Druhého dne se šli poberti a Williem podívat jak se daří jejich kamarádce Willově sestře. Když vešli dveřmi na ošetřovnu, Amy už byla vzhůru a zrovna ji kontrolovala madam Pomfeyová, jestli už může jít domů. "Ahoj kluci,, "Ahoj Amy,, "Kdy tě pustí?,, " Před pár okamžiky mě pustili,, oznámil jim Amy a zvedala se z lůžka, ve kterém ještě před chvilkou ležela. Vzala si berle(protože měla naražený kotník) a vyrazili do společenky. Cestou se ji Will zeptal, jestli ji to udělal on. Ona přikývla a ujistila ho, že se na něj nezlobí. To ho trošku uklidnilo.
Když tam dorazili, řekli Willovi že to, že Amy s Remusem chodí je jenom žert. Zasmáli se tomu a Will jim pak řekl, že má rande a už musí jít aby nepřišel pozdě. Rozloučil se s nimi a odešel ze společenky. Ostatní si posedali na sedačky a začal výslech. "Koukám že žiješ Reme,, "Jo, na štěstí. Zachránil mě Tichošlápkův patron,, "Aha,, "A co ty? Jak se ti to stalo?,, "No.....brácha,, "Williem?,, "Jo,, "Jak? Vždytˇ tě jenom odstrčil,, "No právě. On má sílu. Strčí do tebe a ty seš rozpláclej na zemi. Nemám mu to za zlé,, " Proč mu to nemáš za zlé? Vždytˇ ti ublížil!,, " Neudělal to schválně,, "Ale ublížil ti!,, "Náměsíčníku, klid. Amy je tady a živá,, " Sklapni Jamesi,, "Reme uklidni se,, " Mám chutˇ mu rozbít držku!!,, to už se Amy naštvala" REMUSI JOHNE LUPINE!! OKAMŽITĚ SE UKLIDNI!! NIC MI NENÍ TAK BUTˇ V KLIDU!!,, ten na ni koukal, jako kdyby spadla z višně. Docela ho překvapilo, že se něj takhle rozkřikla. To samí se dělo v hlavě Jamese i Siriuse. Oba byli překvapení, že se na jejich kamaráda takhle rozkřikla. Měla na to ale právo. Remus zbytečně vyšiloval. " Prominˇ Reme. Nechtěla sem takhle křičet,, začala trošku vzlykat Amy. " V pohodě. Mělas na to právo. Neměl sem tolik vyšilovat,, " To teda neměl. Takhle naštvanýho jsme tě ještě neviděli,, " James má pravdu,, " Omlouvám se kluci. Já byl jenom vytočený, že Will ublížil Amy,, " Já ti už po několikátý říkám, že to neuděl schválně,, " Poslechni ji někdy,, " Ty máš o poslouchání co mluvit Siriusi,,
" Nechcete si jít do našeho pokoje něco zahrát?,, " No......pokud to nebude vadit tak já souhlasím,, " Ne, vůbec to nevadí,, " Jo,, " Tak deme hrát,, vykřikl Sirius a rozběhnul se s Jamesem do jejich pokoje a Remuse s Amy nechali za sebou. " Tak, půjdeme ne?,, " Jo,, a rozešli se směr pokoj pobertů. Amy šla ale o poznání pomaleji když měla ty berle. " Reme, počkej na mě,, " Jo prominˇ. Zapoměl sem, že máš berle,, omluví se Remus a zpomlí na úrovenˇ Amy. " V pohodě. Klidně běž na před. Já se tam nějak dostanu,, " Zapoměnˇ. Nenechám tě tady samotnou,, " Díky Reme,, poděkuje Amy a vydají se na cestu do pokoje pobertů. Po chvíli mladého vlkodlaka něco napadlo. " Amy, zastav na chvilku,, " Dobře,, " Potˇ blíž,, " Ok,, jen co je u něj, chytne ji pod koleny a vezme si ji do náruče. " Polož mě na zem, sem těžká,, " Zapomenˇ,, " No tak, polož mě na zem,, " Ne,, " Jo,, " Ne,, " Jo,, " Jsme tady,, " Seš tvrdohlavej jako brácha,, " Konečně ste tady,, " Tady pán mě musel vzít do náruče,, " To proto, abychom tady byli rychleji,, " Nehádejte se jak manželé po dvaceti letech,, " Sklapni Siriusi!!, řekli oba dva naráz. " Tak co si zahrajeme?,, " Flašku,, " Ok?,, " Pokud to nebude svlíkací tak jo,, " Petere hraješ taky?,, " Omlouvám se ale ne. Mám trest s Křiklanem. Vybouchnul mi kotlík,, " Aha. Užij si to,, omluví se Peter a když se za ní zavřou dveře začnou hrát. Jako první točí Sirius. Padne to na Jamese a Amy. " James dává úkol,, "Ok. Takže Amy. Za úkol ti dávám..................prašti Siriuse holí po hlavě,, " Ani nevíš jak ráda,, " NÉ JÁ NECHCI CHCÍPNOUT. SEM MOC KRÁSNÝ A MLADÝ,, "Prominˇ. Úkol je úkol,, jen co to dořekla, praštila ho holí po hlavě. Ten si začal okamžitě hladit místo kam ho Amy praštila. " Dobře. Amy, točíš,, tentokrát to pado na Remuse a Siriuse. "Siriusi, dáváš úkol,, " Dobře. Tak, Náměsíčníku,, mrkne na Jamese, " Dej pusu tady naší Amy,, " Co?,, " Dej pusu Amy. A musíš na rty,, po tomhle oba jmenovaní zrudnou jako Liliiny vlasy. " No, tak jo,, řekne Remus a jde blíž k Amy. Ta sedí jak přibitá a sleduje přibližujícího se chlapce. Když dojde až k ní, sedne si vedle ní a nahne se. Opatrně ji políbí. Oba dva si koukali do očí a nehodlali uhnou pohledem. V to se ozvalo cvaknutí. Oba dva se od sebe odtrhli a podívali se směr James a Sirius. Ani je nepřekvapilo, že Sirius drží v ruce pohyblivou fotografii na které jsou oni dva jak si dávají pusu. Amy zrudla a Remus zbělal. " Jestli to uvidí brácha sme mrtví Reme. Já proto, že sem se nechala a ty, že si mi dal pusu,, " A co oni dva?,, " Ty zabijeme zase my dva,, odpoví mu Amy.
ČTEŠ
Já a Poberti - Probíhá přepis
RastgeleNáš příběh se odehrává za dob Harryho otce. Za doby, kdy Bradavicemi pobíhala partička čtyř chlapců, kteří se nebáli nejen školního řádu, ale i Kouzelnického zákona. Za doby Pobertů a jejich přátel i nepřátel. Ale ráda bych do našeho příběhu přidala...