(ノ◕ヮ◕)ノ*.✧Ö Z E L B Ö L Ü M•°

7.2K 742 323
                                    

"Geçmiş, raflarımı süsleyen küçük anı parçaları gibi... Ağlarken çekildiğim fotoğrafları  gülümseyerek seyrettiğim şey..."

  
     "Bunun böyle olacağını hiç düşünmemiştim. Gece gece spor salonu mu temizlenir?" diyen Rüya ile Berk kafasını avuç içine vurdu.

     "En azından istediğimiz kişiler ile ayaklarımızı bağlasaydık." dediğinde Tutku omuz silkip güldü.

    "Şuna bakın ya! Ne kadar da memnun hâlinden. Sanki her gün ayaklarını birbirine bağlıyor?" diyen Utku ile Tutku sırıtarak yanından zıplaya zıplaya geçti ve abisinin ensesine vurup zıplaya zıplaya kaçmaya başladı. Cenk ise zıplayarak kaçan kız yüzünden yerde emekleyerek geri geri sürünüyordu.

    Utku, ensesine yediği şaplak ile gözlerini koskacaman açmış ve tam koşmak için adım atmıştı ki Asır'ın hareket etmemesi ile yere yüz üstü düştü.

   "Ulan!"

    "Bu spor salonu tertemiz zaten, niye tekrar temizliyoruz ki?" diyen Defne ile Utku düştüğü yerde uzanıp dirseğini yere yasladı ve elini başına koydu.

    "Kader bizi bir arada tutmak istiyor." dediğinde Anıl göz devirmişti.

    "Geri kalan 8 kişiyi de öyle..." dediğinde Utku sinirle Anıl'a bakınca Rüya elindeki paspası kaldırıp Defne'nin yüzüne tuttu.

    "Adamıma öyle bakma senin hatunun façasını alırım!" dediğinde Defne şaşkınlıktan gözlerini bile kırpıştıramamıştı.

    Anıl ise gülerek Rüya'ya bakıyordu. Bu minnak canavar bazen işine yarıyordu.

     "Tutku daha önce biri ile ayaklarını mı bağladın? Çok tecrübeli gibisin ama lütfen dur, ben öldüm." diyen Cenk ile Berk gülerek başını salladı.

     "Biz tecrübeliyiz ya. Geçen sefer kaçtığımız zaman da ayağımızı bağlamıştı psikopat." dediğinde Utku düştüğü yerden telaşla ayağa kalktı.

     "Erkek yurdundayken mi?" dedikten hemen sonra kaşlarını çatarak ellerini sirkeledi. "Kiminle bağladılar ayağını?" dediği sıra Kaya elindeki paspası umursamadan yere sürttü.

    "Asır ile..." demesiyle herkesin bir anda az önce kendisi konuşmamış gibi yeri paspaslayan Kaya'ya bakması bir oldu.

    "Has******..."

     Berk'in ağzından çıkan küfür ile Utku'nun ayağının bağlı olduğu adama bakması bir oldu.

    "Erkek sanıyordum..." diyen Asır ellerini kaldırdığında Kaya elindeki paspasın yönünü değiştirdi.

     "Yerde yatıyorlardı."

     Utku duyduğu şeyle bağırması  bir oldu..

     "Ne!?"

    Anıl koşmak için hamle yaptığı sıra Berk yüzünden tökezleyip yere düştü.

    "Düştüler!"

    Asır geri geri gitmek istese de ayağının bağlı olduğu adam üzerine geldiği için ondan uzaklaşamıyordu.

     "Üst üste..."

    Kaya'nın son lafıyla Rüya bir çığlık attı, Utku Asır'ın üzerine atlamak için pozisyon aldı ama hiçbir şey beklenildiği gibi olmadı.

    Tutku, kızgın bir boğayı aratmayan abisinin üstüne atladığı gibi Asır'dan uzaklaştırdı.

    "Sevgilim len o benim!" Abisinin saçlarını tuttuğu gibi çekiştirirken Utku kardeşini üstünden atmaya çalışıyordu.

Tabii ki Erkeğim!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin