chlapců se ještě spí. Když se blížilo něco k deváté hodině, jako velká voda se do jejich pokoje přihnala dívka. Když spatřila čtyři(Peter odjel předchozího dne domů) chrápající obludy rozhodla se je trošku potrápit. Přeměnila se tedy ve vlka a začala hlasitě vrčet. To probudilo čtyři spáče. Všichni se podívali směrem, odkud vycházelo vrčení. Spatřili tak černého vlka a u něj kupu dárků. " Veselé vánoce Amy,, řekl jako první Remus, který se vzpamatoval jako první. Zmonˇovaná dívka se přeměnila zpět a prohlásila: " Veselé Vánoce ochrapové,, " Veselé Vánoce,, ozvalo se ještě třikrát. Amy se posadila na postel mladého vlkodlaka a začala ho výskat po vlasech. " Co budeme dneska dělat?,, " Ty seš jelito. Přece rozbalovat dárky,, " Můžu rozdávat?,, " Ano můžeš Jamesi,, celí natěšený vyběhnul z postele v pyžamu a přešel ke stomku, který měli v pokoji a dal se do rozdávání.
Amy dostala od Siriuse šampo'n a knížku: Jak zvládnout staršího bratra, nad tím se pousmála. Od Jamese dostala zarámovanou fotku ji a Remuse jak si při plnění úkolu dávají pusu. Musela s pousmát nad tou vzpomínkou. Od Petera sladkosti z Medového ráje, od Willa svetr na které je vyobrazen jelen, krysa, pes, vlk, rys a kluk. " Ten svetr jsem nechal udělat na zakázku,, " Je skvělí,, a od Remuse dostala plyšáka vlka a knihy: Bajky Barda Beedleho, Jak uvařit čokoládu a Příručku jak zvládnout klučičí kamarády v pubertě. " Moc Vám všem děkuju,, řekla a objala je.
Dále si rozbaloval Will. Od Jamese dostal hrníček s potiskem rysa v lese, od Siriuse knížku: Jak se balí holky, od Remuse plyšaka ryse a knížku: Jak přežít v lese, od Petera sladkosti a nakonec od Amy dostal fotku jich dvou jako malých spolu se svými rodiči. " Moc Vám děkuju,, poděkuje a Siriusovi rozcuchá vlasy. " Hele, já se pět minut česal!,, tedˇka se rozesmáli úplně všichni.
Tedˇka si rozbaloval James. Od Siriuse dostal stejně jako Will knížku: Jak sbalit holku, od Willa ten samí svetr jako má Amy, od Remuse knížku: Famfrpál v průběhu věků. Tohle je knížka, u který jako u jediný dokázal vydržet dýl než deset minut. Od Amy dostal plyšáka jelena, od Petera sladkosti z Medového ráje a od rodičů cukroví a svetr. " Díky Vám všem lidi,,
Na řadě byl Sirius. Od Jamese dostal novou koženou bundu, od Rema povlečení se psem, Amy mu dala plyšáka psa a hřeben. Nad tím hřebenem se pousmál a pocuchal ji vlasy. Od WIlla ten samí svetr jako James s Amy a od Petera pro změnu sladkosti z Medového ráje. Od rodičů nic, jelikož ho neměli zrovna dvakrát v lásce a on zase je. " Díkec lidi,,
A jako poslední si dárky rozbalil Remus. Od Amy dostal dostal plyšáka vlak. " Ale já sem vlkodlak,, " Vlkodlaka neměli,, od Jamese knížku: Jak sbalit holku, Sirius mu dal knížku: Historie čokolády. Při tomhle se rozjářil jak měsíček na hnoji. Od Willa fotku jich pět(s Peterem) ve svých zvířecích podobách a jeho uprostřed a k tomu ten samí svetr co dostala Amy, James a Sirius. Peter mu dal sladkosti z Medového ráje a od rodičů dostal cukroví a dva svetry. " Moc Vám děkuju,, řekl a objal je. " Mám otázku. Když my jsme dostali stejný svetr, tak kde ho máš ty?,, " V kufru,, " Oblíkneme si je a půjdeme v nich na snídani, oběd a večeři,, " Můj milý Siriusi, snídani jste zaspali. Tak sem Vám něco donesla,, " Ty seš prostě skvělá,, " Já vím,, " Kolik vlastně je hodin?,, " Šest po dvanácté,, " Jde se na oběd,, dohodli se že se sejdou za pět minut dole ve společence. Kluci se museli ještě převléct z pižama.
Když se dole potkali s Lili a jejími kamrádkami James okamžitě spustil. " Hej Evansová! Ty, Já a jmelí. Co říkáš?,, " Trhni si Pottere. Veselé Vánoce Reme,, " Tobě taky Lili,, po chvíli se tam objevila Amy se svým svetrem který dostala od svého bratra. " Koukám že Siriusův nápad se uchytil,, " Asi jo. Všichni máme ten samí svetr,, " Pojdˇte už na oběd. Mám hlad,,
ČTEŠ
Já a Poberti - Probíhá přepis
AléatoireNáš příběh se odehrává za dob Harryho otce. Za doby, kdy Bradavicemi pobíhala partička čtyř chlapců, kteří se nebáli nejen školního řádu, ale i Kouzelnického zákona. Za doby Pobertů a jejich přátel i nepřátel. Ale ráda bych do našeho příběhu přidala...