[Düzenlenmiştir.]
"Sadece, yüreğime kar olup yağsan bu kadar buz tutmazdı diye düşünüyorum..."
(ノ◕ヮ◕)ノ*.✧❤️✧ LadyReBeL & MrReBeL
"HAYIR!"
Ne olduğunu şaşıran dört genç ile Kaya hiçbir şey düşünmeden Asır ve Tutku'nun üzerine koşuyordu.
Asır endişeyle Utku'yu korumaya çalıştığı sıra o da "hayır!" diye bağıran Kaya'ya "DUR!" diye bağırıyordu.
İşlerin komik bir hâl aldığı esnada Kaya ikisinin birbirine bağlanmış ayak bileklerine uzandı.
"İzin vermiyorum kardeşim!" diyerek kravatı çözecekti ki Asır bir aslan gibi üzerine atladığı sıra ayağı dönen Tutku yüz üstü yere yapıştı.
"Ağağa!"
"Hayır! Çözemezsin!" diyerek Kaya'nın üstüne çıkan Asır ile Kaya sinirle bağırdı.
"Hadi lan ordan!" dediği gibi genç adamı omuzlarından itmiş karnının üzerine oturmuştu.
"Bal gibi de çözerim!" diyerek arkasını dönmeye çalışmıştı ki Asır da onu ittirmişti.
Bu itiş kakış sırasında en çok mağdur durumda olan ne yazık ki zavallı Tutku'ydu. Her harekette dönen bacağı yüzünden spor salonunu resmen yüzüyle temizliyordu.
"Asır!" diye bağıran Anıl yardım etmek için ayağa kalkıp koşmaya yeltenmişti ki Berk'in moloz yığını gibi olan ağırlığından dolayı çok kötü bir şekilde yere düşmüştü.
"Hay ananı sevdiğim!" diyerek yerde kıvranmaya başladığı sıra Kaya ile Asır boğaz boğaza boğuşmaya başlamıştı.
"Ne yapıyorsun geri zekâlı?" diye Asır ile Kaya sinirle kaşlarını çattı.
"Çöz lan ayağını!" dediğinde Asır sinirle kafasını ittirmeye çalıştı.
"Salak mısın!? Ceza aldık, ceza! Hoca bağladı!" dediğinde Kaya gözlerini Anıl ve Berk'in de bacağında olan kravata çevirdi.
"Tamam o zaman, çözün, benimkine bağla. Ben Utku ile bağlarım ayaklarımı. Sana gerek yok!" dediğinde Asır şaşkınlıkla baktı karşısındaki deliye.
"Dalga mı geçiyorsun? Bi' git başımdan, Allah'ın delisi!" diyerek üstündeki koca adamı ittirmeye çalışıyordu.
Kaya bir an Asır'ın öfkeyle parlamış gözlerine baktı. Utku'nun aslında Tutku olduğunu, Utku yerine bunca zaman Tutku'nun olduğunu ve Tutku'nun onu Utku diye kandırdığını biliyor muydu?
Neden bir cümleyi, üç farklı şekilde düşünüyordu?
"Çöz şunu!"
Kaya'nın son bağırışı ile spor salonuna öfkeyle giren Ayhan hoca gördüğü manzara karşısında istemsizce ,bir anlık, gülümsemiş bulunmuştu.
"Ne oluyor burada!?" diye bağırdığında Tutku debelenerek yüz üstü yattığı yerden doğrulup oturur pozisyon aldı.
Asır, sanki küçük bir çocukmuş gibi üzerindeki Kaya'yı işaret ederek şikayet etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tabii ki Erkeğim!
Teen Fiction[TAMAMLANDI- DÜZENLENİYOR 'Sadece yazım yanlışları' ] 1#Şaka 1#Çılgınlık 1#İkilem 1#Şamata 1#Çelişki 6#Romantizm "Ben erkek halini bile sevmiş olduğum kızın gidişini kabullenmiyorum..." Tutku ve Utku, ailesi tarafından evlerinde hapis y...