Už se k ní nepřibližuj!

138 4 0
                                    

Pohled Amy

" Nech mě!,, házela sem sebou. Jeho to bohužel neodradilo. "Ne,, v očích se mi objevovali slzy. " Prosím, nech mě být,, prosím. Chytil mě i za druhou ruku. Začala sem sebou cukat o něco víc. " Nech toho!,, pustil mi moji ruku a dal mi facku.

Asi tam budu mít modřinu. Zatlačil na mě a já kvůli tomu couvala, až sem zády narazila na zeď. Chytil mě i za druhou ruku a obě dvě je zvednul a dal je vedle mé hlavy. Už sem to nevydržela a začala potichu vzlykat. Pomoc, prosím.

Pohled Williama

Sešel sem do společenské místnosti a čekal, až přijde Amy. Většinou se hned vrátí. Takže to nebude moc dlouho trvat. Sednul sem si do křesla a čekal.

" Co tady děláš?,, " Čekám na ségru,, " Ona se ještě nevrátila?,, " Ne Jamesi, ještě ne,, něco mi tu nehraje. " Půjdu ji najít,, " Jdu s tebou,, " Dobře,, zvednul sem se a s Jamesem vyšel z věže. " Říkala, kam jde?,, " Ne, neříkala. Ale neměla by být daleko,, odpověděl sem.

Už ji hledáme asi pět minut. A pořád jsme ji nenašli. Snad se ji nic nestalo.  " Prosím, přestaň,, " Buď zticha!,, otočil sem se na Jamese. To byla Amy. Vyšli jsme za roh. To co sem uviděl potom, mě ujistilo o tom, že ji musím chránit víc, než doposud. Naštval sem se. 

" OKAMŽITĚ JI PUSŤ!!,, zakřičel sem na něj. Otočil se na nás. Malfoy. Rozešel sem se k nim a James za mnou. Když sem k němu došel, rozpřáhnul sem se a dal mu pěstí. Pustil ji a odstoupil o několik kroků dozadu. 

Mezitím James do šel k Amy a vzal ji do náruče. " Běž s ní do věže. Já si to zatím vyřídím tady s tím hajzlem,, přikývnul a odešel. " Dneska si to odskáčeš,, a dal sem mu znova pěstí. Trošku víc než předtím, takže slítnul na zem. Nahnul sem se nad něj a chytil ho za límec u košile. " Ty, už se k ní nikdy nepřiblížíš. JE TI TO JASNÉ!?,, nic neříkal.

" Fajn,, pustil sem ho a šel do věže. Došel sem před dámu. " Znáte heslo?,, " Fénixovo peří,, zavrčel sem. Odklopila obraz a já vešel do společenky. Vyšel sem schody do našich pokojů a vešel do našeho. Jen co sem za sebou zavřel dveře, někdo mi skočil kolem krku. Ségra. 

" Děkuju kluci,, popotáhla. Objal sem ji kolem pasu. V pokoji sem byl jenom já, Amy a James, který po chvíli odešel. " Seš celá?,, dal sem ji ruku na tvář. Ucukal. Podíval sem se na její tvář. Byla červená. Vytočil sem se. " To ti udělal on?!,, zavrčel sem. 

Přikývla. Zamračil sem se. Pustil sem ji a chtěl si to jít vyříkat s Malfoyem. Byl sem skoro u dveří, když mě Amy chytila za ruku. " Amy pusť mě,, " Ne,, " blížil ti,, řekl sem trošku naštvaně. " Už se to nestane,, zatáhla mě za ruku. Já však stál na místě. " Wille-,, " Ne! Pusť mě!,, zvýšil sem hlas. Lekla se a vyděsila. To se nechtěl.

" Promiň, nechtěl sem na tebe zvyšovat hlas,, omluvil sem se ji a objal. " Já se na tebe nezlobím,, ujistila mě. " Nikam chodit nemusíš. Sem si jistá, že když sem s Jamesem odešla, dal si mu ránu do nosu,, " Jo, dal. A dokonce dvě,, " Tak vidíš. Ni už dělat nemusíš. Už si udělal dost,,

" Dobře. A neudělal ti nic jiného?,, " Neboj neudělal,, " To sem rád,, držel sem ji u sebe. Vzdálili jsme se od sebe. " Půjdeme za klukama?,, " Dobře. Ale nejdřív mi řekni, kdo k nám poslal tu bombu,, " No, já,, nervo'zně se podrbala na zátylku. " Ty uličnice,, zasmál sem se a pocuchal ji vlasy. 

" Nevím kdo z nás dvou je tu uličník. Ale já to nejsem,, " Tím chceš říct, že já-,, " Ano ty,, " Radši půjdeme dolů. Jo?,, navrhnul sem. " Tak jo. Když jinak nedáš,, šli jsme dolů do společenky.

" Á, tady je máme,, " Nech toho blecháči,, napomenul ho James. Sedli jsme si k nim. " Co jste řešili?,, " Radši se ani neptej,, opřela se o Remuse. Chytil ji  za ruku. " Amy by se nám k něčemu chtěla přiznat, že jo ségra,, " Wille. No dobře. To já k vám hodila tu bombu,, " Já to věděl,, vykřikl Sirius. 

" A co s tím uděláš Siriusi? Přetrhneš nás?,, " Nás?,, nechápal Remus. A já ostatně taky. " Já zase řekla něco, co sem říkat neměla, že jo,, " Ty si nebyla s Fletchrem?,, " Byla,, " Tak proč-aha,, pochopil Peter. " Nemyslíš tím to, že on byl s tebou?,, zeptal sem se. " No, jo byl,, " Já se z tebe zblázním,, " Chceš hodit do blázince?,,

" Co je to blázinec?,, " Taková nemocnice pro bláznivé lidi. Pro blázny,, vysvětlila ségra. " Aha, takže nemocnice, do které pošleme polovinu zmijozelu,, zasmál se Sirius. " Né,, zanaříkal sem. " Víte vy co? odvedem debatu jinam,, " Souhlasím,, " Tak třeba, kdy půjdeme na večeři?,, Péťo. 

" To není špatný nápad,, přikývl James.

" To není špatný nápad,, přikývl James

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

" Tak je rozhodnuto. Jde se na večeři,, 

Pohled Amy

Šli jsem na večeři. Musím se přiznat, mám hlad. Jako první šli James s Willem a Siriusem a za nimi Peter. A nakonec já s Remusem. " Co se stalo?,, " Nic, co by se mělo stát,, " James tě nesl v náručí uplakanou. Fakt se nic nestalo?,, " Ne nestalo,, " Kecáš,, " Nekecám,, šli jsme dál. 

V síni jsme se navečeřeli a zase šli do věže. Teda, Will, Peter, James a Sirius. Mě cestou zastavil Remus. " Amy, já vím, že se něco stalo,, nic sem neříkala. " Mě to můžeš říct,, promiň Remusi. Ale nemluví se mi o tom snadno. 

Sklopila sem hlavu. Zvedl ruku a nadzvedl mi hlavu. Nevím čím, ale připomnělo mi to tu chvíli s Malfoyem. Začala sem se třást. Všimnul si toho. Ruku dal dolů a chytil mě za zápěstí. Vyděsila sem se a vytrhla se mu. Nechápavě a trošku i překvapeně se na mě podíval.

" Já, promiň Remusi. Nevím, co se stalo,, vzlykla sem. " V pořádku. Mě se bát nemusíš, já ti neublížím,, udělal ke mě krok. " Co se ti stalo?,, " Když sem...,,

Po převyprávění toho, co se ji stalo

" A to je asi tak nějak všechno,, ukončila sem to. " Můžu tě obejmout?,, místo odpovědi sem ho objala. " Neboj. Už si v bezpečí,, objal mě. Zabořila sem  obličej do jeho mikiny.

" Půjdeme do věže, jo?,, " Dobře,, rozešli jsme se do věže.

Já a Poberti - Probíhá přepisKde žijí příběhy. Začni objevovat