"Her yer güzel kokuyormuş, öyle diyorlar... Bense, sen yanımda olmadıkça güzel kokan hiçbir şey bulamıyorum..."
9.GÜN
"Asır'dan hoşlanıyorum..."
"Asır'dan hoşlanıyorum..."
"Asır'dan hoşlanıyorum..."
Günün ilk ışıklarıyla yüzünü buruşturan Tutku ellerini kaldırıp esnemek vücudunu germek istedi ancak kollarını ve bacaklarını sımsıkı saran bir şeyler vardı.
Bu gariplik ile kaşlarını çatarak, yeşil gözlerini kırpıştırmış ve hemen ardından dün gecenin sisli sisli görüntüleri zihnine sızmıştı.
Bir anda açılmış gözleriyle kendisine sımsıkı sarılmış adama baktı. Çok daha doğrusu bakmak istedi. Asır, yakışıklı yüzünü boynuna gömmüş, uyuyordu.
Bir dakika ne?
Yakışıklı yüzünü mü?
Tutku paniklemeye başladığı sıra zihninde dolanan garip birkaç cümle fark etti ama bir türlü kelimeleri bir araya getirip cümleleri oluşturamadı.
En son pes edip genç adamın kollarını belinden çekti ve sonrasında bacaklarının üzerine atmış olduğu bacağını kaldırdı.
Derince nefes alıp koltukta yatan adama baktı.
İçini garip bir his sarmıştı...
Günlük sporunu yaparken peşi sıra koşan Anıl'ı görerek kaşlarını havaya kaldırdı ve temposunu düşürüp Anıl'ın kendisine yetişmesine izin verdi.
"Günaydın!" diyerek gülen Anıl ile Tutku da kocaman gülümsedi ve göz kırptı.
"Günaydın, hayırdır bu saatte?" dedi imalı imalı.
Anıl onun bu lafı üzerine gülerek kol kaslarını gösterdi.
"Milli sporcu adaylarıyız sonuçta." dedi kaşlarını kaldırarak.
Tutku da başını sallayıp antrenmana dönecekti ki Anıl konuşmaya devam etti.
"Çok iyi değil mi? Milli sporcu olup ülkeni, vatanını, bayrağını temsil etmek? Yurtdışına çıkıyorsun ama Türk olduğunu böyle bağıra bağıra. Göğsünde afilli bir armayla falan."
Tutku dönüp Anıl'a baktıktan sonra yeşil gözlerini kısarak güldü.
"Doğru, zaten bunun için buradayız." dediğinde Anıl gülerek başını salladı.
"Evet, buradan milli bir sporcu olarak çıkmak kadar gurur verici bir şey yok." diyerek göz kırptığında Tutku'nun temposu hafif hafif düştü.
Anıl , Tutku'nun düşüncelere daldığını görünce yüzünde sinsi bir gülüş oluştu.
Eşeğin aklına karpuz kabuğu düştü ✓
Sabah sporunun ardından teori dersinde Asır ilk defa yanına oturmamıştı. Tutku kaşlarını kaldırarak Asır'ın sınıftan bir kızla, başka bir sırada oturduğunu gördü.
Kendi aralarında gülüşüyorlar, şakalaşıyorlar ve sıkı fıkı bir muhabbet sürdürüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tabii ki Erkeğim!
Teen Fiction[TAMAMLANDI- DÜZENLENİYOR 'Sadece yazım yanlışları' ] 1#Şaka 1#Çılgınlık 1#İkilem 1#Şamata 1#Çelişki 6#Romantizm "Ben erkek halini bile sevmiş olduğum kızın gidişini kabullenmiyorum..." Tutku ve Utku, ailesi tarafından evlerinde hapis y...