Kapitola s hodně pohledy

145 7 2
                                    

Pohled Williama

Když Lili odešla z pokoje, kluci se na mě podívali. " Tak a teď nám řekni, co si ji řekl,, zeptal se mě Sirius. " Jo, vyklop to,, přidal se k němu James a zvednul se na nohy. " Řekl sem něco, čeho budu navždy litovat,, odpověděl sem sklesle. " Jak tě tak poslouchám, není to nic dobrýho, co?,, "Ne, není,, sednul sem si a složil hlavu do dlaní. " A sakra, docela se bojím, co to bude,, " Já taky,, " Wille, řekni to,, " Jo, řekni to. Maximálně ostaneš od Náměsíčníka nakládačku,, uklidnil mě James. " Řekl sem, řekl....zatraceně, já to ani nemůžu říct,, " Tak už nás nenapínej,, " No jo. Řekl sem ji, že si někdy přeju, aby se nenarodila! Stačí?,, kluci na to zareagovali asi nějak takhle. James si šokem sednul na postel, Sirius si sednul k němu, Peter si dal dlaň na pusu a Remus tam stál jak přibytý s rukama v pěst. To sem zas něco řekl. Řeknu Amy něco, čeho lituju a za to dostanu facku od Lili a nakládačku od Remuse. Sem prostě smolař. A to všechno v jeden den. Paráda. " Zopakuj mi to,, " To nechceš slyšet,, zašeptal sem. Je vidět, že se naštval. Přešel ke mě a chytil mě za límec u košile. " Proč si ji to do háje řekl?!,, " Byl sem naštvaný,, " Tak se příště kontroluj!,, rozpřáhnul se a dal mi facku. O něco silnější než mi dala Lili. " Kdybych chtěl, dám ti taky. Ale jelikož vidím, že ti je líto toho, co si ji řekl, tak ti ji nedám,, rozhodl Sirius.

" Zítra za ní půjdeš a omluvíš se ji,, nařídil James. " Jo, půjdu,, odvětil sem. " Tak dobře. Teď už ale poťte spát,, " Jo, půjdeme,, vstal sem, šel se převléknout a vyčistit zuby. Potom sem si šel lehnout a hned sem usnul.

Druhého dne Pohled nikoho

Když se Amy ráno vzbudila, šla se převléknout a udělat ranní hygienu. " Dobré ráno Lili,, pozdravila rudovlásku. " Dobré i tobě Amy,, odvětila Lili a vystřídala se s dívkou v koupelně.

" Půjdeme na snídani?,, zeptala se. " Jo. A nevadí, že se dneska připojím k Vám?,, " Nevadí. Tak poť, holky by už měli být dole,, vzali si brašny a šli dolů do společenské místnosti. Tam na ně čekali holky z vedlejšího pokoje. Marlen, Alice a Dorcas. " Dobré ráno, můžeme jít? Nechci potkat Blacka,, " Jo jdeme,, " Holky, nevadí, když s námi dneska bude Amy?,, " Ne v pohodě,, " Díky,, " Tak a teď už jdeme. Mám hlad,, a vyrazili na snídani.

Zatím co dívky šli na snídani, poberti a William ještě spali. To však netrvalo takdlouho. Jako první se probudil Remus. Jak jinak. " Vstávat pánové,, " Zapomeň,, ozvalo se třikrát. Jo třikrát. Peter radši nevnímal. " Ale noták. Jamesi, dole ve společence je Lili. A Siriusi, s Lili je dole i Marlen,, to jste měli vidět ty starty. Vyskočili z postele a doslova vyběhli do koupelny. " Tak a teď ještě ty dva zbývající,, řekl si Remus. " Péťo, je snídaně,, no, teď to nebyly sice sprinty, ale rychlí docela byl. Remus nad tím pokroutil hlavou a přešel k posteli posledního chlape. " Wille, dole ve společence s Lili a Marlen je i Amy,, no, nebyl rychlí, ale vstal.

No nic, vrátíme se k dívkám. Spokojeně šli do síně a cestou si vyprávěly vtipné zážitky. " Nakonec sem se ho zeptala, proč nejde on, když dámy mají jít první,, vyprávěla Marlen o Siriusovi. "Jak zareagoval?,, " Řeknu to takhle, " To bolelo McKinnonová" herečka,, " Jo to on je. na něj nikdo nemá,, " No, možná tak Brumbál,, "To je fakt,,

Když došli do síně, sedli si ke stolu a nandali si na talíř. Amy si vzala ovesnou kaši a pomerančový džus, Lili lupínky s mlékem, Marlen čaj a rohlík s marmeládou, Alice chleba s medem a k tomu kakao a Dorcas si vzala sendvič a taky kakao. " Co máme první hodinu?,, " Já a Amy máme Bylinkářství no a vy tři máte věštění z čísel,, " Bezva. To zase bude cirkus. Zkuste si to představit, " Pohlédněte do své mysli a hledejte své číslo". Je to blbina,, napodobila Dorcas profesorku na věštění. " Ale docela si ji trefila,, " Děkuji,, a jedli dál. Lili se chtěla zvednout, ale zarazili jí postavy ve dveřích do Velké síně. Stáli tam poberti s Williamem. " Am, Amy?,, " Ano?,, " Podívej se ke dveřím,, Amy se tam podívala. Jen co je spatřila, otočila se na proti sedící Alici a praštila se hlavou do stolu a nechala ji tam. " Amy, co blbneš?,, " Se podívej ke dveřím,, a ukázala tím směrem. Marlen se tam podívala. " To je. Amy, přidám se k tobě,, a udělala to samé jako Amy. " Holky, hlavy vzhůru. Půjdeme na vyučování a budeme je ignorovat,, " Jo, to by šlo,, vstaly a šli na vyučování.

Já a Poberti - Probíhá přepisKde žijí příběhy. Začni objevovat