23 𝓝𝓲𝓼𝓪𝓷 Ö𝔃𝓮𝓵 𝓑ö𝓵ü𝓶 : 𝓖ö𝓼𝓽𝓮𝓻𝓲

87 9 32
                                    

Selam! Ya dayanamıyorum bu özel bölümlere ya, çok tatlı oluyorlar. Ben de dedim 23 Nisan ayağına yazayım bir tane. O zaman bölüme geçelim, keyifli okumalar...


Büyük bir karmaşanın olduğu kocaman okul bahçesinde rengarenk giyinmiş bir sürü çocuk oradan oraya koşuyordu. 

Öğretmenler son hazırlıkları yaparken bir oğlan çocuğu ise sinirden köpürüyordu. "Ne demek çiftler dans edecek?! Çocuk bayramında niye romantik dans yapılıyor ya?!" 

Melisa oğlunu sakinleştirmeye çalışırken "Alparslan yedi yaşındaki çocuklar yani onlar oğlum!" demişti. "Bırak eğlensinler işte!" 

Kumsal üstüne giymiş olduğu eteğini düzeltirken heyecanla Alparslan'ın yanına gelmişti. "Alparslan beni izle tamam mı?" 

Alparslan sabırsızca başını sallarken "İzlerim izlerim de sen kiminle dans edeceksin?" demişti. Kumsal gülerek kenarda arkadaşlarıyla oynayan çocuklardan birini gösterdi. "Bartu'yla."

 Alparslan başını sallarken öğretmenlerin çocukları gösteri için çağırmasıyla Kumsal da o tarafa doğru koşmuştu. 


"Onur yeme dondurmamı!" Asena sinirle dondurmasını yalarken Onur'a ters bakışlar atıyordu.

 "Dolaylı yoldan öpüşmüş olmadık mı şimdi?" 

Asena bir şey diyemeden Deniz araya girmişti bile. "Ne öpüşmesi? Kim kiminle öpüşüyor?"

 Ayla iç çekerken "İnşallah Ege ile ben." demesiyle Deniz ona dönmüştü. "İnşallah derken Ayla?!"

Ayla ağzı aralık ona bakarken "Baba sen mi dedin onu ya..." diye mırıldanmıştı. 

Melisa öfkeyle her şeyden habersiz oturmuş dondurmasını yiyen Ege'ye doğru giden Deniz'i son anda durdurabilmişti. "Deniz sakın çıkarma sesini! Rahat bırak çocukları!"

Deniz derin bir nefes verirken sakinleşmeye çalışıyordu. "Ama resmen asılıyorlar kızlarıma!"

Melisa ona yandan bakarak "Birincisi kızların bu durumdan memnun. İkincisi Ege'nin haberi yok, Ayla asılıyor ona." demişti. 

Onlar hep birlikte gülerken bir ses duyulmasıyla oraya döndüler. "Bartu yok ortalıkta!" 

Öğretmenler etrafta koştururken Kumsal gözleri dolu bir şekilde kenarda oturmuştu. Melisa Defne'ye eğilerek "Alparslan nerede?" derken Defne başını iki yana sallayarak "Bilmiyorum ama Kumsal'ın dans edeceği çocuk da yok ortalıkta." demişti. O sırada bir kargaşa koparken herkes oraya toplanmıştı. 



Dışarıda gösteriler devam ederken Melisa, Defne, Deniz, Mert, Kumsal, Alparslan, Bartu ve Bartu'nun ailesi müdürün odasında bekliyordu. 

"Ne hale getirmiş oğluşumu!" Bartu'nun annesi bağırırken Melisa kaşlarını çatarak "O da tehdit ettiği zaman uzatmayıp kabul etseymiş Kumsal ile dans etmemeyi!" deyince gözleri büyümüştü.

Müdür elini kaldırarak herkesi sakinleştirmeye çalışmıştı. Sonra "Bu yaşadığımız ilk olay değil." dedi ve Melisa'ya bakarak "Sizin oğlunuz," dedi ve Defne'yi göstererek devam etti. "Sizin kızınızı kıskanıp olay çıkarıyor sürekli." 

Melisa omuz silkerken "E tamam, onlar ileride evlenecek zaten." demiş ve Defne de onu devam ettirmişti. "Ben bunda bir sorun göremiyorum." 

Müdür elindeki mendille alnını silerken Deniz Alparslan'a doğru eğilerek "Oğlum sana kaç defa kamera olmayan yerde hallet dedim? Bak sonra uğraşıp duruyoruz!" deyince Alparslan omuz silkti. "Ani gelişti baba."

Kumsal dolu gözleriyle "Ben dans edemeyeceğim mi şimdi?" deyince Bartu mor gözüyle göz kırparak "Ederiz, sen merak etme." demiş ve bu da Alparslan'ın tekrar üstüne atlamasına yol açmıştı. 

Daha onlar ayrılamadan kapı tekrar açılmış ve bir öğretmen iki eliyle kollarını tutmuş olduğu Onur ile Asena'yı müdüre getirmişti. "Müdür bey bu kızı oğlanı çatıdan atmaya çalışırken yakaladık." 

Öğretmen şok içinde konuşurken Asena bariz bir şeyden bahsediyormuşçasına "Dondurmamı yedi!" demişti.

Deniz "Aferin kızım, iyi yapmışsın." derken birden kapı açılmış ve içeri Ayla ile Ege girmişti. "Ne yapıyorsunuz siz burada bizsiz?!" 

Ayla cırlarken müdür kıpkırmızı olmuş yüzüyle elini havada sallayarak "Çıkın gidin odamdan! Nasıl manyaklarsınız siz be?!" diye bağırmıştı. 

Hepsi sıraya dizili bir şekilde çıkarken Melisa Defne'ye doğru eğilerek "Normal olmamızı bekliyor bir de." diye fısıldamıştı gülerek.

Bölüm sonuu!! Ya çok çok kısa oldu ama yetişsin diye kısa yazdım, affedin beni.

18 yaşın altında olan ve 18 yaşın üstünde olsa da çocuk ruhlu olan herkesin bayramı kutlu olsun!!

Bölüm nasıldı?

Ben şu kısacık şeyi yazarken bile hem çok duygulandım hem de çok eğlendim, umarım size de hissettirebilmişimdir. 

Diğer bölümde görüşürüz, kendinize iyi bakın, hoşçakalın!



ÇocuklarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin