|•|25.Bölüm|•|Tabii Ki Erkeğim!

12.3K 1.2K 464
                                    

      "Yıldızlarla ıslanmış aşkımın yürüdüğü kaldırımsın..."

         Son!

         Bir!

   
         İki!

         Üç!

          "Nefesinizi düzenli kullanın!"

          Herkes ikişer sıra halinde sabahın 7'sinde kaldırılıp orman koşusuna çıkarılmıştı. Geçenki gibi birileri kaybolmasın diye aralarda koşan beden hocaları devriye geziyordu.

         Tutku herkesin nefes nefese kalışına bıyık altından güldü çünkü kendisinin kondisyonu yüksekti. Ancak ne yazık ki halletmesi gereken çok ciddi bir mesele vardı.

         "Olmaz!"

       Asır, bininci kez duyduğu cevaba gözlerini devirerek cevap verdi. Güzel bir sonbahar  sabahında güzel bir koşu yapıyordu.

          "Beni dinliyor musun?" dedi Tutku yan yan Asır'a bakarak. Genç adam resmen onu duymamazlıktan geliyordu.

         "Asır! Olmaz dedim! Tamam sen...sen Kaya'yı sev!" dediğinde Asır gözlerini yumdu.

     La havle...

     Neyini seveyim o gerizekalının?!

      "Onun bir başkasını sevdiğini söylememiş miydin?"

     Tutku, Asır tarafından kafasına atılan taşla resmen koşarken tökezlemişti.

       "E-evet ama...vay canına..."

      İki genç bu konuşmaları yüzünden yavaşlamış ve gruplardan bayağı bir geri kalmışlardı.

        Tutku gözlerini açıp kaşlarını havaya kaldırarak yalandan dudaklarını beğenmiş gibi kıvırdı. Elleriyle genç adamı tanıtır gibi açmış vücudunu göstermişti.

     
            "Şuna bak! Ne kadar yakışıklı. Gözleri kara, saçları kara, boyu posu da var Maşallah! Omuzları da gen-"

        Genç kız gözlerini kısarak ardı ardına iltifatlarını saydırdığı sıra bir anda duran adama çarpmamak için zorla kendini durdu. Ansızın burun buruna geldiği Asır, tek kaşını havaya kaldırmış imalı imalı gözlerine bakıyordu.

          "O zaman sen neden sevmiyorsun?" dediğinde  Tutku bir iki adım gerilemeye çalıştı ancak Asır üzerine doğru gelmeye devam ediyordu.

         "B-ben ben! Ben Defne'yi seveceğim!" diye bağırarak koşup kaçmaya başladı.

       Asır can havliyle kaçan kızın arkasından bir müddet gülerek baksa da intikamını çok acı şekilde almaya kararlıydı.

       Genç kızın peşi sıra koşarken bağırmıştı.

        "Olmaz! Sen benimsin!"

          "Gençler, herkes kahvaltısını alsın ve çabucak yesin. Bugünün aktivitesini parkur yarışlarıyla değiştirdik. Kampın 500 metre ilerisinde, yemek yedikten sonra hep beraber gideceğiz!"

       
         Ayşegül hocanın bağırışıyla herkes başını ağlamaklı bir ifadeyle yemeğine çevirdi.

         "Bizi öldürmeye çalışıyorlar." diye mırıldanan Defne ile Tutku gözlerini kaçamak bir ifadeyle herkesin yüzünde gezdirdi.

Tabii ki Erkeğim!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin