Štědrý den

172 10 0
                                    

Když Amy vstala uvědomila si, že jsou vánoce. Na nic nečekala, popadla dárky a vyběhla z jejího pokoje a běžela do pokoje jejího bratra a pobertů. Když byla na schodech do chlapeckých ložnic, srazila se s Charliem. " Charlie, jsou vánoce,, vykřikla. " Já vím, je to skvělé, že,, " To teda je. promiň, ale já už budu muset jít. Veselé vánoce,, a běžela dál.

Jen co byla před dveřmi do pokoje pobertů a jejího bratra, neklepala a rovnou tam vtrhla. " Vstáváme pánové! Jsou vánoce!,, zakřičela tak moc hlasitě, že snad i Brumbál ji slyšel. " Co se děje?,, zeptal se zmatený James, který se právě vzbudil. " Já nic nesnědl, přísahám!,, vykřikl pro změnu Peter. " Mě by ani nenapadlo tě obviňovat z toho, že si něco snědl,, " To seš ty Amy? Já měl málem zástavu,, " To by byla ale škoda. Chyběl by si nám tady Siriusi,, " No, tobě možná jo, ale mě ne,, jen co to dořekl, probodla ho Amy pohledem, který říkal " Řekni to ještě jednou a nebudeš mít děti". " Už mlčím,, " Tak je hodný Willík,, " Sklapni paroháči,, " Nechte toho, a poťte rozbalovat dárky,, " Tenhle rok budu rozdávat dárky já,, " To mi nemůžeš udělat blecháči,, " Právě že můžu paroháči,, " Nehádejte se jako manželé po dvaceti letech,, " Kušuj Náměsíčníku,, vykřikli oba dva zároveň. 

" A co kdyby tentokrát rozdával Peter,, navrhla Amy. " Ne,, " Jo,, " Ne,, " Jo,, " Prostě rozdávat bude a bez řečí,, " No tak jo,, povolil nakonec James. " Díky lidi,, poděkoval Peter. " Jasně. Tak už rozdávej,, popohnala ho Amy. " A vy čtyři,, ukázala na Remuse, Jamese, Siriuse a Willa. " Vylezte z postele,, " A co když nevylezeme?,, " Budu chodit s Robinem,, řekla lišácky Amy. To jste měli vidět výraz Remuse a Williama. Ti okamžitě vystartovali z postele, přešli k posteli, na které ležel James a vytáhli ho z ní. To samé zopakovali se Siriusem. " Hotovo. Už jsme venku z postele,, " Vy jste ale šikulové,, pochválila je jako malé děti Amy. Položila dárky pod menší stromek, který měli v pokoji a posadila se vedle Jamese. " Tak Péťo, rozdávej,, " Dobře,, přešel tedy ke stromku a vytáhnul první balíček, který byl pro Remuse. Podal mu ho a šel pro další.

" Díky za rozdání dárků Péťo,, poděkovala Amy a rychle ho přátelsky objala. Když se od něj odtáhla, stál tam jako kamenný sloup. " Hej, už se můžeš hýbat,, zamávala mu před obličejem Amy. A jako by rozmrzl se posadil na místo, kde měl svoji kupičku. 

Všichni se dali do rozbalování. 

Amy dostala od Willa novou knížku Oliver, kocour který zachránil vánoce-doporučuju přečíst. Je to skvělá kniha-. Od Remuse tričko a taky knížku Cesta hněvu. To ji trošku překvapilo. " Jo, ta knížka je sice pro kluky, ale tak mě napadlo, že se ti bude líbit,, " Vypadá skvěle,, dála od Siriuse dostala plakát Puddlemerštích Spojenců, od Jamese teplou deku s potiskem vlka, do které se hned zabalila. A nakonec od Petera dostala pohyblivou fotku jich šesti, jak si hrají na sněhu a to v rámečku, který měl tvar srdce. Nenápadně se podívala na Remuse, který propaloval pohledem Petera. Kdyby uměl pohled zabíjet, Péťa by se nedožil druhého dne." Děkuju moc Vám všem,, poděkovala a jednoho po druhém objala.

Jako další rozbaloval nedočkaví James. Od Siriuse dostal povlečení s potiskem zlatonky, od Willa pro změnu poletující zlatonku, na které bylo vyryto: Nejlepší chytač v Bradavicích. Jen co si to přečetl, ušklíbnul se. " Ta zlatonka má pravdu. Já totiž sem nejlepší chytač v Bradavicí,, " Jo, jasně,, no, dále dostal od Amy čelenku s parožím, kterou si hned nasadil, od Petra sladkosti a od Rema knížku Chytači století. " Díky lidičky,, 

Teď byl na řadě Remus. Od Willa dostal knihu Eragon, od Siriuse krabici plnou čokolády. Jen co to rozbalil, začal se smát jako kdyby utekl od Sv. Munga. Dále dostal od Jamese pro změnu sérii knih Dračí rytíři, od Petera plyšáka lva a od Amy Čarodějné taháky do kapsy. " Neměla si to dát radši Jamesovi nebo Siriusovi?,, " Ne, to by pak nebyla taková sranda. Já ale počítala s tím, že s tím nebudeš spokojený, tak sem ti koupila ještě něco,, usmála se a spod deky vytáhla čelenku s vlčíma ušima a  nasadila mu ji na hlavu." Díky všem,, poděkoval.

