Herkese iyi geceler! Gece bölüm atmak ve ben artık bir ikili olduk bence sgkshsksj
Muhtemelen hiçbiriniz attığım gibi okuyamayacak ama olsun, ben yine de atayım.
Multideki şarkıyı açıp dinliyorsunuz mutlaka. İyi okumalar...❤️💙
Sabah burnuma gelen mis kokuyla gözlerimi araladım. Bahsettiğim koku tabii ki Alparslan'ın kokusuydu.
O öylece bana bakarken aklıma gelen şeyle nefesim kesilir gibi oldu. Biz onunla evli olsaydık da aynı bu şekilde uyanacaktık. Aynı yatakta, birbirimizin gözlerinin içine bakarak...
"Günaydın." Alparslan'ın sesiyle bir an irkilsem de bozuntuya vermeyerek gülümsedim. "Günaydın."
Aklıma gelen şeyle hızla kaşlarımı çattım. "Bir yerini acıtmadım, değil mi?"
Alparslan gözlerini devirdi. "Kumsal daha kaç kere söyleyeceğim? Acıtmadın."
Hafifçe gülümsedim. Birden çalan telefonumla bu anın bozulmasına içimden söverek Alparslan'ın yanından kalkıp telefonu açtım. Doğuş arıyordu.
"Doğuşum, ne yapıyorsun?" Ben enerjik bir şekilde konuşunca Doğu da gülmeye başladı. "Ben iyiyim de, sen giderken inanılmaz kötüydün. Bir günde nasıl bu hale geldin?"
Ben gülmeye başlayınca hemen ekledi. "O çocuk sana çok iyi geliyor Kumsal."
Yanaklarım hafiften kızarırken boğazımı temizledim. "Sen boşver beni. Ata vardı oraya, değil mi?"
Doğu iç çekince bir an korkuya kapıldım. "Kumsal ne oldu orada? Ata geldi ama nasıl geldiğini sana anlatmam mümkün değil. Hayatımda hiç o kadar kızgın görmemiştim onu. Ama kızgından çok... Kırgın gibiydi."
İyice karışan kafamla saçlarımı karıştırdım. "Sorma Doğuş, sana sonra anlatırım uzun uzun. Bir sorun yok değil mi orada?"
Doğuş "Yok yok, iyiyiz hepimiz. Hatta oraya gelmek istiyoruz. Hem seni görmek için, hem de Alparslan'a bir geçmiş olsun demek için." deyince Alparslan'a kısa bir bakış attım. "Bana bak Doğuş, ben zaten kaçıracağım dersleri, bir de sizin kaçırmanıza izin veremem! O hocanın dersi yarın zaten, ondan sonraki gün filan gelirsiniz, notları ben sizden alacağım, düzgün tutun!"
Ben onu uyarırken o da ufak bir kahkaha attı. "Tamam tamam, benim yazımdan bir şey anlaşılmaz ama Hira düzgün tutar herhalde."
Başımı salladım göremeyeceğini bile bile. "Hira kuzumdan alırım ben. Bana bak, Batı bebeğim ne yapıyor?"
Ben gülerek sorarken arkadan gelen sesle gülmem çoğaldı. "Batı bebeğini yeni mi hatırladın kız hayırsız!"
İç çektim. "Vallahi Batı bebeğim, burada öyle şeyler oldu ki, değil seni adımı bile zor hatırlıyorum." diyerek güldüm. Doğu'yla biraz daha konuştuktan sonra telefonu kapattık.
Tam oturacaktım ki kapının çalmasıyla tekrar ayaklandım.
Alparslan'ın timi gelmişti.Şöyle bir süzdüğümde bir kız dikkatimi çekmişti. Sürekli Alparslan'a bakıyordu.
Yani... Tamam, hepsi Alparslan'a bakıyordu doğal olarak. Ama o fazla bakıyordu! Ben haklıyım yani!
"Abi iyisin değil mi?" Biri konuşurken ben de kızdan gözlerimi alamıyorum. Resmen içine düşecek Alparslan'ın!
Tam ağzını açmıştı ki hafif bir sinirle araya girdim. "Su vereyim mi Alparslan?" Alparslan bana baktı. "Gerek yok, şu an susamadım." Yahu anlasana işte! Acaba ben de gidip şuradaki erkeğe mi sırnaşsam, belki kıskanıp kızla konuşmayı keser?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuklarım
General FictionDefne, çocuklarına aşık bir kadın. Şefkatli, merhametli... Oğulları Onur ve Ege için canını bile verir. Bu onun hikayesi...