"Kalemsiz yazar, yorumsuz okur olmaz.
Hain yazar..."Bu da nesi?
"Dur! Dur!"
Bileklerinden tutulduğu gibi olağanüstü bir güç ile oturduğu yatağından havaya kaldırılmış ve sonrasında zorla pencereye ittirirken kafasıyla gözleri güneş ışığından dolayı kısılmıştı.
"Kızlar, kendimi vampir gibi hissediyorum..." diyerek homurdandığı sıra Defne tuttuğu bileğini salladı. Kolunu falan koparacak gibiydi.
"Tutku baksana şuna!? Sen nasıl böyle sakin kalabiliyorsun?" dediğinde Rüya da diğer kolunu tutuyor olsa bile, kolunu sallamak yerine sanki kendini sallıyordu. Olduğu yerde birkaç kez zıplarken ağlamaklı bir ifadeyle bağırdı.
"Ya delireceğim! Delireceğim!"
Tutku az önce kızların ruj sürdüğü kırmızı dudaklarını büzerek tekrardan pencereden aşağısına baktı.
Çok garip bir şey göremiyordu?
"Ne varmış?" dediği sıra Defne öfkeli kahverengi gözlerini resmen Tutku'yu boğacak bir kıvama getirmişti.
"Ya sen de erkeklerin arasında kala kala kızsal içgüdülerine köreltmişsin!" dediğinde Rüya da Defne'ye hak verip tuttuğu bileğini savurdu.
"Katılıyorum! Aşağıda sevgililerimiz kızlarla voleybol oynuyor ,sen burada ne varmış diyorsun?" dediğinde Tutku kaşlarını çatarak aşağı baktı.
"Sonuçta hepimiz sporcuyuz? Ben hâlâ garip bir şey göremedim?" dedi inatla.
Defne bir kediyi ensesinden tutar gibi genç kızın ensesini kavradı ve hemen ardından zorla cama yaklaştırdı.
"Bak şimdi, Asır'a bak." diye homurdandı.
Asır smaçör kısmında duran, atakcıydı. Gelen topu kaptan yerinde duran Anıl yavaşlatıyor pasör kız ise topu havalandırıp ya Asır'a ya da Kaya'ya atıyordu. Berk nedense karşı takımdaydı. Batu ve Cenk de Berk ile birlikteydi.
Son zamanlarda iki grup çok sıkı fıkı olmuşlardı. Tamam diğerleri gibi gezip tozmasalar da aralarındaki o soğuk dalga yavaş yavaş silinmişti.
Tutku yeşil gözlerini kıstığı sıra Asır'ın arkasındaki esmer kızın topa vurmak için koşarken önüne bakmaması sonucu Asır'a çarpmasıyla Rüya bağırdı.
"Hah! Bak gördün mü?"
Tutku sinirle göz devirdi.
"Altı üstü çarptı Rüya." dediği sıra kızın yalandan yere bir top gibi yerde yuvarlandığını ve Asır'ın da o topun peşinden koştuğunu görünce elleri sanki yıllardır parmaklıkların arkasındaymış gibi pencere camına yapışmıştı.
"Sonunda vermesi gereken tepki!" diye homurdanan Defne sinirle Utku'ya bakıyordu. O güya hakemdi...
Top model gibi oturduğu merdivenli sandalyenin etrafını saran kızlarla kakara kikiri, hay hiri hay hom...
Defne sinirle geri çekildiğinde Tutku ilk kez kızgın bir ifadeyle, hâlâ yerde yuvarlanmakta olan, kızla son derece ilgilenen Asır'a baktı.
"Bir şey yapmalıyız!"
İşte grubun en cadalozu da konuşmuştu.
"Evet Rüya! Bir şey yapmalıyız!" dediğinde Tutku omuz silkerek geri döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tabii ki Erkeğim!
Teen Fiction[TAMAMLANDI- DÜZENLENİYOR 'Sadece yazım yanlışları' ] 1#Şaka 1#Çılgınlık 1#İkilem 1#Şamata 1#Çelişki 6#Romantizm "Ben erkek halini bile sevmiş olduğum kızın gidişini kabullenmiyorum..." Tutku ve Utku, ailesi tarafından evlerinde hapis y...