-31- (part 1)

3.2K 155 229
                                    

Mm= Galip ve Şirin

Yeni bölümümüz hayırlı uğurlu olsun. Hikayemizin devam edip etmemesi hakkındaki yorumlarınızı merak ediyorum.

Bir de kadircanx5 isimli okuyucumuzun önerisi üzerine hikayemizin kapağını değiştirmeye karar verdim. Ve kapakla birlikte ismini de değiştirmek istiyorum. Aklımdaki isim Ask-ı Safderun (temiz aşk). Bu konu hakkındaki fikirlerinizi de merak ediyorum. Paylaşırsanız sevinirim.

İyi okumalar

"Ah ulan Kadir! Dua et ölmedin oğlum. Yoksa ben öldürecektim seni. Sana kaç defa dedim çık oradan diye. Yok komutanım hallettim komutanım dedin, dedin, Nah hallettin."

Kadir yattığı yerden zorlukla doğrulup sırtını yastığa dayadı.

"Öyle deme be komutanım. Tam halletmiş çıkıyordum, ateş açmaya başladı itler."

" Hadi yauv. A-aa. Ben sana neden acilen çıkmanı söylüyordum acaba? "

Kapının açılıp hemşirenin içeri girmesiyle ikisi de susmuştu. Aylin içeri girince susan ikiliyi komik bulmuş olacak ki hafifçe kıkırdadı.

"Rahat ol asker. Ben sizin üstünüz değilim bu kadar gerilmeyin bence."

Kadir şaşkınlıkla Aylin hemşireye bakarken Galip sessiz bir şekilde iç çekip dışarı çıkmayı tercih etmişti.

Kadir yattığı yerde hafifçe doğrulurken Aylin yanına ulaşıp kontrollerini yapmaya başladı.

"Sanırım arkadaşını kızdırdım."

Kadir hemşirenin rahat tavırlarına şaşırsa da onu cevaplamaktan geri kalmadı.

"Yok sen değil ben kızdırdım. Sen de tuzu biberi oldun."

Aylin gülüp serumu yenilerken Kadir'e gülerek baktı.

"Sen ondan daha yakışıklısın diye mi kızdı sana?"

Kadir'in az evvelki şaşkınlığı büyürken bu suratına da yansımıştı. Aylin adamın suratındaki ifadeyi görünce eğlenerek güldü.

"Sakin ol asker. Şaka yaptım." Kadir yalandan boğazını temizleyip kaşlarını çattı.

"Sakinim zaten. Ne zaman çıkacağım buradan?" Aylin eğlenen ifadesini bozmadan muzipce konuştu.

"Maalesef çıkamayacaksın. Öyle sanıyorum ki komutanın senin hastane paranı ödemez biz de seni rehin alırız."

Kadir karşısında eğlenen kadının kıvırcık saçlarına bakıyordu o anda. Yapay mıydı bu saç? Ne kadar da farklıydı? Aylin'in sözlerini işitince gözlerini devirmekten geri kalamadı. Aylin kapıya yönelirken söyleniyordu.

"Ay haspam yaptığımız şakayı da beğenmiyor. Hayır ne var yani hep iş hep iş. Biz zaten hiç eğlenmeyelim."

Kadir kadının buruk çıkan sesiyle bir an pişman olup yaka kartından okuduğu ismiyle seslenerek durdurdu onu.

"Aylin hanım. Kusura bakmayın. Ben biraz yorugunum o yuzde-"

Aylin bir anda gülerek Kadir'e döndü.

"Ay sen çok tatlı bir şeysin."

Kadir bu defa kelimenin tam manasıyla dumura uğramıştı. Bu kadının sağı solu belli değildi hiç.

"Neyse hadi şimdi dinlen. Yarın taburcu olursun muhtemelen. Gece uğrarım yanına."

Aylin kapıya dönemden önce Kadir'e gamzelerini bahşederek gülüp göz kırpmış hemen sonra da odayı terk etmişti.

Aşk-ı SafderunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin