"Sonumuz yaklaşıyor, üzülmeyin; ben yeni bir başlangıca seviniyorum..."
"Burası çok güzel!"
Rüya parıldayan gözleriyle göle bakarken sevinçle Tutku'ya bakıp gülümsedi.
Bu gizli bir teşekkürdü.
Göl kenarına kurulmuş çardaklardan birine oturdular ve her şeyi yerleştirmeye koyuldular.
Tutku ve Rüya masayı düzenlerken üç erkek kendi aralarında mangalı nasıl yapacaklarını tartışıyorlardı. En sonunda yanan ateşin dumanı etrafa saçılınca keyifler iyice yerine geldi.
Rüya gölün güzelliğine hayran kalmıştı.
"Utku, şuradaki yunusları görüyor musun? Acaba binebiliyor muyuz?" dediğinde Tutku merakla göl kıyısına baktı.
"Bilmiyorum ama çok güzel gözüküyor, umarım binebiliyoruzdur. " dedi kendi kendine.
Berk gülerek iki kızın arasında oturdu ve elindeki iki tavuk kanadını aralarında paylaştı.
"Alın bakalım." diyerek göz kırptığında tavuktan bir iki ısırık alan kızlar beğendiklerini dile getirdiler.
İçeçekler, ekmekler, telefondan açılmış müzikler eşliğinde şen şakrak bir piknik geçirmişlerdi.
Tutku gülerek Anıl'ın yanına oturmuş , mutluluktan resmen gözleri parlayan Rüya'ya baktı. Genç kız resmen etrafa enerji saçıyordu.
Rüya bu piknik bahanesiyle birlikte Tutku ile de anlaşınca daha samimi davranabilmişti. Diğer üç erkek de Rüya'nın samimiyetine şaşırmış olsalar da bu hâlini daha bir sevmişlerdi.
En son Asır, Anıl ve Berk'e göz kırptı. Anıl, Rüya'nın bir kolunu tuttuğu gibi kendisine çekti.
"Yunuslara binmek ister misin? Çok güzel gözüküyor. " dediğinde Rüya heyecanla önce Tutku'ya baktı ve sonrasında dönüp Anıl'a baktı. Bu bakışı gören Anıl bir an kaşlarını çatsada gülümseyerek bakıyordu.
"O-olur!" dedi Rüya hevesle.
Tutku , Rüya'nın şansına ağzı açık bakakaldı. Resmen hoşlandığı kişi ona romantik bir teklifte bulunmuştu.
O sıra da Berk de kalkıp peşlerinden koştu.
"Ben de balık ekmekçi gördüm oralarda! " Diye bağırdığında Tutku gülerek Asır'a baktı.
"Yemek masasından kalkıp yemek lafı yapıyor, inanılmaz biri." dediğinde Asır da gülerek genç kızın gölün ışıklarının vurduğu yeşil gözlerine baktı.
"Evet, Berk hayat dolu bir insan." dedikten sonra kalkıp üstünü sirkeledi. "Hadi biz de gidip yunuslara binelim."dedi.
Tutku genç adama uzun uzun baktıktan sonra ellerini saçlarında geçirdi ve başını olumlu anlamda salladı.
"Tamam, neden olmasın?" dedik.
iki genç kalkıp göle doğru yürümeye başladılar. Sonbaharın ılık güneşi tenlerini hafif hafif yakıyordu. Göle yakın ağaçların turuncu- sarı yaprakları gölün üzerini süslüyordu.
"Gerçekten çok güzel bir yer." diyen Tutku gülerek etrafa baktı.
Asır genç kızın tatlı hallerini izledikten sonra yunuslardan birine gitti ve Tutku'nun binmesi için yardım etti. Ücretini de ödeyip Tutku'nun yanına oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tabii ki Erkeğim!
Teen Fiction[TAMAMLANDI- DÜZENLENİYOR 'Sadece yazım yanlışları' ] 1#Şaka 1#Çılgınlık 1#İkilem 1#Şamata 1#Çelişki 6#Romantizm "Ben erkek halini bile sevmiş olduğum kızın gidişini kabullenmiyorum..." Tutku ve Utku, ailesi tarafından evlerinde hapis y...