U Jamese 2. část

224 14 6
                                    

" Tak a tady je váš pokoj,, " Díky Jamesi,, " V pohodě. Až si vybalíte tak přit'te ke mě. Budeme hrát flašku,, " Ok,, když James odešel, dvojčata si začala vybalovat. " Já mám hotovo,, " Já taky,, " Kdo bude dřív u Jamese vítězí,, vykřiknul Will a už běžel k Jamesovi. " Hej! To není fér,, a už běžela za Williemem. 

Když Will doběhnul do Jamesova pokoje, srazil všechny chlapce na jednu hromadu. " Sorry kluci,, v tom do pokoje vběhla Amy. " Super, valná hromada! Já se přidám,, " A sakra,, je poslední co Sirius slyší než na hromadu nad ním přibyde nová zátěž. " Okamžitě slezte,, " Promiń, mě se nechce. Kluci, vy ste od ted' můj nový polštářek,, " A co já?,, " Ty máš tvrdý rameno,, " Smůla Willíku,, " Sklapni paroháči,, takhle tam leželi ještě dlouho. Jen co vstali, James vytáhnul flašku. " Jdeme hrát?,, " Jasně,, tak si všichni posedali do kroužku a do prostředka dali flašku. James zatočil a padlo to na něj a Willa. " Willíku, dáváš úkol,, " Dobře. Jamesi, zakřič z okna, že McGonagallová je tvoje přítelkyně,, " Ok,, 

James otevřel okno a zařval. " MCGONAGALLOVÁ JE MOJE PŘÍTELKYNĚ!!,, " Výborně paroháči,, " No jo. Točíš,, tet' to padlo na Siriuse a Amy. " Sirius dává úkol,, " No nazdar,, " Neboj vlčku,, " Já nejsem vlček. To už je obsazený. Neber to nějak špatně Reme,, " V pohodě,, " Dobře. Takže ty, se proměníš na vlka a skočíš na Jamese,, " Super,, přeměnila se a rozeběhla. Ostatní kromě Jamese ji uhnuli z dráhy. Rozeběhla se a skočila. Když dopadla cítila pod sebou něco měkého. " Zatraceně! To není vlk ale kráva,, " Omyl paroháči, to není ani vlk ani kráva, ale moje sestra. No tak Amy, slez z něj,, Amy z něj slezla a přeměnila se zpět. " Díky Siriusi, to byl super úkol,, a plácla si s ním. " Tak točíš Amy,, Amy roztočila flašku a padlo to na Remuse s Jamesem. " Remusi, dáváš úkol,, " A proč ne já?,, " Protože to padlo na Remuse,, " No dobře,, " Tak Jamesi, si svlíkneš tričko a vyhodíš ho z okna,, " Ste si na mě všichni zasedli nebo co?,, " Zřejmě ano Jamesičku,,  " No jo,, svléknul si tričko a vyhodil ho z okna. Jen co to okno zavřel, přešel ke skříni a vytáhnul jiný. " Tak točíš Remusi,, Remus zatočil a padlo to na Jamese a Amy. " Jamesi Pottere, je mi ctí vám oznámit, že točíte,, " SUPER!,, " Pomoc,, " Tak má milá Amy,, "Já myslel, že tvoje milá je Evansová,, " Taky že je. No pokračujeme. Amy, ty dáš pusu Náměsíčníkovi,, " No, tak jo,, " A rty na rty,, po tomhle všichni kromě Jamese a Siriuse vykulili oči. Amy si přisedla k Remusovi. Lehce se začala přibližovat. Když byla až u ně, spojila jejich rty v jedno. Chlapec se nebránil. Když se od sebe odtáhli, Amy byla červená jako rajče. " Splněno,, " Super. Točíš,, dívka zatočila. Padlo to na Siriuse a Willa. " Will dává úkol,, " Těš se Tichoši,, " Tak to nedopadne dobře,, " Máš pravdu. Ty si necháš od Amy zaplést copánky,, " Seš super brácha. Těš se Siriusi,, " Prosím, ušetři mě,, " Nene,, a začala zaplétat. " Hotovo. No vydíš jak ti to sluší Siriusi,, " No, nevypadám zas až tak špatně,, " Točíš Willíku,, " Neříkej mi Willíku paroháči,, a zatočil. Tentokrát to padlo na Remuse a Amy. " Náměsíčníku, dáváš úkol,, " Konečně někdo, kdo to má v hlavě v pořádku,, " A já sem vosk?,, " Ano bráško,, " Amy, ty učešeš Jamese,, " Konečně,, a začala ho česat. Jen co skončila, byla se svoji prací tak spokojena, že si musela učesaného Jamese vyfotit. " Tohle až uvidí Lili, bude valit bulvy,, " Tak to teda,, " VEČEŘE!,, " Tak jdeme na večeři,, a šli do jídelny.

Jen co tam přišli, paní Potterová zrovna dávala jídlo na stůl. Hned co si sedli a popřáli dobrou večeři, pustili se do jídla. " A kde pracují vaši rodiče Willieme,, tomu zaskočilo. " Brácha, skus se napít,, Will se napil. " Díky. No, naši rodiče, sou mrtví,, tet' pro změnu zaskočilo pan Potterovi. " Moc se omlouváme. Netušili sme to,, omluvila je paní Potterová a šla obejmout Amy, které padali slzy. " Děkuji paní Potterová,, " Kdybyste něco potřebovali nebo měli s něčím problém, řekněte mi to,, " Děkujeme,,

Já a Poberti - Probíhá přepisKde žijí příběhy. Začni objevovat