Na řadě byl Sirius. Od Jamese dostal leštidlo na koště, od Amy čelenku, na které byly psí uši. Hned si ji nasadil na hlavu a zasmál se. William mu daroval zateplené ponožky, které vlastnoručně pletl. "Sem nevěděl, že umíš plést,, " Moje tajemství,, pochlubil se a pobídl ho, aby rozbaloval dál. Dále od Remuse dostal knihu Jak nenápadně zbalit učitelku/profesorku a od Petera sladkosti z Medového ráje. " Vám všem patří můj dík,, 

Jako další šel na řadu Peter. Od Willa dostal Enciklopedii jídla, od Remuse hrnek s nápisem Dotkni se mě a poliju tě. Od Amy myší uši na čelence, kterou si jako ostatní nasadil na hlavu. Sirius mu dal sladkosti z Medového ráje a od Jamese klapky na uši. " Děkuju za dárky,, poděkoval a usmál se.

No a na konec rozbaloval WIlliam. Od Remuse dostal polštářek s potiskem Puddlemeršštích Spojenců, od Jamese krabici, ve které byly bomby hnojůvky. " To se mi bude hodit,, " Já to věděl,, dále dostal mikinu s logem nebelvíru od Siriuse, nějaké dobroty od Petera a od Amy rysí uši na čelence-prostě uši, které má rys-. " Děkuji mockrát za tyto překrásné dary,, poděkoval. 

" A kde máš ty svoje uši na čelence Amy?,, " No, neměli dvoje vlčí,, " Aha,, " To se dá napravit,, ozval se Remus. " A jak?,, " Zdvojovacím kouzlem,, " Jo, to je dobrá myšlenka,, Remus si sundal svoje uši a položil je na podlahu. Vzal si hůlku, mávnul, vyslovil formuli a místo jedněch uší zde leželi dvoje. " Ty mě nepřestaneš udivovat Lupine,, " Už to tak bude,, potvrdil Remus. Vzal jedny vlčí uši a nasadil je Amy. pak si nasadil i ty svoje. " Díky Reme,, " Nemáš zač,, odvětil a pohladil ji po vlasech.

V tom si Amy na něco vzpomněla. " Nebude Vám vadit, když půjdu dát dárek jednomu kamarádovi?,, " Ne, jen běž,, " Díky brácha. Mějte se pánové,, a jako blesk vystřelila z jejich ložnice a mířila do své ložnice. Tam se pozdravila s Lili, předala ji dárek, popadla dárek pro jejího kamaráda a běžela ho najít.

" Promiň, ale nevíš, kde bych mohla najít Robina Fletchra?,, zeptala se jednoho havraspárce. " Jo, je ve Velké síni,, " Díky,, poděkovala a rozběhla se za ním.

Když doběhla do síně, vyhledala u havraspárského stolu jejího kamaráda. Když ho našla, rozešla se k němu. " Ahoj Robine,,  "Ahoj Amy,, " Chtěla sem ti dát dárek,, řekla a podala mu zabalený balíček. Když ho měl v rukou, rozbalil ho. Z pod balícího papíru na něj vykoukla nová čepice. " Děkuju. Taky pro tebe něco mám,, a zašátral v kapce své mikiny. Vytáhnul malou zabalenou krabičku, kterou ji podal. Amy si krabičku vzala a opatrně rozbalila. Když ji otevřela, vykoukl na ni náhrdelník s vlkem. " Děkuju moc. A můžu se zeptat, proč vlk?,, " Jednou, na OPČM, když jsme měli vyvolávat patrony, sem se podíval, jakého máš ty. Vyděl sem vlka, tak sem si řekl, že tě to potěší,, " mockrát ti děkuju,, a objala ho. " Nemáš zač,, " Ale mám. Už budu muset jít. Ještě se uvidíme,, a zmizela mu z dohledu.

Byla zrovna ve společence, když k ní doběhl Charlie. " Ahoj Amy. Chtěl sem ti předat tohle,, a podal ji dárek. " Děkuju. Pokud tady počkáš, hned přinesu ti tvůj dárek ode mě,, křikla po něm, když vybíhala schody do dívčích ložnic. Vtrhla do pokoje, popadla dárek, který měla pro Charlieho a běžela zpátky. " Sem tady,, " Super,, " Tady máš dárek. veselé vánoce,, " Díky. I tobě veselé,, a dali se do rozbalování. Amy od Charlieho dostala novou, teplou šálu a Charlie od Amy zimní rukavice. " Díky,, " Já taky děkuju,, objali se a každý šel zase za svým.

Vám všem přeju krásné vánoce. Ať je máte tak veselé, jak jen to jde.


Já a Poberti - Probíhá přepisKde žijí příběhy. Začni objevovat