Merhabalar , ben LadyReBeL. Nâmı diğer Asi...UYARI ! "Ben homofobiğim- siz öyle dediğiniz için- Kitap içerisindeki başrol erkeğin *tercihi* kadınlardan yana ve bir erkeği sevmeyi kendisine yediremiyor. Bu yüzden erkekler hakkında fikir yürütürken bu durumdan hoşlanmaması ve onun arkadaşlarının da hoşlanmaması 'onların tercihi'. Bu yüzden lütfen baş rolümün eşcinsel olmamayı tercih etmesine ve bunu kendince normal bulmamasına saygı gösterin. Bunun ile birlikte linçlenmekten ve garip eleştirilerden gerçekten fazlasıyla sıkıldım. Eskiden kaba bir dille karşılık veriyor ve ciddi anlamda kavgalara karışıyordum ama fark ettim ki sıkılmışım.
Bu yüzden ben de gidip eşcinsel kitaplara saldırmadan önce bilgisayarımın başına geçip gülerek bu cümleleri yazmaya karar verdim.
Benim fikirlerime aykırı düşen kitaplar umurumda değil, çünkü benim fikirlerim beni alakadar eder. Bu yüzden bu kitap benim fikirlerimi temsil ediyor ve tüm sorumluluğu şahsıma aittir, lütfen endişe etmeyin ve sadece keyfini çıkartarak bu komik kurgunun içinde biraz gezinin. "
ANTİ ÖZET!
Öncelikle kitap da şiddet vardır ancak şiddetim bir kadına, onu aşağılamayla ilgi değildir!
Tecavüz, hamile kalmak, tecavüze uğradığın adama aşık olmak gibi saçma sapan karaktersiz tiplemeler bulunmamaktadır!
Küfür vardır ancak gereksiz ve yersiz değillerdir!
Her şey hayal ürünüdür, geçekler ile kıyaslanamaz!
Boş laf yoktur, boş karakter asla yoktur!
Kadına şiddet uygulayan şerefsiz ruhlu herifler yoktur!
Kadınların ezildiği,güçsüz kadın karakterlerim hiç yoktur!
Pişmanlık çoktur, hatalar boldur ama ruhları yıldızlı bir gece gibi parlak ve dolu doludur.
Yazdığım kitaplardan sıkılmayacağınıza inanıyorum.
Başladığınız tarihi yazarak bana destek olabilirsiniz... ----->
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tabii ki Erkeğim!
Teen Fiction[TAMAMLANDI- DÜZENLENİYOR 'Sadece yazım yanlışları' ] 1#Şaka 1#Çılgınlık 1#İkilem 1#Şamata 1#Çelişki 6#Romantizm "Ben erkek halini bile sevmiş olduğum kızın gidişini kabullenmiyorum..." Tutku ve Utku, ailesi tarafından evlerinde hapis y...