Návrat do školy

166 6 0
                                    

Pohled Amy

Dneska se zase vracíme do Bradavic. Nemůžu uvěřit tomu, že tam jedu naposledy. Ale moc se tam těším. Akorát procházím přepážkou k Bradavickému expresu. Rozloučili jsme se se Sofi a šli si dát kufry do zavazadlového vagónu.

S Willem sem šla najít volné kupé. Mezitím, co jsme ho hledali se vlak rozjel. " A, tady snad není jediné volné kupé,, rozčiloval se Will. " Klid, nějaké volné najdeme,, uklidňovala sem ho. " Když myslíš,, pokrčil rameny a šli jsme dál. 

Procházeli jsme už druhým vagónem, když se naproti nám objevil Malfoy. Chytla sem bráchu za rukáv a zatahala za něj. " Neboj, všimnul sem si ho,, řekl a zamračil se. Peroxid si nás nejspíš po chvíli všimnul. Z ničeho nic se u něj objevili ti jeho bodyguardi. " Myslím, že bychom mohli vypadnout,, " Jo, padáme,,

Otočili jsme to a rychle šli pryč od něj. Přeběhli jsme spojník mezi vagóny a běželi dál. " Tady, půjdeme sem,, řekl a zatáhl mě do jednoho otevřeného kupé. Já neudržela rovnováhu a spadla na něj. On taky neudržel rovnováhu a tak jsme oba dva sletěli na zem v kupé s neznámými lidmi. 

" Většinou my padáme k vám, ne vy k nám,, zasmál se ten někdo. Kluci. " A co tady vlastně děláte?,, zeptal se Rem a pomohl mi na nohy. Děkovně sem se na něj usmála. " Snažíme se vyhnout jedné blondýně,, nechápavě se na nás podívali. " Malfoyovi,, řekli jsme najednou. " Aha,, konečně to pochopili. 

Sedli jsme si na sedadla a pokračovali v cestě do Bradavic s Poberty. " Kde jste nechali Charlieho?,, " Je s Dorcas,, " Takže to mám chápat tak, že celá vaše holčičí parta je zadaná?,, zeptal se James. " Lili a Marlen ještě ne,, " Ale houby, Lili je se mnou,, " A Marlen zase se mnou,, " Když jste spolu, proč jste nám to neřekli?,, " No, to, my, chtěli jsme vám to říct i s holkama,, 

" Paráda. Už se na to těším,, nervózně polkli. To bude ještě sranda. " A s kým je Alice?,, " S Frankem Longbottomem,, " Aha,, " A co vy dva? Kdy bude svatba?,, Siriusi! " My spolu nejsme!,, křikli jsme najednou. " Co není, může být,, zašklebil se. Já toho psa přetrhnu. " Mlč, nebo z tebe udělám psí polívku,, jen polknul. 

Zbytek cesty probíhal, dalo by se říct, v klidu. James nám ještě řekl, že je primus. No, to sem nečekala. Když jsme se blížili k cílové stanici, převlékli jsme se do uniforem. Vlak zastavil na nádraží v Prasinkách a my mohli vystoupit. Nasedli jsme do kočárů, které táhnou Testrálové. U hradu jsme vystoupili a šli do Velké síně na slavnostní večeři. 

Sedla sem si k holkám. Když se posadil i poslední student, Brumbál spustil jeho každoroční proslov o tom, že nesmíme chodit do zapovězeného lesa, neštvat pana Filche a jeho kočku, kouzlit na chodbách, běhat po chodbách a ty další věci okolo. " Předposlední věc, kterou bych chtěl dnes říct je to, že poslední ročníky pojednou v říjnu na týden do mudlovského světa.

Více informací vám řekne náš nový profesor na obranu proti černé magii. Hodně štěstí profesore Manneri,, uvedl profesora. Celá Velká síň mu začala tleskat. " To by bylo do nového roku asi vše. Dobrou chuť přeji všem,, ukončil to a posadil se ke stolu k ostatním profesorům. Žáci i profesorové se pustili do jídla. 

" Jo málem sem ti zapomněla něco říct Amy. Sem primus,, řekla radostně Lili. Šokem mi zaskočilo. Naštěstí mi po chvíli zase odskočilo. " Cože si?,, " Primus. Není to skvělý?,, " Jo to je,, mám takový pocit, že v tom má prsty Brumbál. Podívala sem se na něj. Dělal jako by nic. Takže v tom má prsty.

" Je špatně, že sem primus?,, " Ne, je to úžasné. Jenom, víš, kdo je druhý primus?,, " Ne, zatím ne,, to nedopadne dobře. " Máme společně odvést prváky do věže,, " Tak si to užij,, popřála sem ji. " Proč?,, " Vždyť si primus, ne? A to se jen tak někomu nepoštěstí,, " Máš pravdu,, přikývla a mohly jsme jíst dál.

Jen co jsme všichni dojedli, Brumbál tlesknul a jídlo ze stolů zmizelo. " Drazí studenti a profesorové. Přeji všem krásnu noc. Jenom, pane Blacku a Pottere, neponocujte moc dlouho,, připomněl jim a mrknul na ně. 

Lili vstala a šla ke dveřím do síně, kde na ni čekali prváci. Viděla sem Jamese, který k ní běží. Zastavil u ní a ona se ho na něco začala ptát. Když ji odpověděl, otočila se na mě a zamračila se. Jen sem pokrčila rameny. Ti dva pak společně odvedli prváky do věže. 

Postavila sem se a přelezla lavičku. Holky udělaly to samé jako já, až na to, že Dorcas se rozešla k Charliemu a Alice za Frankem. Tak sem zbyla s Marlen. " Půjdeme?,, " Proč ne,, no a my dvě jsme šli spolu. Cestou do věže jsme si vyprávěly zážitky z prázdnin. Řekla sem ji všechno. Jenom toho blbce z Azkabanu sem vynechala. 

" Marlen, Amy, počkejte,, zavolal za námi někdo. Zastavily jsme se a otočily se. K nám šel Sirius s Remem. Když k nám došli, Sirius si vzal do parády Marlen. " Jak ses měla o prázdninách Marlen?,, zeptal se ji normálně. Ta na něj vykulila oči. " No, docela dobře. A ty?,, " Skvěle. Půjdeme?,, zeptal se a pokynul ji rukou, aby šla. 

Podívala se na mě. S úsměvem sem přikývla. Otočila se na něj a šla s ním. " Zatím to vypadá dobře,, " Máš pravdu,, přikývl. " Taky bychom mohli jít,, " Jo mohli,, a tak jsme šli i my do společenky. " Jaký si myslíš, že bude ten nový profesor na OPČM?,, zeptala sem se ho. ¨

" Vypadal, že bude v pohodě,, " Jo, asi jo,, " A jak si myslíš, že to dopadne se Siriusem a Marlen?,, " No, buď Tichošlápek přežije, nebo to přežije z odřeným ocasem,, " Asi máš pravdu. A co si dělal zbytek prázdnin?,, " Četl sem si a-vždyť víš,, řekl a sklopil hlavu. 

Chytila sem ho za ruku. " Omlouvám se, že sem tam nebyla s tebou,, podíval se na mě. " Za nic se neomlouvej. Sem rád, že si tam nebyla. Nechci ti ublížit,, " Mě neublížíš,, povzbudivě sem se na něj usmála. " Ale i tak se toho bojím,, " Tak se neboj, a věř mi,, " Když myslíš,,

Po cestě jsme zastavili u jednoho okna vykoukli z něj. Byla už tma a tam svítil měsíc a hvězdy. " Poslední ročník. Uběhlo to tak rychle,, " Jo. Ale máme ještě jeden rok,, " Pravda,, za chvíli jsme šli do společenky. 

" Kluci budou dělat nějakou oslavu?,, " Asi jo,, " Ach jo,, " Neboj, nebude to tak špatný. Doufám,, tomu sem se musela zasmát. " Doufáš?,, " Jo, nechci, aby se to nějak zvrtlo. Ještě k tomu, když se jde zítra do školy,, " Máš pravdu. Nebylo by to dobré. Ale když to vezmeš kolem a kolem, kluci se budou muset krotit, jestli mají jít zítra do školy. Nesmějí to přehnat s pitím,,

" Asi tak. Myslím ale, že McGonagallová stejně ví, že něco chystají. Jenom čekám, kdy tam vlítne,, zasmála sem se. " Tím pádem, by si to odnesl i ty,, " Jak to myslíš?,, " Pomáháš s přípravama,, " To ty taky,, " Ale já na rozdíl od tebe nejsem Poberta,, " Hm, pravda,, " Vadí?,, " No, trošku?,,

" Někdo musí být zodpovědný, když ty ne,, " Jak já ne?,, " Normálně. S kluky dovádíš stejně, jako by ti bylo jedenáct,, " Hele,, šťouchnul do mě. " Co je?,, oplatila sem mu to. " Nech toho,, udělal to znova. " Ty toho nech. Já ti to jenom oplácím,, pokrčila sem rameny. 

" Nemyslím si,, " Že by ti to přestalo přemýšlet?,, " Spíš ne,, " Ale co když jo?,, " Tak ty jsi víla,, " Když myslíš,, " Teď nemyslím. Teď to vím,, řekl a dal mi pusu do vlasů. Merline, já musím být červená jako moje kravata. 

" Tak poť  ty červinko,, zasmál se. " Já nejsem červinka,, zabručela sem. " Tak se nečervenej,, " Ono to nejde se nečervenat,, " Si ale roztomilá, když se červenáš,, " Nejsem roztomilá,, 

" Ale si,, řekl a objal mě rukou kolem pasu. Tak a teď sem musela být rudá až na zadku. " Dobře. Ale ty jsi roztomilý, když spíš,, " Od kdy jsou vlkodlaci roztomilý?,, " Od té doby, co seš jím ty,, řekla sem, stoupla si na špičky a dala mu pusu na tvář.




Já a Poberti - Probíhá přepisKde žijí příběhy. Začni objevovat