Ben geldim. Yine uzun bir ara oldu ama kızmayın. Siz de yazmayı deneyin, o zaman beni anlayacağınıza eminim. Ayrıca cumartesi ehliyet sınavım var dua edin bu yazar kula.
Efenim bu bölüm, önceki tahmin bölümünde olayı değilse de kişileri doğru tahmin eden Rmeysanurzel6 'ya ithaf edilmiştir. 😉
Bir soru: Galip ve Nazlı'nın nikahını yazayım mı? Yoksam direkt Trabzon'dan mi devam edelim?
Davet: Pek can okuyucularım. Yazarınız Instagram'da bir bookstagram hesabı açtı. Gelin de birlikte eğlenelim. İsmi @misvemlavinia, hepinizi bekliyorum.😉
"Vay be kardeşim. Demek şimdi sen evleniyorsun ha?"
Galip Erhan'ın sözlerini cevapsız bırakarak üzerindeki takımın kravatını düzeltirken pek sevgili arkadaşı susmak bilmiyordu nedense.
"Oğlum böyle kuru kuru evlenilir mi be? Hem Nazlı yenge demedi mi bir düğün isterim diye?"
Galip bir anda duraksadı. Nazlı'yla düğün meselesini konuşmuşlardı ama Nazlı istemediğini söylemişti.
"Nazlı düğün istemiyor kardeşim. Hem benim de o kadar vaktim yok. Fatih Albay iki gün sonra askeriyede olmazsam beni göreve çıkarmayacağını söyledi."
Galip elbette böyle bir şey olsun istemiyordu. Hatta düşünmesi bile korkunçtu. Erhan Galip'e gözlerini devirip kenardaki koltuğa attı kendini.
"Esra da benimle kaçmak için düğün merasiminden feragat etmek zorunda kalmıştı ama sonrasında ona düğün yapmadığımı her fırsatta bana hatırlatmaktan kaçınmadı kardeşim. Sırf onun gönlü olsun diye aileler barışınca düğün yaptığımı ne çabuk unuttun?"
Galip yüzünü buruşturdu. Evet bu olanlardan elbette haberi vardı ama Nazlı öyle bir kız değil gibi duruyordu. Kafa karışıklığıyla aynadan arkadaşına baktı.
"Nazlı öyle bir kız değil."
Erhan gözlerini devirip elini havada salladı.
"Nasıl bir kız olursa olsun bu onun ilk evliliği. Her kız güzel bir düğünle evlenmek ister."
Galip'in kafası iyiden karışmıştı. Aklından konuştukları zamanı gözden geçirmeye başladı.
.................
Nazlı oturduğu yatakta huzursuzca ayağını sallıyordu. Galip' le konuştukları günün akşamı taburcu olmuş eve gelmişlerdi. Ayşe teyzesinin evine. Gelmişlerdi gelmesine ama Galip onları bırakıp bir arkadaşında kalmak için gitmişti. Ayşe teyzesine nedenini sorduğunda ise vereceği kararı etkileyen bir cevap almıştı Nazlı. Ayşe teyzesi; Genç bir kızın kaldığı evde kalmasının uygun olamayacağını, kendisi (Nazlı) hakkında dedikodu çıkmasın diye gitmeyi uygun gördüğünü söyleyince istemsizce hoşuna gitmişti Nazlı'nın. Şimdiye kadar kimse onu düşünerek kendi rahatını bozmamıştı. Tabi Ayşe teyzesi ve Nurettin amcası dışında. Bu aile ona birçok ilki yaşatıyordu ve Nazlı bu durumdan çok memnundu.
Nazlı o gece yine Galip'in odasında onun yatağında yatmış fakat düşünmekten bir türlü gözüne uyku girmemişti. Sabah olur olmaz ise verdiği karardan emin bir şekilde yataktan kalkıp Ayşe teyzesinden Galip'i çağırmasını rica etmişti. Şimdi yine onun odasında, onu bekliyordu. Verdiği karar doğruydu. Çok düşünmüştü ve bu karara varmıştı. Tabi önce Galip "Bey" ile görüşüp bazı şeylerden emin olması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Safderun
RomancePaçasını kurtarmak için ortaya attığı yalanın onu bu kadar farklı noktalara sürükleyebileceğini hiç düşünmemişti öğretmen hanım. Çünkü atladığı ufak bir nokta vardı; kader. Doğu'da görev yapmak için yanıp tutuşan ve gönüllü olarak bunu yapmayı başa...