"Yorgunken gülümsemek daha mı mutlu hissettiriyor ne?"
Tutku sırt üstü uzandığı yatağında tavanını izlerken ayak parmaklarını açıp kapatıyordu.
Evet, ayak parmaklarını...
Canı sıkkın bir hâlde tavanı izlerken kendi kendine içsel bir yolculuğa çıkmıştı.
Babası ne istiyordu?
Abisi ne istiyordu?
Peki, bu hayat kendisininken neden başkalarının ne istediğini düşünüyordu?
Belki de 'hayat' dediği şey sevdiklerinin mutluluğu demek olabilirdi.Kesinlikle yurtdışına gidecek istediği gibi gezip tozacaktı. Yeni insanlar tanıyacak, zengin babasının tüm o para dolu havuzunun tıpasını söküp kaçacaktı...
Tutku öyle düşüne dursun... İki yanda iki farklı adam da aynı şeyleri düşünüyordu."Son zamanlarda pek bizimle takılmıyorsun." diyen Cenk ile Kaya derince nefes aldı.
"Her erkek adamın savunmasız kalmasına sebep olacak bir zaafı vardır ya." dedi ellerini geriye doğru atarken. Uzun zamandır boş bıraktığı arkadaşlarıyla futbol sahasının çimlerine oturmuş muhabbet ediyordu. "Ben de kendi zaafımı buldum sanırım. " dediğinde Bahadır tek kaşını kaldırarak Cenk ve Emir'e baktı.
Bu bakış "ne anlatıyor bu?" anlamına geliyordu.
Kaya, dönüp de arkadaşlarına bakınca birbirlerine imalı imalı baktıklarını görerek kaşlarını çattı. Bahadır'ın omzuna yalandan bir tekme attı.
"Bilmiyor musunuz oğlum, bir devletin başında bir padişah, bir padişahın arkasında da bir kadın vardır." dediğinde Cenk uzanarak Kaya'nın yüzüne baktı.
"Sen şimdi aşık mı oldun?" dediğinde Kaya alt dudağını ısırdı ve başını aşağı yukarı salladı.
"Oğlum, Kaya çok seçicidir. Kesin akıllı bir kızdır." dediğinde Kaya içten içe güldü bu yoruma.
Hepimizi avucunda oynatacak kadar akıllı.
"Aynen, Kaya zeki insanları seviyor. " diyen Emir ile Cenk de başını salladı.
"Nasıl biri?" dediğinde Kaya sırt üstü çimlere uzandı ve yıldızlı gökyüzüne uzun uzun baktı."Anlatmaya başlarsam canınız sıkılır." dediğinde Cenk gülerek yanına uzandı ve mükemmel gökyüzüne baktı.
"Nedenmiş o ?" dediği sıra Emir ve Bahadır da çimlere uzanmıştı.
"Çünkü dünya üzerinde sadece bir kez meydana gelebilecek eşsiz bir mucizeyi sizden önce keşfettim..."
"Kanka, hadi film izleyelim." diyen Berk ortamı şenlendirmeye çalıştı.
Anıl tek kaşını kaldırmış bağdaş kurduğu yatağından, geldiğinden beri halı üzerinde yatan, Asır'a baktı. Bir şeye canının sıkıldığı ve asla göz ardı edilemeyecek olduğu açıkça belliydi.
Anıl, bir dedektif edasıyla Asır'ı inceledikten sonra tek kaşı havada olsa bile bir kıpırdandı.
Utku gelmemişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tabii ki Erkeğim!
Teen Fiction[TAMAMLANDI- DÜZENLENİYOR 'Sadece yazım yanlışları' ] 1#Şaka 1#Çılgınlık 1#İkilem 1#Şamata 1#Çelişki 6#Romantizm "Ben erkek halini bile sevmiş olduğum kızın gidişini kabullenmiyorum..." Tutku ve Utku, ailesi tarafından evlerinde hapis y...