|•|32.Bölüm|•|Tabii Ki Erkeğim!

11.1K 1.1K 825
                                    

     "Ayrılık vakti gelince şarkılar bir başka anlamlı..."

       Asır şok olmuş bir şekilde olduğu yerde kala kaldığı sıra ışığı açan Utku sinirden odada dört dönüyordu.

    
       "Sen , Tutku'nun kız olduğunu biliyordun ve ondan hoşlandın? Üstelik bir de uyurken gelip ona serenat yapıyordun?" dedi kaşlarını havaya kaldırarak.

        Asır, normalde hiç kimsenin karşısında ezilip büzülecek adam değildi ama insan sevdiği kızın ailesine saygılı olmalıydı ona göre.

        "Aslına bakarsanız, ben de daha yeni öğrendim." diyerek gözlerini suçlulukla ellerinde gezdirdi. "Normalde böyle bir şey asla yapacak bir karaktere sahip değilimdir. Ağır başlıyım, ağır da bir yapım var. Aceleye getirmeyi, işleri dolandırmayı sevmem ama Tutku'nun gideceğini duyunca... kalmasını istedim." dediğinde Utku derince nefes aldı.

        Sinirden tek gözü seğiriyor muydu ne? Yamyamların arasına gönderdiğini biliyordu, kız kardeşi bunun acaba onun kız olduğunu bildiğini biliyor muydu?

      "Bak kardeşim, ben aslında uslu efendi bir çocuğumdur. Çok da bir kabahatim yoktur ama bilirsin kız abisi olup da dayak atmadan da olmaz..."

      Asır daha ne olduğunu anlamadan elmacık kemiğine gelen sağlam bir yurmukla yüzünün yana düşmesi bir oldu. Başı dönmüş, bir an gözleri kararmıştı.

          Utku derince bir nefes verdi , ve sanki az önce genç adama yumruk atan kendisi değilmiş gibi gerinerek yatağına oturdu.

        "Şimdi anlat bakalım, ne ayaklar dönüyor burada?" dediğinde aslında aklında çok başka bir plan vardı.

        Yıllardır, kardeşiyle yan yana kalmış bir iki kardeştiler,  onu kolay kolay bırakacak değildi. Asır'ı da biraz kontrol ettikten sonra Tutku  da seviyorsa ne diyebilirdi ki?

     
          "Şöyle ki...."

.
.
.

       "Yüzünün rengi bayağı bir kendine geldi. " diyen Kaya genç kızın yüzünü ıslak havlular ile siliyordu. "Bu izler de geçer sanırım, birkaç saate. Şu büyük olanlara krem sürelim. " diyerek havluyu kenara bırakıp alerji kremini aldı.

       "Ah Tutku ah, yürüyen belamsın." diyerek güldükten sonra ellerini tuttu şişliklere nazikçe krem sürdü.

         "Bilerek olmadı ki." diyerek dudak büzen Tutku'ya tek kaşını kaldırarak bakan Kaya istemsizce gülerek genç kızın  yanağını sıktı.

         "Başka erkeklerin balkonuna tırmanırken yakaladım seni Tutku hanım..." diyerek yanağını daha da çekiştirdi. "Bunu nasıl açıklayacaksın bakalım?" dediğinde Tutku bir anda kızardığını  hissetmeye başladı.

        "Ya! Bir kere çok geçerli sebeplerim vardı. " diyerek yanağını genç adamın elinden kurtarmaya çalıştı.

         Kaya, onun bu lafına gülerek işine kaldığı yerden devam etti.

       "Her şerde bir hayır vardır derler, baksana ne kadar kötü bir olay olsa da saçların özgür kaldı." dediğinde Tutku boştaki ellerini uzun saçlarının arasından geçirdi.

       "Allah yukarda, nasıl da özlemişim!" diyerek saçları sallansın diye  başını sağa sola sallamıştı ki dönen başı yüzünden gözleri bir anda karardı. Kafasının geriye doğru düştüğünü hissedince tutunacak bir yer aramıştı.

Tabii ki Erkeğim!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin