Sen Amy
Je tady tma. Kde to jsem? Au, do něčeho sem narazila. Zaostřila sem na tu věc. Byla to zeď. Šla sem po jejím obvodu, až sem konečně narazila na asi dveře. Zatlačila sem na ně a ony se otevřely. Opatrně sem vešla dovnitř. Zkusila sem nahmatat hůlku. Povedlo se. Rozsvítila sem ji. Byla tady tma, i když sem ji měla rozsvícenou. Šla sem dál. Bála sem se, co na mě vyskočí nebo nevyskočí.
Ticho. Jako v hrobě. Najednou sem uslyšela hlasy. Ozývali se kousek ode mě. Natáhla sem ruku a zkusila něco najít pomocí hmatu. Nahmatala sem dveře. Vzala sem za kliku a otevřela je. Vešla sem dovnitř. Bylo tady celkem světlo.
" Co si to dovoluješ ty krvezrádče?!,, ten hlas poznávám. to je Bellatrix Blacková. A ten " krvezrádce" je nejspíš Sirius. " Nech ho být ty černý květáku,, James. Co tady dělají. Moment, kde jsou tihle dva, nebudou daleko ani ti tři další. " Buď zticha Pottere!,, " Co od nás chceš Blacková?,, William. " Chci, aby jste se připojili k čistokrevným,, " Ne díky,, Remus. " Připojte se, nebo ji zabiju,, " Koho že zabiješ?!,, " Tu couru Blackwoodovou,, " Co si to řekla?!,, " Zeptám se ještě jednou. Přidáte se k čistokrevným?,, " Nikdy!,, Peter. " Jak chcete. Avada Kedavra!,, " Né, Péťo!,, vykřikla sem. " Amy!? Vypadni!,, " Zabila mi kamaráda! Myslíš, že vypadnu!?,, " Ano myslím!,, " Ticho! Ptám se znova, přidáte se k čistokrevným?,, " Seš hluchá, blbá nebo obojí?! Nikdy se nepřidáme!,, " Jak chceš. Uvědom si ale, můj milý bratránku, že ji máš na svědomí,, " Co!?,, " Avada Kedavra!,,byla sem vyděšená.
Zelený paprsek mě nezasáhl. Když ne mě, tak koho? " Williame!,, teď sem už slzy spustila. Nejdřív Peter, potom i brácha. " Dobře, já se přidám. Jenom jim neubližuj,, souhlasila sem. " Amy! Nedělej to!,, " Nemám na vybranou. Ublížila by vám,, " To je jedno. Nesmíš se k nim přidat,, " Promiň Jamesi,, " Správně Blackwoodová,, škodolibě se zašklebila Bella. Šla sem k ní. Někdo mě chytil za zápěstí a přitáhnul k sobě. " Nikam nejde,, Sirius. " Siriusi, ublíží vám,, " Má pravdu, tak ji pusť nebo se něco stane,, " Až naprší a uschne krávo,, " Řekli jste si o to. Avada Kedavra,, zelený paprsek zasáhnul Jamese. " Dvanácteráku!,, " Jamesi!,, " Ne ne ne! To je kvůli mě. Můžu za to já!,, rozplakala sem se nanovo. " Amy, není to tvoje chyba,, " Nelži! Je to moje chyba!,, " Klid,, " Tak co, už jste změnili názor?,, " J-,, " Ne! To že nám zabiješ přátele a rodinu neznamená, že se k tobě přidáme!,, " Tvoje volba. Avada Kedavra!,, " Siriusi!,, " Tichošlápku!,, klekla sem si k němu. " Ne, neopouštěj mě,, " Už pro něj nemůžeme nic udělat,, viděla sem, že i Remusovi padají slzy. " Pro něj ne. Ale pro tebe ano,, " Ne, to neuděláš,, " Musím. Abys byl v bezpečí,, zvedla sem se a šla k Blackové. " Tak je hodná,, než sem k ní došla, objal mě Remus kolem pasu. Otočila sem se na něj a políbila ho. " Sbohem Remusi,, šla sem k ní a nechala slzy téct po mě tváři. " Amy, vrať se!,, " Buď zticha!,, " Nech ji a mě jít,, " Řekl sis o to. Avada Kedavra,, " Né, Remusi,, běžela sem k němu. " Ne. Remusi, neopouštěj mě,, " Je to jeho chyba. Neměl to dělat,, " Není to jeho chyba. Ale moje. Můžu za to já,, " Přestaň fňukat. Nikoho už nemáš, tak se přidej k nám,, " Nikdy. Mdloby na tebe!,, zasáhla sem ji. Odletěla několik metrů daleko. Když se vzpamatovala, zrudla zlostí. " Co si to dovoluješ?!,, " Oplácím ti to, co si provedla mým přátelům a rodině. Až na to, že v malým,, " Tohle si dovolovat nebudeš. Když se k nám nechceš přidat, zemřeš stejně jako oni. Avada Kedavra!,, vykřikla kletbu a zelený paprsek mě zasáhl. Mrtvá sem se skácela na zem.
Pohled Remuse
Probudilo mě vrtění vedle mě. Amy se asi něco zdá. " Né, Péťo!,, vykřikla a dál spala. Musí se ji zdát něco zlého. " Amy,, promluvil sem na ni. Nic. Spala dál. Vrtět se nepřestala, naopak. " WIlliame!,, zase vykřikla. To už se ale vzbudil Will. " Děje se něco? Zdálo se mi, že mě někdo volá,, " Amy má asi noční můru,, " Aha. A je v pořádku?,, " To nevím. Vrtí se a vykřikuje,, " A co?,, " Nejdřív volala Peterovo jméno a teď i tvoje. Bojím se o ni,, " Bude v pořádku,, zvednul se a přešel k moji posteli. " Amy,, lehce s ní zatřesl. " Ne ne ne,, začali ji padat slzy. " No tak, Amy, probuď se,, zatřepal s ní o trošku víc. " Siriusi!,, vykřikla znova. " Co se děje?,, vzbudil se i Sirius. " Amy má noční můru,, " Aha. A je v pohodě?,, " Doufám,, taky se zvednul a přešel k nám. Sednul si na postel a pozoroval ji s námi. Vrtěla se o poznání víc. " Né, Remusi!,, zakřičela. " Kdo to tady- co se děje?,, " Amy se co špatného zdá. A my jsme v tom snu taky,, " Aha,, zvednul se a šel k nám.
Sednul si z druhé strany, než sedí Sirius. Z ničeho nic prudce otevřela oči a sedla si. Zrychleně dýchala. " Amy, si v pořádku?,, zeptal sem se opatrně. Vypadala vyděšeně. přejela nás pohledem, roztáhla ruce a všechny do jednoho nás objala. " Jste v pořádku,, objímala nás dál. " Jo, jsme v pořádku. Proč bychom nebyli?,, zeptal se James. " Moment, kde je Peter?,, " V posteli. Spí,, na nic nečekala, zvedla se a běžela k němu.
Zastavila u jeho postele. " Péťo, seš v pohodě?,, " Co, děje se něco?,, byl asi dost zmatený. " Seš v pohodě,, objala ho taky. " Jo, sem v pořádku,, když se od sebe odtáhli, šla zase k nám. Když byla u nás, skočila Willovi kolem krku. " Slib mi, že se nikdy nepustíš do souboje s Bellou,, " Dobře. Slibuju,, " A vy ostatní taky,, " Nic nemůžu slíbit,, pokrčil Sirius rameny. Amy pustila Willa a šla k Siriusovi. " Slib mi to. nechci, aby se vám něco stalo,, " Pokud mi dáš svátek, tak jo. Slibuju,, otočila se na nás zbývající. " Slibuju,, James. " Já taky slibuju,, Peter. Nakonec se podívala na mě. " Jo, taky slibuju,, " To sem ráda,,
" A teď nám řekni, o čem se ti zdálo,, najednou zesmutněla. " Prosím, dneska už ne,, poprosila. " Jestli nechceš, nebudu tě nutit,, " Díky,, " Teď půjdeme spát,, " Nemám nic proti,, " Já taky ne,, " Omlouvám se,, vypadlo z Amy. " Za co?,, " Za to, že sem vás vzbudila,, " Nevadí. Aspoň sem se přesvědčil, že moje kocovina nebude tak veliká,, " Jo. Dobrou kluci,, řekli jsme si dobrou noc a zalezli do postele. V Amyniným případě ke mě. " Promiň, že sem tě vzbudila,, " V pořádku,, přitáhnul sem si ji blíž a dal ji pusu do vlasů. " Dobrou Remusi,, " Dobrou Amy,,
ČTEŠ
Já a Poberti - Probíhá přepis
DiversosNáš příběh se odehrává za dob Harryho otce. Za doby, kdy Bradavicemi pobíhala partička čtyř chlapců, kteří se nebáli nejen školního řádu, ale i Kouzelnického zákona. Za doby Pobertů a jejich přátel i nepřátel. Ale ráda bych do našeho příběhu přidala...