4. [🤥] Tabii Ki Erkeğim!

15.4K 1.4K 593
                                    

    [Düzenlenmiştir.]

  "Sınırları ben çizersem bunlar benim sınırsızlığım olur."

           LadyReBeL & MrReBeL

                           ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ
     
   Asır, bir abi tavrıyla geri dönüp kolunu Tutku'nun omzuna attı.

    "Karıştığın insanlara dikkat et, çünkü diğerleri gibi susup çocukluğunu hoşgörü ile karşılamayabilirler."

     Tutku omuzundaki kaslı kolun kendisini yuttuğunu hissetti. Gerçekten ne kadar da korunuyor hissetmişti. İçini hafif bir güven sardı.

     Asır arkasındaki Kaya'yı öfkeli bir halde bırakırken Tutku ile ısınma derslerine girmek adına spor salonuna ilerledi.

     "Hey, korkma aslanlar gibi oda arkadaşın var ." diyerek boştaki eliyle Tutku'nun saçlarını karıştırdı.

    Tutku huysuzlanarak geri çekilirken kaşlarını çattı ve saçlarındaki eli ittirdi.

     "O saçlar benim hazinem, çek ellerini." diyerek homurdandı.

    "Aman aman beyefendinin laflarına da bak." diyen Asır bu çocukla eğlendiğini fark etti.

      Spor salonu ders saatinin başlamasına üç - beş dakika kala dolmuştu. Öğrenciler kız ve erkek olmak üzere iki gruba ayrılmışlardı. Kızlar kendi aralarında erkekler kendi aralarında ısınıyorlardı.

    Sadece en baştaki temel ısınma hareketi için toplu bir çember oluşturuluyordu.

    İki farklı beden hocası çemberin ortasına geçti. Biri sarı saçlı, kısa bir bayan diğeri ise atletik bir fiziği olan sarışın bir adamdı.

    "Bunlar kardeş falan mı?" dedi Tutku Asır'a doğru.

    "Bildiğim kadarıyla değillerdi oğlum." dedi Asır aynı kısık ses tonuyla. Ama Utku böyle sorunca kendisi de bir şüpheye düşmüştü.

    "Ben beden hocanız Ayşegül ve diğer kıdemli beden hocanız ise Ali. Sizinle güzel bir dönem, güzel bir yıl ve başarılı sporcular olarak bir ömür geçirmenizi diliyorum." dedi gülümsemesini ancak sesindeki otorite geri planda bırakıyordu.

     "Diyorum ki" diyerek Ayşegül hocaya dönen Ali hoca "bu yılın birincisi kimse gelip ilk ısınmayı o yaptırsın."

    "Evet, birkaç taktik alabiliriz."

    "Off ya!" dedi Tutku ağlarcasına.

    Şimdi düşünüyordu da... gerçekten hiç dikkat çekmemişti...hiç...

    "Ne oldu?" diyen soran Asır'a cevap veremeden gözler Tutku'ya döndü.

     "Utku?" dedi Ayşegül hoca.

     Tutku sıkıntıyla nefes aldı ve ifadesiz bir yüz ile çemberin ortasına doğru adımlamaya başladı. Asır önünden geçip giden sıska çocuğa bakarken hayrete düşmüştü. Bu senenin birincisi Utku muydu? Senenin birincisiyle mi kalıyordu odada?

     Yanından geçerken bir anda değişen surat ifadesine baktı. Odadaki sevecen tavırları tuzla buz olmuş, soğuk birine dönüşmüştü bir anda.

    Asır kendi kendine homurdandı.

    "Ufacık boyu var türlü türlü huyu var, demek bu olsa gerek."

    Tutku çemberin ortasına geldi ve hocalar ile el sıkışıp tanıştı.

    "Evet, bize bir sır verebilir misin? " dedi Ali hoca." Nasıl birinci olabiliriz?" dedi gülerek.

Tabii ki Erkeğim!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin